Presuspost del Dakar

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Presuspost del Dakar

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 29, 2008 9:06 pm

Mireu es el presupost de Artur Aragones per al Dakar anulat del any passat

http://www.arturaragones.com/spa/item/AR001.html

Imatge
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

TOTAL ............................................................................ 93.500 €

Abans de la crisi això no era res, xavalla. 17.000.000 de pessetes, amb un augment d'uns quants anys més d'hipoteca el banc o caixa t'els donava perque et poguessis comprar un Cayenne, un Touareg o inscriure't al Dakar.

Mira si era fàcil !!!!! :D :D :D

Ah ! I si volies tornar el proper any, cap problema, allarguem uns anys mes, ja pagaran els nets o els besnéts.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. nov. 29, 2008 10:25 pm

James Bond ha escrit:TOTAL ............................................................................ 93.500 €

Abans de la crisi això no era res, xavalla. 17.000.000 de pessetes, amb un augment d'uns quants anys més d'hipoteca el banc o caixa t'els donava perque et poguessis comprar un Cayenne, un Touareg o inscriure't al Dakar.

Mira si era fàcil !!!!! :D :D :D

Ah ! I si volies tornar el proper any, cap problema, allarguem uns anys mes, ja pagaran els nets o els besnéts.

Vsssssss
007
Quanta raó tens, noi...

Qui diu comprar-se un Cayenne o un Touareg, o fer-se el Dakkar, diu fer unes vacances a tot drap en un creuer per les Illes Gregues o així. Tinc algun conegut que mira de vendre's el seu BMW X5 i no troba comprador... :roll: :roll:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 30, 2008 11:36 am

Un moment, nois..... :roll:

Penseu que quasitots els corredors de motos PORTEN SPÓNSORS que cobreixen més de la meitat del pressupost. :wink:

Es pot dir que portar un joc de pneumàtics en un camió d'un altre equip costa 6.000€, i un joc de pneumàtics pot durar com a màxim dues etapes.

Tinc entès -per un company de Sabadell que hi va córrer un parell d'anys, Ciscu Farell- que és més esgotador la preparació de buscar calers (spónsors) que el Dakar en sí. I m'ho crec. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. nov. 30, 2008 11:59 am

Holaaaaa,
Bravo ha escrit: ....conegut que mira de vendre's el seu BMW X5 i no troba comprador... :roll: :roll:
I segur que el vol vendre a bon preu, no crec pas que estigui disposat a perdre-hi massa diners!!!

:( :( :(

PS: Aixó si, te un cotxe mooolt macu.
Sort,

Albert
Presentats

Re: Presuspost del Dakar

Entrada Autor: Albert » dg. nov. 30, 2008 12:03 pm

Holaaaa,
Steelman ha escrit:Mireu es el presupost de Artur Aragones per al Dakar anulat del any passat
Si no ho he vist malament no es el presupost de l'any passat: es el de fa 2 anys, el del 2007, hi han altres dades del 2008, l'any passat, i altres de 2009, que sembla que es el començaran d'aquí a 4 dies!!

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dg. nov. 30, 2008 12:12 pm

Holaaaa,

Avui he vist en no se quin canal de la TV una especie de publi-reportatge gratuit de REPSOL (a les noticies vaja). Deien que la benzina que utilitzan en competició es "molt especial" que no ho dubto, i que te un cost de 60 € el litre!!!.
L'equip Repsol te la previsió de gastar 30.000 litres en tot en Rally, i deien que tots aquest combustible era nomes per els 4 cotxes que porten en competició!!!

Em sembla que porten mes presupost que el que podria somniar l'Artur.

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 30, 2008 12:30 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

Avui he vist en no se quin canal de la TV una especie de publi-reportatge gratuit de REPSOL (a les noticies vaja). Deien que la benzina que utilitzan en competició es "molt especial" que no ho dubto, i que te un cost de 60 € el litre!!!.
L'equip Repsol te la previsió de gastar 30.000 litres en tot en Rally, i deien que tots aquest combustible era nomes per els 4 cotxes que porten en competició!!!

Jo tinc entès que el combustible que els hi costa 60€ és el super-refinat que fan servir a la F-1. Als rallys tipus Dakar fan servir una benzina més o menys com la que podem trovar a qualsevol surtidor, això sí, una mica més pura. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dg. nov. 30, 2008 1:15 pm

Holaaaa,
Randy-650 ha escrit:
Albert ha escrit:Holaaaa,

Jo tinc entès que el combustible que els hi costa 60€ és el super-refinat que fan servir a la F-1. Als rallys tipus Dakar fan servir una benzina més o menys com la que podem trovar a qualsevol surtidor, això sí, una mica més pura. :roll:
Potser per la benzina si, que li donen la "barateta" peró l'equip oficial de la Petrolera??

La viva imatge de l'esperit del Tierry Sabine.

Sort,

Respon

Torna a “General”