8 DE MAIG A GINEBRA
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: 8 DE MAIG A GINEBRA
Segueixo sense saber que faré la propera setmana i el 8 de maig encara menys! però com el 8 de febrer no hi seré, guarda'm un lloc a la tenda d'en Sagal :lol: :lol: i si no pot ser 2 places a l'hotel.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
D'acord, espia, hehehehe
Srs. administradors: al calendari tenim com a ruta el dia 8 de Maig. De fet, son tres dies: 7, 8 i 9.
gràcies
Srs. administradors: al calendari tenim com a ruta el dia 8 de Maig. De fet, son tres dies: 7, 8 i 9.
gràcies
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs cada dia m'entusiasma mes l'idea. Ara be, si vingués, l'anada o la tornada la faré "xino xano" per carreteretes mes estretes, encara que em suposi un dia addicional.
Vaig seguint el fil,
Jordi "Prony"
Vaig seguint el fil,
Jordi "Prony"
- Jeppy
- Presentats
Jordi, benvingut!!!! Ja et posare a la llista!!!
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
doncs nosaltres encara estem en "stand-by"..........
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Xurrumeka" post="105851"]doncs nosaltres encara estem en "stand-by"..........[/quote]
DONCS... A POSAR LA DIRECTA!!!!!
DONCS... A POSAR LA DIRECTA!!!!!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo cada cop ho tinc més complicat per temes de feina, doncs el més segur és que passi de tenir una relativa independència a estar més lligat durant una bona temporada, afegit a un desplaçament llunyà, però per poc que pugui miraré d'apuntar-me.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Hipoteca Espanya
- Hola, bon dia. Miri, venia perquè he vist que aquest mes m'han cobrat, erròniament, 180 EUR.
- Ah, no! No és cap error. És la comissió per la seva hipoteca Espanya.
- Però si jo no l'he demanada!!!
- No, no cal demanar-la. L'hi assignem automàticament pel sol fet de ser titular de la llibreta Catalunya.
- Automàticament? Però, i quins avantatges hi tinc, doncs?
- Ui, molts! Pensi que és el que se'n diu una llibreta solidaria. Amb els seus diners es podran, per exemple, regalar ordinadors portàtils als titulars de la targeta Extremadura o bé peatges
d'autopista als propietaris d'un compte Castella.
- Però si jo no en tinc d'ordinador!!! I he de pagar les autopistes cada cop que viatjo!!! I per mi què hi haurà?
- Per mi, per mi... Au, home, no sigui tan egoista! Que a vostè no li ve d'aquests 180 EUR al mes!
- Que no em ve de... però... i doncs?... així ho estem pagant tota la família? La meva dona? El meus dos fills?
- Sí, sí, és clar. Tots els titulars.
- Però això són més de 700EUR cada mes!!! És una vergonya!!!
- Miri, amb franquesa, entre vostè i jo... sí, és un escàndol! Però bé, com que té un contracte de permanència de 'per vida' no hi ha res a fer. Les condicions són així!
- Doncs miri, sap què li dic? Que a la que pugui canviaré de banc!!! Au, que tingui bon dia senyor...
- Bon dia.
Des de fa 300 anys, els catalans hem estat uns imbècils. Es tracta, doncs,
de deixar de ser catalans? No, sinó de deixar de ser imbècils.
- Hola, bon dia. Miri, venia perquè he vist que aquest mes m'han cobrat, erròniament, 180 EUR.
- Ah, no! No és cap error. És la comissió per la seva hipoteca Espanya.
- Però si jo no l'he demanada!!!
- No, no cal demanar-la. L'hi assignem automàticament pel sol fet de ser titular de la llibreta Catalunya.
- Automàticament? Però, i quins avantatges hi tinc, doncs?
- Ui, molts! Pensi que és el que se'n diu una llibreta solidaria. Amb els seus diners es podran, per exemple, regalar ordinadors portàtils als titulars de la targeta Extremadura o bé peatges
d'autopista als propietaris d'un compte Castella.
- Però si jo no en tinc d'ordinador!!! I he de pagar les autopistes cada cop que viatjo!!! I per mi què hi haurà?
- Per mi, per mi... Au, home, no sigui tan egoista! Que a vostè no li ve d'aquests 180 EUR al mes!
- Que no em ve de... però... i doncs?... així ho estem pagant tota la família? La meva dona? El meus dos fills?
- Sí, sí, és clar. Tots els titulars.
