Som molt petits..
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Som molt petits..
Ex ...moltes coses
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Som Molt Petits..
oooooohhhh... que macoooo....
Jordi, no donguis idees, que per aquí en hi haurà més d'un o una que ja farà plans per anar-hi amb moto.
Jordi, no donguis idees, que per aquí en hi haurà més d'un o una que ja farà plans per anar-hi amb moto.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
i algu encara es pregunta si estem sols? :eyes
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
[quote user="Sergi3" post="200572"]i algu encara es pregunta si estem sols? :eyes[/quote]
Jo no estic sol, tinc la meva moto... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo no estic sol, tinc la meva moto... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
som molt petits, però alhora som molt grans, us poso un curt que vaig veure la final dels anys 70 abans d'un concert al Palau de Esports...
[youtube]8oF18rk_H0Y[/youtube]
més tard vaig veure aquest amb la mateixa temàtica
[youtube]fbCwkfrKuaw[/youtube]
[youtube]8oF18rk_H0Y[/youtube]
més tard vaig veure aquest amb la mateixa temàtica
[youtube]fbCwkfrKuaw[/youtube]
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Steelman" post="200536"]Feu click a la imatge per veure-la en tamany real.[/quote]
No m'arribo a imaginar què hagués passa si arribes a posar la foto en tamany real :mrgreen:
No m'arribo a imaginar què hagués passa si arribes a posar la foto en tamany real :mrgreen:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]
Res, res, que ja tenim prou feina aixì. :mrgreen: T'imagines un banc intergalàctic? ja prou feina tenim ara per anar-nos a manifestar a brusel.les, com per desprès anar-se a manifestar a mart o ves a saber on. :twisted:
Res, res, que ja tenim prou feina aixì. :mrgreen: T'imagines un banc intergalàctic? ja prou feina tenim ara per anar-nos a manifestar a brusel.les, com per desprès anar-se a manifestar a mart o ves a saber on. :twisted:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Vendetta" post="200684"][quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]
Res, res, que ja tenim prou feina aixì. :mrgreen: T'imagines un banc intergalàctic? ja prou feina tenim ara per anar-nos a manifestar a brusel.les, com per desprès anar-se a manifestar a mart o ves a saber on. :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :martell :martell Més val sol que en mala companyia ---- bo si és femenina no anem a mirar l'origen :b9 :martell
Res, res, que ja tenim prou feina aixì. :mrgreen: T'imagines un banc intergalàctic? ja prou feina tenim ara per anar-nos a manifestar a brusel.les, com per desprès anar-se a manifestar a mart o ves a saber on. :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :martell :martell Més val sol que en mala companyia ---- bo si és femenina no anem a mirar l'origen :b9 :martell
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Minino" post="200685"][quote user="Vendetta" post="200684"][quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]
:b9 :b9 :martell :martell Més val sol que en mala companyia ---- bo si és femenina no anem a mirar l'origen :b9 :martell[/quote]
Estàs parlant de marcianes?? :b9 :b9 :b9
Per cert, Steelman, això de que som molt petits.. parla per tu :twisted: jo faig 1,82. Clar que tot es ralatiu, i la relativitat és confusiò.
:b9 :b9 :martell :martell Més val sol que en mala companyia ---- bo si és femenina no anem a mirar l'origen :b9 :martell[/quote]
Estàs parlant de marcianes?? :b9 :b9 :b9
Per cert, Steelman, això de que som molt petits.. parla per tu :twisted: jo faig 1,82. Clar que tot es ralatiu, i la relativitat és confusiò.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
IMPRESIONANT !! i penso que encara ens queda molt per descubrir !! ...tant per part del cosmo com per la part humana.
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 21, 2012 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="200669"]La prova de que hi ha vida intel.ligent és que no es volen posar en contacte amb nosaltres.[/quote]
Quanta raó tens......................... encara que sembli conya
Quanta raó tens......................... encara que sembli conya
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo sempre em plantejo: Que es la vida? La vida es el que "nosaltres" anomenem vida però.....que hi ha mes enllà? Tots pensem en éssers extraterrestres com una cosa tangible, una amalgama d'àtoms que formen molècules però.....això es perquè aquesta es la idea que els sers humans tenim de la matèria. Ens creiem que els altres éssers han de ser de color verd, tenir cames, braços i uns ulls enormes.
Jo sempre penso que segurament estem envoltats de moltes coses que no podem copsar perquè els nostres limitats coneixements no ens permeten distingir-los. Penseu en un grup d'àtoms que es combinen per formar una molècula. Això si que es intel·ligència!!!! Els sers humans, pobrets, ens creiem que per sota un àtom no hi ha res......quan segurament hi ha bilions de coses.
