[quote user="Albert GTR" post="79716"][quote user="Mareta" post="79690"]Avui , tot dinant amb uns amics m´han acabat de posar a to.
Estan acostumats a fer grans rutes en bicicleta i m´han comentat que l´esforç de un día puntual equival a un preparament molt millor del que estic fent, osigui que el meu plan " are you ready Boop ?????!!!!!!! a fer punyetes.
Encara amb els 25 dies que em resten per marxar tinc temps per preparar-ho amb més qualitat.
Així donç l´entrenament diari pasa de 45 a 1:30 i l´alimentació sobretot l´última setmana pasa per menjar i beure molt més saludablement.
També i enfrontan-me al día de ruta tinc que buscar un sistema per poguer tenir una ampolla d´aigua i no tinguer que parar per beure, també el día de ruta i sobretot a partir de les 16:00 hores he de buscar alguna mena de caramels de jalea real o mel.
Si, senyor,... tot un repte ,.... M´ENCANTA .
També m han comentat que millor que ja vagi a dormir a Cap de Creus o Cadaqués,... aixó m´ho tinc que pensar, perque de casa a Cap de Creus hi tinc una hora i quart ( de nit) , però dormir a casa sempre és dormir a casa.
Aixó si que ho tinc que acabar de madurar.
Sento la pallissa, però quands menys díes quedan més inconvenients hi trovo. Malgrat tot, tinc la moral ben alta i,.... amb ganes de que arrivi el día 5 de Juliol.
Gracies per el vostre suport :kiss[/quote]
Mareta, amb penso que hi fas un gra massa, :roll: no ho has de pensar tant, si això esta "chupat", 8) per a tu, escolta, el 5 de juliol, agafa’s la moto, vas al cap de creus, tornes a agafar la moto i te’n vas a Finisterre .................i ja eta!!!!!!!! això si recorda de anar emplenant el dipòsit de tant en tant.
Petonets[/quote]
Albert, ets un megacrack, però jo soc una maruja motera només acostumada als KoffeTreffen de com a molt 4 horetes i alguna que altre escapada. Tú sí que estas acostumat a grans rutes. Tú vas amb una gran moto devora kilómetres. Jo vaig amb una gesita i ja està.
A més soc tant bleda assoleiada que pateixo molt. Tú tens recursos i entens de motos, jo..... :b9 :b9 :b9 :b9 , ángela maría, encara no sé per on es mira l´oli.
Bueno, abans de marxar sí que ho sabré.
Apa, fins aviat , cuida´t i sigues bon noi . I que vagi molt bé l´excursió a veure les moteres, ja m´explicaràs :pc