- Però això són més de 700EUR cada mes!!! És una vergonya!!!
- Miri, amb franquesa, entre vostè i jo... sí, és un escàndol! Però bé, com que té un contracte de permanència de 'per vida' no hi ha res a fer. Les condicions són així!
- Doncs miri, sap què li dic? Que a la que pugui canviaré de banc!!! Au, que tingui bon dia senyor...
- Bon dia.
Des de fa 300 anys, els catalans hem estat uns imbècils. Es tracta, doncs,
de deixar de ser catalans? No, sinó de deixar de ser imbècils.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Jeppy
- Presentats
Molt bé, Frank.... per això, quans més siguem a Ginebra, més força farem. Penseu que el remenament va començar a Brussel-les i cada un que ha vist la manera com ens tracten a ep.panya, hem aportat el nostre granet de sorra. Hem de fer soroll a Ginebra i... qué millor amb les motos,no?.
Encara parlant amb gent que era a Brussel-les, em comentaven que molta gent s'esperava "les motos". Aquesta vegada, farem que se'n parli encara mes!!!
Per cert, per els que vos he fet el comentari:
PODRE ANAR-HI JO TAMBÉ JA QUE M'OPEREN EL 14 DE MAIG
:jump :jump :jump :jump :jump :jump
Encara parlant amb gent que era a Brussel-les, em comentaven que molta gent s'esperava "les motos". Aquesta vegada, farem que se'n parli encara mes!!!
:jump :jump :jump :jump :jump :jump
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 27, 2010 8:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
[quote user="JEPPY" post="105997"]Molt bé, Frank.... per això, quans més siguem a Ginebra, més força farem. Penseu que el remenament va començar a Brussel-les i cada un que ha vist la manera com ens tracten a ep.panya, hem aportat el nostre granet de sorra. Hem de fer soroll a Ginebra i... qué millor amb les motos,no?.
:jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]
Esperem que no sigui res greu :shock:
:jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]
Esperem que no sigui res greu :shock:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Jeppy
- Presentats
Gràcies, Josep973. Només es obrir el peu, netejar l'ós i tornar a tancar. (O sia, artroscopia). Però em portará tres setmanes de descans total i tres mesos de convalescència. Em volien operar el 30 d'Abril, però com que tenim la sortideta, he convenút al metge perque ho faci el 14 de Maig. (tampoc es urgent)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="JEPPY" post="106084"]Gràcies, Josep973. Només es obrir el peu, netejar l'ós i tornar a tancar. (O sia, artroscopia). Però em portará tres setmanes de descans total i tres mesos de convalescència. Em volien operar el 30 d'Abril, però com que tenim la sortideta, he convenút al metge perque ho faci el 14 de Maig. (tampoc es urgent)[/quote]
Jeppy, si només és això cap problema, et recuperaràs aviat.
Està molt bé que hagis pogut aplaçar la operació a pocs dies després de la tornada, sense tu no hi haguéssim pas pogut anar ;)
Està molt bé que hagis pogut aplaçar la operació a pocs dies després de la tornada, sense tu no hi haguéssim pas pogut anar ;)
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="106095"][quote user="JEPPY" post="106084"]Gràcies, Josep973. Només es obrir el peu, netejar l'ós i tornar a tancar. (O sia, artroscopia). Però em portará tres setmanes de descans total i tres mesos de convalescència. Em volien operar el 30 d'Abril, però com que tenim la sortideta, he convenút al metge perque ho faci el 14 de Maig. (tampoc es urgent)[/quote]
Està molt bé que hagis pogut aplaçar la operació a pocs dies després de la tornada, sense tu no hi haguéssim pas pogut anar ;)[/quote]
Ra-mon... sense mi, esta suficientment comprobat que també hi haguessiu anat El que compta son les ganes i l'intenció d'un grup de gent i prou. L'únic que jo he fet, es llançar la proposta, com ho podries haver fet tú mateix (que no dubto que si te'n haguessis enterat abans, ja ho hauries fet).
Està molt bé que hagis pogut aplaçar la operació a pocs dies després de la tornada, sense tu no hi haguéssim pas pogut anar ;)[/quote]
Ra-mon... sense mi, esta suficientment comprobat que també hi haguessiu anat El que compta son les ganes i l'intenció d'un grup de gent i prou. L'únic que jo he fet, es llançar la proposta, com ho podries haver fet tú mateix (que no dubto que si te'n haguessis enterat abans, ja ho hauries fet).