Al 2012 ens fa gràcia observar els pocs coneixements que hi havia al 1.912, o al 1.812. Per aquesta mateixa raó, els nostres besnéts, vers el 2.112 se'n riuran dels coneixements que tenim en la actualitat. A mes, la evolució de la ciència es exponencial, es a dir, que les fites científiques que descobrim les utilitzem com a eines per accelerar el descobriment de noves. Els ordinadors en son un clar exemple.
El que em deixa garratibat es.....com es possible que al 1610, Gaileo Galilei fos capaç, amb aquells rudimentaris instruments, de descobrir IO, una de les tres llunes de Júpiter.
Penseu que no estem sols, hi ha d'haver-hi un munt de coses desconegudes al nostre voltant, al nostre costat, per sobre, per sota i per dins. I totes elles segur que son molt mes intel·ligents que nosaltres, com ho son els mateixos glòbuls blancs, les cel.lules i els bacteris.
M'entristiria morir per una sola raó: No poder assistir a la evolució de la tècnica.
Apa, ara a descansar les neurones que les tinc esgotades.
Jordi "Prony" :ban :ban
Jo sempre penso que segurament estem envoltats de moltes coses que no podem copsar perquè els nostres limitats coneixements no ens permeten distingir-los. Penseu en un grup d'àtoms que es combinen per formar una molècula. Això si que es intel·ligència!!!! Els sers humans, pobrets, ens creiem que per sota un àtom no hi ha res......quan segurament hi ha bilions de coses.
Al 2012 ens fa gràcia observar els pocs coneixements que hi havia al 1.912, o al 1.812. Per aquesta mateixa raó, els nostres besnéts, vers el 2.112 se'n riuran dels coneixements que tenim en la actualitat. A mes, la evolució de la ciència es exponencial, es a dir, que les fites científiques que descobrim les utilitzem com a eines per accelerar el descobriment de noves. Els ordinadors en son un clar exemple.
El que em deixa garratibat es.....com es possible que al 1610, Gaileo Galilei fos capaç, amb aquells rudimentaris instruments, de descobrir IO, una de les tres llunes de Júpiter.
Penseu que no estem sols, hi ha d'haver-hi un munt de coses desconegudes al nostre voltant, al nostre costat, per sobre, per sota i per dins. I totes elles segur que son molt mes intel·ligents que nosaltres, com ho son els mateixos glòbuls blancs, les cel.lules i els bacteris.
M'entristiria morir per una sola raó: No poder assistir a la evolució de la tècnica.
Jordi "Prony" :ban :ban
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Prony" post="202811"]Doncs jo sempre em plantejo: Que es la vida? La vida es el que "nosaltres" anomenem vida però.....que hi ha mes enllà? Tots pensem en éssers extraterrestres com una cosa tangible, una amalgama d'àtoms que formen molècules però.....això es perquè aquesta es la idea que els sers humans tenim de la matèria. Ens creiem que els altres éssers han de ser de color verd, tenir cames, braços i uns ulls enormes.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Bones!!!
Sempre és de bon gust llegir les teves impressions... i pensaments!! Quanta raó tens... ;) ;) ;) M'ha fet gràcia això dels extraterrestres, que han de ser com nosaltres però "deformats" per a fer-los diferents... aquí està el nostre egocentrisme partint de la base que l'èsser humà és el model a seguir, i a partir d'aquí fem cabòries per deformar-ho i així tenir un extraterrestre...
Ves a saber el que hi pot haver molt més enllà!! Si per fer un Cap de Creus-Finisterre necessitem el dia més llarg de l'any per poder-hi arribar, com deu ser recòrrer milions d'anys llum?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Fins aviat!
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Bones!!!
Sempre és de bon gust llegir les teves impressions... i pensaments!! Quanta raó tens... ;) ;) ;) M'ha fet gràcia això dels extraterrestres, que han de ser com nosaltres però "deformats" per a fer-los diferents... aquí està el nostre egocentrisme partint de la base que l'èsser humà és el model a seguir, i a partir d'aquí fem cabòries per deformar-ho i així tenir un extraterrestre...
Ves a saber el que hi pot haver molt més enllà!! Si per fer un Cap de Creus-Finisterre necessitem el dia més llarg de l'any per poder-hi arribar, com deu ser recòrrer milions d'anys llum?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Fins aviat!

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Aquesta teoria és un 10.
Alucina tens un fan.
Aquesta teoria és un 10.
Alucina tens un fan.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ostres m´hi he fixat be i m´ha semblat veure la pilota que va xutar en Ramos. :lol: :lol: :lol:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="202822"]Ostres m´hi he fixat be i m´ha semblat veure la pilota que va xutar en Ramos. :lol: :lol: :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Encara la buscan ????? A veure si aquests propers dias en fá un altre igual amb Ejjjjpaña :mrgreen: :mrgreen:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Encara la buscan ????? A veure si aquests propers dias en fá un altre igual amb Ejjjjpaña :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental