com caure, ULL!!!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

com caure, ULL!!!!!!

Entrada Autor: sisK1o » dl. oct. 29, 2007 9:36 pm

Aquest cap de semana amb un una trobada de clasiques un company al prende una corva de paella a dretes molt tancada i amb pugada (digna corva de GS :shock: ) li a tocat la parada de emergencia amb la bossa sobrediposit, com que portava la primera engranada parada inmediata i a terra, sense consecuencies, bueno la moto una precioasa rt100 del 1980 al guna rallada al carenat :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: , cal prende nota al moment de colacar la bossa :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. oct. 29, 2007 10:04 pm

Bones!!!

Una gran putada... a nosaltres, al començar el viatge del juliol, surto de casa amb la bossa a tope i a la primera corba tancada a dretes sembla que s'apaga la moto llums incloses i fa un soroll estrany... que deu ser??

Doncs resulta que al girar el manillar em tocava el botó de l'arranc a la bossa i li donava al motor d'arranc estant aquesta en marxa... fins que hi vaig caure... :roll: :roll: :cry: :cry:

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 29, 2007 10:24 pm

Osti, doncs sique s'ha d'anar al tanto amb això, si.

Amb la bossa sobredipòsit SEMPRE s'ha d'anar amb molta cura al maniobrar en girs tancats, sempre. :shock:

No m'agradaria veure mai una RT-1.000 de l'any 80 al terre per això. Segur que l'amo la cuida com ningú. :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. oct. 29, 2007 11:24 pm

Gràcies per l'avis. M'ho miraré, tot i que crec que la meva no toca el botnet del co..ons. :wink:
... eppur si muove.!!!

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. oct. 30, 2007 8:30 am

Oido cocina, jo que l'acabo destrenar, ho tindré en compte... :wink:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 30, 2007 8:38 am

carles ha escrit:Bones!!!

Una gran putada... a nosaltres, al començar el viatge del juliol, surto de casa amb la bossa a tope i a la primera corba tancada a dretes sembla que s'apaga la moto llums incloses i fa un soroll estrany... que deu ser??

Doncs resulta que al girar el manillar em tocava el botó de l'arranc a la bossa i li donava al motor d'arranc estant aquesta en marxa... fins que hi vaig caure... :roll: :roll: :cry: :cry:

Fins aviat!
A mi em va passar a la gasolinera que varem parar a Martin (a mig eslovaquia recordes?)
Es que quant viatges i portes molts "trastos" a la bossa es facil que quant fas "tope" de maniallar toqui una mica, aixo si en marxa ja es mes dificil.
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. oct. 30, 2007 9:10 am

carles ha escrit:Bones!!!

Fins aviat!
A mi també em va passar el primer dia de posar la bossa sobre-dipòsit. Al maniobrar amb el motor en marxa, se m'engegava el motor d'arranc pel mateix motiu. :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”