Falgars-St.Julià De Cerdanyola Asfaltat?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Falgars-St.Julià De Cerdanyola Asfaltat?

Entrada Autor: GRUM » dl. jul. 02, 2012 5:51 pm

Encara que sembli mentida, havia passat mil-i-una vegades per la carretera de la Pobla, però no coneixia el santuari de Falgars fins que, la setmana passada, hi varem pujar caminant amb mon pare.
Llavors em va parlar de la carretera i del poble de St. Julià de Cerdanyola. Vaig mirar els topos i vaig veure que hi ha una "linia" que uneix aquests dos punts, però el meu gran dubte és si es tracta de carretera asfaltada, pista ampla, camí???
En resum, que amb l'excusa de no saber-ho, és mooolt provable (si no falla res a darrera hora) que demà m'hi acosti per tal de sortir de dubtes i poder dormir millor :lol: :lol:
Un cop allà, suposo que aprofitaré per fer exploratoria d'algún altre dubte que tinc per la zona. Tot això, com sempre, a ritme "slow-grum". :cool:
Si puc ja us en faré cinc cèntims i alguna foto ;)
PD: Tot i així, si algú ho sap, també em pot resoldre el dubte abans :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Falgars-St.Julià De Cerdanyola Asfaltat?

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. jul. 02, 2012 5:52 pm

Espero impacient les fotos ;)
ImatgeImatgeImatge

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. jul. 02, 2012 7:28 pm

Jo vaig anar-hi desde la Pobla i a mitja pujada hi havia el trencant a Sant Julia. Era asfaltat fins aquest trencant, pero juraria que continuaba fins a Stt Julia. Esperem la teva sortideta per esbrinar-ho i poguer enllacar una ruta cap l'Oest en busca de mes Santuaris.

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dl. jul. 02, 2012 7:44 pm

[quote user="GRUM" post="205755"]Encara que sembli mentida, havia passat mil-i-una vegades per la carretera de la Pobla, però no coneixia el santuari de Falgars fins que, la setmana passada, hi varem pujar caminant amb mon pare.
Llavors em va parlar de la carretera i del poble de St. Julià de Cerdanyola. Vaig mirar els topos i vaig veure que hi ha una "linia" que uneix aquests dos punts, però el meu gran dubte és si es tracta de carretera asfaltada, pista ampla, camí???
En resum, que amb l'excusa de no saber-ho, és mooolt provable (si no falla res a darrera hora) que demà m'hi acosti per tal de sortir de dubtes i poder dormir millor :lol: :lol:
Un cop allà, suposo que aprofitaré per fer exploratoria d'algún altre dubte que tinc per la zona. Tot això, com sempre, a ritme "slow-grum". :cool:
Si puc ja us en faré cinc cèntims i alguna foto ;)
PD: Tot i així, si algú ho sap, també em pot resoldre el dubte abans :roll:[/quote]

Bona tarda,
jo tot junt fa 1 mes que hi vaig ser per 1a vegada :lol: :lol: .
Hi ha una carretera tota asfaltada que surt de sant Julià de Cerdanyola i va a parar a la carretera també asfaltada que puja desde la pobla fins al santuari de Falgars.
Aquest cap de setmana varem fer una pista desde Vilada passant per St.Romà de la clusa i varem anar a parar a aquesta carretera a 1Km de St Julià.Aquesta zona cada cop em te mes fascinat,te una bellessa de paisatges i boscos brutal,una zona molt recomanable i amb moltes possibilitats de rutes tan ON com OFF.

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. jul. 02, 2012 9:56 pm

[quote user="Jordivili" post="205768"]
Aquest cap de setmana varem fer una pista desde Vilada passant per St.Romà de la clusa i varem anar a parar a aquesta carretera a 1Km de St Julià.Aquesta zona cada cop em te mes fascinat,te una bellessa de paisatges i boscos brutal,una zona molt recomanable i amb moltes possibilitats de rutes tan ON com OFF.[/quote]

Jo la tinc pendent per fer amb la GS1200 aqueste zona desde Vilada-St.Romà-Falgars. He vist algun track comentat i sembla espectacular; per fer on-off (passeijada per mi). El sembla que es prou apte per les maxis, es així? Ho demano per el tram St.Romà-enllaç al Falgars.

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dt. jul. 03, 2012 9:33 pm

Jo la tinc pendent per fer amb la GS1200 aqueste zona desde Vilada-St.Romà-Falgars. He vist algun track comentat i sembla espectacular; per fer on-off (passeijada per mi). El sembla que es prou apte per les maxis, es així? Ho demano per el tram St.Romà-enllaç al Falgars.[/quote]

Bones Carles,no tindries de tenir problemes fer fer aquest tram,la pista es ample i l´estat acceptable,per fer amb la GS i a ritme de "tran-tran" o sigui suau.

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. jul. 03, 2012 9:41 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="205779"][quote user="Jordivili" post="205768"]
Aquest cap de setmana varem fer una pista desde Vilada passant per St.Romà de la clusa i varem anar a parar a aquesta carretera a 1Km de St Julià.Aquesta zona cada cop em te mes fascinat,te una bellessa de paisatges i boscos brutal,una zona molt recomanable i amb moltes possibilitats de rutes tan ON com OFF.[/quote]

Jo la tinc pendent per fer amb la GS1200 aqueste zona desde Vilada-St.Romà-Falgars. He vist algun track comentat i sembla espectacular; per fer on-off (passeijada per mi). El sembla que es prou apte per les maxis, es així? Ho demano per el tram St.Romà-enllaç al Falgars.[/quote]

Gracies Jordi, es el que em pensaba. Anotada per aquest estiu.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”