Menos embeja i mes apuntar-se al tema.
No creieu que és una bajanada anar-hi sense Autopasta, altres ja ho han fet sense mases problemes...per alguna altre ruta. Si no creiesim que és possible ja no la plantejariem i vist des de aquí i abans de sortir us puc assegurar que hi arribarem a temps.
Un cop en marxa ja veurem si tenim raó o no.

De totes formes no farem cap "bestiessa" per aconseguir-ho, potser no veurem posar-se el sol o ni tant sols arribar a Fisterra...no ens treu la son aquest tema. Anem a disfrutar i no a patir...però som grans patidors i a cops disfrutem patint. :roll:
Encara no sabem ni quin temps s'espera aquells dies, jo m'estic plantejant ni mirar-ho (ja se que al final hi faré una ullada :D ) però si plou també ho intentarem.
[quote user="Xurrumeka" post="82145"]Siono..............
que portaràs els
PANTIS ?????????????????????????????[/quote]
Aquí comença la conya, no...??? ;)
Doncs agafo el guá, com tothom sap el "tanga" és molt millor que els "Pantis", mes cómode, sensual, sexi, amb molta mes varietat de formes-colors-disenys etc. fins hi tot els mes experts han arribat a la conclusió, científica per descontat, que a l'hivern abrigan mes, però molt i molt mes.
Molta gent d'aquest Foro ne's un gran fan, en la intimitat.
Com que a mi en va la "marxa fina" i l'altre, faré una aposta:
"En banyaré a l'Atlàntic amb tanga...i faré una foto", sempre que hi arribem...es clar.
Ja hi ha un altre REPTE en marxa i quasi que afegiré que l'Itaca farà el mateix segur. :martell :martell
Ell no en sap res, ja veurem el que diu quant ho llegeixi. :b9 :b9 :b9
Salut.
PD: Vaig a mirar si l'Irene te algún tanga que no apreti masa. :roll:
L'aigua del Meditarrani...l'Autan...el tanga...no sé si m'enrrecordaré de tot.