SENYERA
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
SENYERA
He vist que alguns de vosaltres porteu bé al casc, bé a la moto una petita enganxina amb la senyera, plastificada i com en relleu. Fa temps que voldría aconseguir un parell d'aquestes, però no sé on trobar-les. Algú sap on es poden aconseguir?. Es tracta d'unes enganxines d'uns 2 x 4 cms. més o menys.
Gràcies per endavant.
Gràcies per endavant.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Bravo
- Presentats
Sí Jordi, és aquesta, i m'agradaría trobar-la per posar-la al casc. :shock: Doncs hauré de tornar a mirar a les botigues d'automoció... :shock: :shock:Steelman ha escrit:La que tinc jo la vaig comprar a una tenda de motos de Reus, i crec que em va costar 1€ per pegatina.
Et refereixes a aquesta no?
A les trobades, malhauradament, no hi sovintejo gaire :( :( :( . Malgrat tot, miraré al Corte Inglés :) :) :) . Gràcies, companys. Sou els meus ídols tots¡¡¡¡JoanF ha escrit:Jo, també en tinc una que és la meitat que la del Jordi, i la vaig comprar a una trobada de Mollerussa.
En aquets llocs que fan trobades de diumenge de vegades hi ha tenderetes que en venent.
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
:D Jo en tinc dues petites esperant una per els casc i l'altre per la moto, pero les vaig comprar a la fira de motos de Barcelona, encara que a la maquinista hi ha un racing que es coses per la moto i el cotxe que tambe hi venen, i crec que a qualsevol lloc de motos o cotxes hi trobaras. Si entrobes per Barcelona et compro una i ja em dius que fem per donartela.
:!:
- Bravo
- Presentats
Suposo que el Racing que et refereixes és el "Ráfagas", oi?. Doncs potser faig una ullada i m0hi atanso un dia d'aquests. De totes formes, si et quadra i pots aconseguir un parell d'aquestes, m'ho dius i ja mirarem de veure'ns. GràciesLluneta ha escrit: encara que a la maquinista hi ha un racing que es coses per la moto i el cotxe que tambe hi venen, i crec que a qualsevol lloc de motos o cotxes hi trobaras. Si entrobes per Barcelona et compro una i ja em dius que fem per donartela.
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
- Bravo
- Presentats
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
ja es prou que al Norauto en tinguin,... l'ultim cop que ho vaig mirar per curiositat nomes hi havien toros, banderes d'espanya i bajanades d'aquestes que porten la canalla avui en dia :?Bravo ha escrit:Companys, aquest matí he anat a fer una volteta amb la moto, aprofitant que la meva empresa em donava un día de festa pel seu 75é aniversari i m'he passat pel Norauto on he comprat un parell d'enganxines. M'han semblat cares però ja les tinc "instal.lades". Gràcies a tots. Sou collonuts.![]()
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès