Ens estem acollonint?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Ens estem acollonint?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 30, 2008 12:52 am

Seguint amb el fil que ha obert el company Storm respecte a que hi han molts menys mort per accident de moto, estic rumiant que potser és degut a que ara ens ho pensem a l'hora de donar gas sense manies.

Abans passaves per la teva carretera preferida i en un troç de recta llarga obries força el gas, però ara VAS ACOLLONIT pensant que a qualsevol lloc pot haver-hi un radar camuflat. :x I es clar, si ens fan foto a segons quina velocitat, adéu carnet de conduir. I avui en dia poder disposar d'un vehicle i el seu carnet pel dia a dia segurament és necessari pels 90% dels catalanas que treballem. Si et retiren el carnet..... :shock:

Llocs on abans hi havien cruïlles al marge de una carretera qualsevol, ara està tot ple de senyals de 50, i si passem com sempre hem fet, a 90-100, i ens enxampen..... :x A mi em passa que ultimament estic més pendent de mirar el comptaquilòmetres que no pas altre cosa.

Potser per por..... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dt. set. 30, 2008 10:10 am

holaaa

per la meva banda, la veritat es que cada cop disfruto mes rodant tranquilament que no pas rapid, el problema es que, tot i aixo, et trobes trams amb limitacions absurdes que et podem fotre enlaire el carnet i els punts en una foto.

:evil: :evil: :evil:

v'sss

Marder
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm

Entrada Autor: Marder » dt. set. 30, 2008 12:07 pm

Jo crec que es mes pel fet de que cada setmana veus al diari o a les noticies que un motorista s'ha matat a la carretera :? , lo dels punts ara ja fa molt temps que ho van ficar i ho han notat tant cotxes com motos desde gairebé el primer dia, pero en quant a motos no se si es una percepció meva adquirida per la demagogia de les noticies que fan caixa a base de "sucesos" i no noticies (una diferencia molt gran).

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. set. 30, 2008 12:43 pm

jo no crec que la gent hagui afluixat el ritme, especialment.. :roll:
el que passa es que cada vegada " la pomada " es a llocs més i més lluny - a reserves com els animals de l´àfrica - al final anirem a parar.

Jo us puc dir que la gent no afluixa- ni molt menys - el que passa es que canvien les carreteres (més tranquiles) o no ? tal com vaig poder comprovar dissabte passat.

:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 30, 2008 12:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 30, 2008 12:52 pm

gs12 red ha escrit:jo no crec que la gent hagui afluixat el ritme, especialment.. :roll:
el que passa es que cada vegada " la pomada " es a llocs més i més lluny - a reserves com els animals de l´àfrica - al final anirem a parar.

Jo us puc dir que la gent no afluixa- ni molt menys - el que passa es que canvien les carreteres. o no ? tal com vaig poder comprovar dissabte passat.

:roll: :roll:
Què vols dir que les canvien? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. set. 30, 2008 12:56 pm

doncs carreteretes sense trànsit i sense intromisions de cap mena. :roll: :roll: :roll: :roll: no em fagis dir cap a on.

el que passa es que la gent va tranquil.la pels llocs on hi pot haver merder.
però quan les condicions son "favorables" i tens el " dia bò "no crec que la gent vagi mirant el paissatge precisament .:roll: :roll:

També Hi ha molt animal amb moto que és carn de canó, però n´hi cada ún que xapeau... allò es saver anar amb moto!!!!!
Imatge

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dj. oct. 02, 2008 11:30 pm

Jo m’he adonat que per carreteres que abans no passava ni el “Tato”, ara passa gent enxufadissima. La gent busca reductes on poder roscar, i es clar, ara es més perillós pq aquests “reductes” son carreteres locals més estretes i amb pitjors condicions per córrer, i si no ja m’ho direu els de la Llitera.....

W’sssssssss!!!

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. oct. 12, 2008 7:43 pm

jb500 ha escrit:holaaa

per la meva banda, la veritat es que cada cop disfruto mes rodant tranquilament que no pas rapid, el problema es que, tot i aixo, et trobes trams amb limitacions absurdes que et podem fotre enlaire el carnet i els punts en una foto.

:evil: :evil: :evil:

v'sss
:bow :bow :bow
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”