"No me extraña que los moteros tengan accidentes"
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
"No me extraña que los moteros tengan accidentes"
La mare que el va parir.... :Disparant
Llegiu, llegiu..... :shock:
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=685444

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
QSC ha escrit:Home ... posat en el seu lloc, si ha nosaltres ens molesta i critiquem aquestes actituds imaginat a un que no entén el mon de la moto.
V'ssssss
Steelman ha escrit:Per desgracia te part de rao :(
Pero per desgracia els que donen aquest exemple dels moteros son sempre els mateixos :(
Totalment d'acord amb toto dos
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Un tiu que va en cotxe, que perque no es surti de la carretera li han de posar guardarrails hasta en el pasadis de casa seva, que perque no es mati amb el cotxe han de sacrificar a la gent que circulant per la mateixa carretera no en necesitaría...aquest tiu per el cual son totes les mesures de "la seva seguretat" s'atreveix a donar-nos lliçons de bona conducta????
Si els dels cotxes son tan asenyats perque tans guardarrails???
Crec que en part te raó, s'hauría de cambiar "GUARDARRAILS ASSASINS" per "NOSALTRES ELS CONDUCTORS DE COTXE, PROMETEM QUE MAI MÉS SORTIREM DE LA CARRETERA, FORA ELS GUARDARRAILS QUE DESTROÇAN EL PAISATGE" menys papa estat i més ecología.
Si els dels cotxes son tan asenyats perque tans guardarrails???
Crec que en part te raó, s'hauría de cambiar "GUARDARRAILS ASSASINS" per "NOSALTRES ELS CONDUCTORS DE COTXE, PROMETEM QUE MAI MÉS SORTIREM DE LA CARRETERA, FORA ELS GUARDARRAILS QUE DESTROÇAN EL PAISATGE" menys papa estat i més ecología.
Salut i kilómetres
-
- Presentats
- Entrades: 168
- Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm
Vsssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Mira que donar-li la raò... ni part ni sense..
De guilipolles n'hi han en cotxe i en moto, tothom es mereix la major seguretat dins lo possible.
Que li preguntin als camioneros si els cotxes fan el gilipolles, ja veuras... lo neguitossos que es posen per adelentar...
Doncs en la mateixa proporciò passa el mateix amb les motos...
De guilipolles n'hi han en cotxe i en moto, tothom es mereix la major seguretat dins lo possible.
Que li preguntin als camioneros si els cotxes fan el gilipolles, ja veuras... lo neguitossos que es posen per adelentar...
Doncs en la mateixa proporciò passa el mateix amb les motos...
- MadMan
- Presentats
- Entrades: 49
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
- Ubicació: BaRCeLoNa
- Contacta:
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Agoca
- Presentats
- Entrades: 57
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am
Re: "No me extraña que los moteros tengan accidentes&am
Hos esplico lo que li ba passar al meu fill aquet disapte de matinade entrePremia i El Masnou 4,30 -5 venia de mataro de la disco amb la moto una gas-gas induro 50cc. i la novieta i un parell damigs mes tambe amb moto i un cabro amb un mercedes no se li pot di dun altre manera, al entra amb una rotonda que fa poc que ies, se li a fotut a sobre tancantli el pas i del cop a tocat el manillar de la moto ala finestre dereta i sa trancat el vidre i al trancarse escla ma i manillar dintre del coxe tallanse lala ma, cop de volant i el nano novieta i moto per terra,el cabro pare mira la finestre trencada, al nano ple de sang de la ma i la novieta i la moto per terra sen va cap al coxe arrenque i sn va i els deixa tirats a la carretera com una burilla, sor que un que venia al rradera sa donat i deseguda a trucat als mossos que an vingut desseguida i an trucat una ambulancia i els an portat al hospital de Mataro, punts a la ma i la novieta un collarin lan fet radiografias de cervicals i bueno te els cops, dons el mossos san posat en marcha i al cabro la gafat una altre patrulla arriban a Mataro, i fins aqui tot dema anirem a fer las diligencias que calguin, per axo dic no se donde hay mas locos :sado :castell :DisparantRandy-650 ha escrit:La mare que el va parir.... :Disparant
ANTONIO & MARI ( EL MASNOU )
BMW K 1200 GT
BMW K 1200 GT
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Osti agoca, ho acabo de llegir ara. He quedat parat, jo també espero que es recuperin, que no hi pensin més, i que en aquell malparit li caigui el pél.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Vssssssss
007
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Agoca:
No m’entra al cap com pot haver-hi gent d’aquesta manera. Això es intolerable. No es pot tolerar que una persona, si es que es pot dir així, es vegi implicada en un accident i es doni a la fuga. I a sobre havent vist els ferits. Intolerable.
Vull pensar que la justícia posarà el càstig que l’hi pertany a aquest individu, però si anava amb Mercedes, lo probable es que l’hi passi poca cosa. Podria ser algú important.
