No Os Fieu Mai De La Reserva En Una RT

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

No Os Fieu Mai De La Reserva En Una RT

Entrada Autor: Eva » dj. març 07, 2013 11:31 pm

Imatge

Moltes vegades he confiat amb la RESERVA DE GASOLINA DE LA MOTO , ho trobo molt fiable, ara et quedan 60 km, despres 45 ... i així fins que he vist -0- patatero i la moto encara tira.

A partir d´avui i despres d´haver trobat en Jobisan tirat per la carretera, mai més m´enfiaré de la reserva (Eva dixit) :okcat

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: No Os Fieu Mai De La Reserva En Una RT

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 07, 2013 11:45 pm

Apa que si s'arriba a quedar sense benzina a dins el túnel... :callo

PD: el pneumàtic del darrera.... :picant
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 07, 2013 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. març 07, 2013 11:58 pm

Cuyons... de vegades a les nits em desperto suat per què somio que em quedo sense gasolina a la variant de Girona... a part de la ronda de dalt i la litoral penso que es dels pitjors llocs per quedar parat amb qualsevol vehicle.

Fixeu-vos amb el lateral, una moto dreta i justeja. Trailers a dojo... i dijous. Pitjor impossible.

Salut

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. març 08, 2013 12:08 am

[quote user="650X" post="230656"]Cuyons... de vegades a les nits em desperto suat per què somio que em quedo sense gasolina a la variant de Girona... a part de la ronda de dalt i la litoral penso que es dels pitjors llocs per quedar parat amb qualsevol vehicle.

Fixeu-vos amb el lateral, una moto dreta i justeja. Trailers a dojo... i dijous. Pitjor impossible.

Salut[/quote]

I curiosament, a la sortida del tunel, on estàvem situats, hi han varies juntes de dil.latació i a pas dels vehicles pessats ( alies camions) , els nostres peus tremolaven... quin mal rotllo, semblava el començament d´una peli del Spilberg !!!!

Es que entre setmana no es pot sortir.... després passa el que passa .. :b9 :b9 ( de molt bon rotllo, eh ?????)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. març 08, 2013 8:30 am

L´hi vas preguntar si el darrer cop que va possar benzina havia omplert el diposit?

Ho dic per que hi ha cops que el indicador de benzina falla si no carreguem al maxim, a mi m´ha passat un cop i venia de omplir el darrer cop amb 20€ quan sempre omplo el diposit fins dalt.
ImatgeImatgeImatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. març 08, 2013 9:14 am

Doncs a mi se em va parar la SUZI enmig del túnel del Bruc i la vaig haver empènyer fins a l'estació de servei, i per més iuiu el túnel de direcció a Barcelona estava tancat i tot el tràfic passava per l'altre túnel. :tremolant
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dv. març 08, 2013 9:27 am

:callo Jo sóc de esgota molt el dipòsit però ja m'he quedat sense gasolina diverses ocasions porto una ampolla de 2 litres
:foracat (una de les vegades havia estat ja en una gasolinera però estava fora de servei) el dia d'abans es la havia donat l'ampolla gasolina el fill i l'endemà em va tocar empènyer la moto que ràbia "que llarg es em van fer els 2km" :wall :wall
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. març 08, 2013 9:56 am

[quote user="STELVIO 00" post="230675"]L´hi vas preguntar si el darrer cop que va possar benzina havia omplert el diposit?

Ho dic per que hi ha cops que el indicador de benzina falla si no carreguem al maxim, a mi m´ha passat un cop i venia de omplir el darrer cop amb 20€ quan sempre omplo el diposit fins dalt.[/quote]

interessant, molt interessant :okcat :okcat

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dv. març 08, 2013 11:51 am

Pobre Joan... sort que hi havia l'Eva. :okcat
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dv. març 08, 2013 3:34 pm

[quote user="Eva" post="230646"]Imatge

Moltes vegades he confiat amb la RESERVA DE GASOLINA DE LA MOTO , ho trobo molt fiable, ara et quedan 60 km, despres 45 ... i així fins que he vist -0- patatero i la moto encara tira.

A partir d´avui i despres d´haver trobat en Jobisan tirat per la carretera, mai més m´enfiaré de la reserva (Eva dixit) :okcat[/quote]

Normalment sempre es comenta el què va malement i la gent sempre recorda alló, però si fem una valoració entre les motos que fallen o les que van bé, ben cert que la gran majoria van bé.
Jo diria que el problema no és del model, no vull dir que no falli aquesta moto en concret.
Em penso que la dita diu aixin's: "Maté a un perro y a partir de entonces me llaman mataperros."

En diverses ocasions he apurat tant, que em marcava al voltant dels 2Km , sempre m'ha anat bé!!
Només dir que quan omplo el diposit solen quebri uns 21 litres, aixó vol dir que encara en queden 3 de reserva.
Toco fusta i espero que em vagi com fins ara.
Si en Jobisan o algú altre te problemes amb la reserva, que ho faci mirar per un concecionari. L'indicador de reserva d'aquestes motos pot variar a nivell personal (vull dir que pots fer que t'avisi als litres que vols s'encengui la llumeta)
:okcat :okcat :okcat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. març 08, 2013 6:16 pm

Amb la gs , dono fe que un parell de vegades vaig circular amb autonomia ABSOLUTAMENT 0, però perque estavem per els Monegros sense benzinera ni res... bueno... anava acompanyada de una RT :okcat :okcat

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 08, 2013 6:43 pm

[quote user="Eva" post="230770"]Amb la gs , dono fe que un parell de vegades vaig circular amb autonomia ABSOLUTAMENT 0, però perque estavem per els Monegros sense benzinera ni res... bueno... anava acompanyada de una RT :okcat :okcat[/quote]

jo he circulat varias vegades amb el contador a 0 ........sempre tens mes autonomia ,amb la GS vermella tornan de la sortida del gener,amb la volta que vem donar de tornada,perque us feu una ideia d'Igualada fins Salelles :sorry :sorry vaig anar ben acoll....en las BMW'S quan son noves fins que no las omples un cop,el ordinador no marca be,despres pot ser un fallo mecanic,pero quedar-se tirat de benzina generalment es deixadesa o no saber sumar i restar......exemple:moto amb problema a la bolla (naturalment canviada en garantia i BMW) dit per l'amic : si,m'he quedat tirat,li he posat 12 euros,que deuen ser 8 l i de 0 ha pasat a marcar 400 km's l'ordinador !!! ole tus güe..... :callo :callo quan portava 225 km's s'em ha parat.........i que esperava ??? en fi,millor anar sobrats de benzina que no faltats :okcat :okcat
Imatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. març 08, 2013 7:15 pm

Jo per no tenir problemes, omplo sempre a tope, comptador de km a 0 i quan arribo a 450 començo a buscar benzinera, m´es ben igual el que marqui la moto. Si l´apuro molt, molt, molt he arribat a fer 580 km, o sigui que em queda molt de marge :okcat :okcat
Imatge Imatge

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. març 08, 2013 7:43 pm

Ves per on, parlan de la reserva i ara em surt un missatge al portàtil que quede un 10% de bateria. :b9

Quan us compreu una moto nova, feu com el meu amic Ignasi (Ignasi Tapia que també es de Mototurisme però fa molt que no hi diu res). Dons ell agafa una ampolla de bencina i compte els km que fa des de que s'encen la reserva fin que s'atura la moto. Ja deveu suposar el perque de l'ampolla de bencina. Així sap segur quans km pot fer la propera vegada.

PD. Jo tambe m'he quedat sense bencina dins el tunel de Parpers, a l'autovia entre Mataro i Granollers...

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. març 08, 2013 9:44 pm

a mi sempre m'han agradat més les motos on tens aixeta de gasolina, doncs així ho controles més, però jo també sóc dels que apuren i dels que algun cop es queda tirat.
sergibuda

they called me an accident

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. març 08, 2013 9:52 pm

Hola

En la Honda Crosstourer, quan queda menys d'1 litre de betzina, l'indicador de quants km pots recorrer desapareix, així s'eviten aquests problemes!

Si que són inteligents aquests japonesos! :callo

Per cert, aquesta merda de variant de Girona, és un dels punts més perillosos per quedar-se aturat al voral! I sort que s'ha quedat a fora del túnel, ja que és un tunel sense gens de visibilitat al ser en curva.

Sort
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 08, 2013 9:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. març 08, 2013 10:30 pm

Avui m'ha passat........

Jordi "Prony"

Gllm
Presentats
Entrades: 125
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 12:47 pm
Ubicació: Tona

Entrada Autor: Gllm » ds. març 09, 2013 10:23 am

Hola a tots !
je, je ! a mi em va passar tornant de Bordeaux a l'autopista, la vaig deixar aparcada a la voreta ( bastant ample ) i curiosament el primer cotxe que va passar va parar ! éra una C15 sense seients a darrera i em va portar fins a la betzinera a 7 Km i jo anava al darrera amb 2 gossos més i el terra de palla !!
Li vaig agraïr molt ... un cop allà vaig comprar una ampolla d 'H20 vaig veure'n una mica per sentir-la aprofitada.. i omplerta de gasolina, autostop, va parar-me una familia que anaven a España ( van quedar una mica al.lucinats pq encara feia pudor de pagès-palla de l'altre cotxe...)
Ja veieu, intentaré que no em passi +
Em pensava que éra l'únic desastre... èrò veig que pot passar a tots, salut i V'ss
Pd, quan vaig tornar a la betzinera amb moto, el tiu d'allà em va dir ..: no deus pas teni set , oi ? la brometa de l'ampolla d'aigua ! :jajacat

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » ds. març 09, 2013 8:35 pm

Doncs si arriba la policia no se us acudeixi dir que no us queda benzina...
Es considera neglicencia i et poden multar!!!

Per cert ,a mi tambe m'ha passat alguna vegada :cat_vergonya

Salut!!! :holacat
Gas a la burra!!!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. març 09, 2013 10:43 pm

[quote user="Jesus GS" post="230885"]Doncs si arriba la policia no se us acudeixi dir que no us queda benzina...
Es considera neglicencia i et poden multar!!!

Per cert ,a mi tambe m'ha passat alguna vegada :cat_vergonya

Salut!!! :holacat[/quote]

Què negligència ni què setze cuartos, aixì al final si se t'averia el cotxe o reventes roda.. al final tot es pot considerar negligència.

Ho dic bàsicament per què a mi em va passar, i és per què l'indicador de betzina va quedar encasquillat.

Però si, estic al cas i en la mesura que es pugui millor no dir ho.

Ahh! i per aquests casos, hi han unes bosses prou xules i pràctiques per portar betzina de la betzinera. Jo ja m'he guardat la última per si de cas em torna a passar.

Respon

Torna a “Cerveseta”