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[youtube]IDhttp://www.youtube.com/user/10MilCat&rclk=pc#p ... j7Hdm7o-o0[/youtube]
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!!!
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
http://www.youtube.com/user/10MilCat&rc ... j7Hdm7o-o0
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!!
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!!
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 11:05 am, en total s’ha editat 4 vegades.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="JEPPY" post="106100"]Ra-mon... sense mi, esta suficientment comprobat que també hi haguessiu anat El que compta son les ganes i l'intenció d'un grup de gent i prou. L'únic que jo he fet, es llançar la proposta, com ho podries haver fet tú mateix (que no dubto que si te'n haguessis enterat abans, ja ho hauries fet).[/quote]
Jeppy, hi podriem anar però no seria al mateix, tu ets l'anima d'aquestes sortides ;)
I pensant... pensant, d'alguna manera ets el «culpable» de que estigui a mototurisme.cat ;)
El gener de 2009 encara no us coneixia, tenia ganes d'anar a Brusel·les amb moto i vaig venir a espetegar aquí. I em penso que tu ets el que va fer la proposta d'anar-hi en moto ;)
Jeppy, hi podriem anar però no seria al mateix, tu ets l'anima d'aquestes sortides ;)
I pensant... pensant, d'alguna manera ets el «culpable» de que estigui a mototurisme.cat ;)
El gener de 2009 encara no us coneixia, tenia ganes d'anar a Brusel·les amb moto i vaig venir a espetegar aquí. I em penso que tu ets el que va fer la proposta d'anar-hi en moto ;)
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Laiona" post="106566"]http://www.youtube.com/user/10MilCat&rc ... j7Hdm7o-o0
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!![/quote]
Gràcies Laiona per pejar el video.
Ara no tinc a mà els videos i les fotos que es van fer a Brussel.les, però si els veiessis, amb la participació de Mototurisme... encara te'n vindrien més de ganes d'anar-hi.
Veient aquest video només faig q creuar els dits pq em donin permis a la feina!!!!!![/quote]
Gràcies Laiona per pejar el video.
Ara no tinc a mà els videos i les fotos que es van fer a Brussel.les, però si els veiessis, amb la participació de Mototurisme... encara te'n vindrien més de ganes d'anar-hi.
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="106597"][quote user="JEPPY" post="106100"]Ra-mon... sense mi, esta suficientment comprobat que també hi haguessiu anat El que compta son les ganes i l'intenció d'un grup de gent i prou. L'únic que jo he fet, es llançar la proposta, com ho podries haver fet tú mateix (que no dubto que si te'n haguessis enterat abans, ja ho hauries fet).[/quote]
El gener de 2009 encara no us coneixia, tenia ganes d'anar a Brusel·les amb moto i vaig venir a espetegar aquí. I em penso que tu ets el que va fer la proposta d'anar-hi en moto ;)[/quote]
Ra-mon, em fas caure els c....ns per terra, nano!!!. En tot cas si, accepto que en soc el "culpable" i n'assumeixo la responsabilitat de mobilitzar a la gent. I si ets a mototurisme per aixó... em dono per ben pagat, ja que ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.
El gener de 2009 encara no us coneixia, tenia ganes d'anar a Brusel·les amb moto i vaig venir a espetegar aquí. I em penso que tu ets el que va fer la proposta d'anar-hi en moto ;)[/quote]
Ra-mon, em fas caure els c....ns per terra, nano!!!. En tot cas si, accepto que en soc el "culpable" i n'assumeixo la responsabilitat de mobilitzar a la gent. I si ets a mototurisme per aixó... em dono per ben pagat, ja que ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="JEPPY" post="106637"]
Ra-mon, em fas caure els c....ns per terra, nano!!!. En tot cas si, accepto que en soc el "culpable" i n'assumeixo la responsabilitat de mobilitzar a la gent. I si ets a mototurisme per aixó... em dono per ben pagat, ja que ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.[/quote]
+1
Ra-mon, em fas caure els c....ns per terra, nano!!!. En tot cas si, accepto que en soc el "culpable" i n'assumeixo la responsabilitat de mobilitzar a la gent. I si ets a mototurisme per aixó... em dono per ben pagat, ja que ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.[/quote]
+1

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="JEPPY" post="106637"]Ra-mon ... ha estat un plaer per a tothom el poder disfrutar de la teva companyia.[/quote]
+1
+1
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 31, 2010 10:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.