Però el veritablement important en aquests moments es la salut del teu fill i la seva xicota. Espero que es recuperin el mes aviat possible de les seves lesions.
Salutacions.
No m’entra al cap com pot haver-hi gent d’aquesta manera. Això es intolerable. No es pot tolerar que una persona, si es que es pot dir així, es vegi implicada en un accident i es doni a la fuga. I a sobre havent vist els ferits. Intolerable.
Vull pensar que la justícia posarà el càstig que l’hi pertany a aquest individu, però si anava amb Mercedes, lo probable es que l’hi passi poca cosa. Podria ser algú important.
Però el veritablement important en aquests moments es la salut del teu fill i la seva xicota. Espero que es recuperin el mes aviat possible de les seves lesions.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Si si de gent aixì, n'hi ha.
Un accident greu que vaig tindre, tb va intentar donar-se a la fuga. Sort que tenia la direcciò una mica tocada, i els testimonis la van aturar.
M'alegro, que dintre la desgràcia estiguin bè. No dirè pas per sort, pq és mala sort haver-se donat el cop.
Ara que, pq no em van deixar veure a la culpable, que sino.. (potser al veure-li la cara i veure que és una dona normal amb un descuit m'hagues calmat, qui sap.., però no crec pas)
Un accident greu que vaig tindre, tb va intentar donar-se a la fuga. Sort que tenia la direcciò una mica tocada, i els testimonis la van aturar.
M'alegro, que dintre la desgràcia estiguin bè. No dirè pas per sort, pq és mala sort haver-se donat el cop.
Ara que, pq no em van deixar veure a la culpable, que sino.. (potser al veure-li la cara i veure que és una dona normal amb un descuit m'hagues calmat, qui sap.., però no crec pas)
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
Òndia, agoca; quina...
Una denegació d'auxili és una de les coses més immorals, execrables i indignes que hom es pugui imaginar. Aquesta mostra d'absència total d'empatia és un simptoma de "sadisme" del camp de la psiquiatria. Per molt emprenyat que éstés aquest paio-sujeto, això si que és perdre els papers. N'hi ha per fotre'l a la garjola sense gaires contemplacions (d'atenuants per angoixa ...ni monsergues de mal pagador). Això és de persona "idiota" (en el sentit clàssic del terme).
També podria ser que, en mans de la policia, hi tingués massa a perdre, i que hagués fotut el camp per causes pendents, com se sol donar en molts casos. Ja ens mantindras informats.
Desitjar-vos la recuperació de la canalla, per descomptat. I esperem que l'ensurt primer no tingui més conseqüències.
Una denegació d'auxili és una de les coses més immorals, execrables i indignes que hom es pugui imaginar. Aquesta mostra d'absència total d'empatia és un simptoma de "sadisme" del camp de la psiquiatria. Per molt emprenyat que éstés aquest paio-sujeto, això si que és perdre els papers. N'hi ha per fotre'l a la garjola sense gaires contemplacions (d'atenuants per angoixa ...ni monsergues de mal pagador). Això és de persona "idiota" (en el sentit clàssic del terme).
També podria ser que, en mans de la policia, hi tingués massa a perdre, i que hagués fotut el camp per causes pendents, com se sol donar en molts casos. Ja ens mantindras informats.
Desitjar-vos la recuperació de la canalla, per descomptat. I esperem que l'ensurt primer no tingui més conseqüències.
Suc al ferro.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
OStres no havia llegit aixo fins avui
(encara em vaig posant al dia poc a poc dels post despres de tornar de les vacances)
Deu n´hi do. Fer el que varen fer els tios dels Mercedes no te nom.
Aixo es ser un assasi en potencia. AVui ha fet aixo i dema???
Com esta el teu fill i la seva xicota, ara que ja han passat mes dies?
V's
(encara em vaig posant al dia poc a poc dels post despres de tornar de les vacances)
Deu n´hi do. Fer el que varen fer els tios dels Mercedes no te nom.
Aixo es ser un assasi en potencia. AVui ha fet aixo i dema???
Com esta el teu fill i la seva xicota, ara que ja han passat mes dies?
V's
Ex ...moltes coses
- Agoca
- Presentats
- Entrades: 57
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am
Hola companys acabem darriba de vacances, bueno una part ancara quedan dies,em estat per extremadura i Portugal amb la K 1200 no te res que veura amb la Burgman, de fabula.
Dons ens agrada molt que os intreseu pel tema del nano,estan be tots dos, tot esta en mans de la companyia d´asseguranças, ja contarem com acaba el tema, una abrassada per tots i acabeu d passar lo millor que pugueu las vacançes. :!:
Dons ens agrada molt que os intreseu pel tema del nano,estan be tots dos, tot esta en mans de la companyia d´asseguranças, ja contarem com acaba el tema, una abrassada per tots i acabeu d passar lo millor que pugueu las vacançes. :!:
ANTONIO & MARI ( EL MASNOU )
BMW K 1200 GT
BMW K 1200 GT