LORENZO CAMPIO DE MOTOGP 2010

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Qui guanyarà el Mundial de Moto GP 2011 ???

L’enquesta ha acabat el dc. oct. 27, 2010 11:48 pm

Lorenzo YAMAHA
4
36%
Rossi DUCATI
3
27%
Pedrosa HRC
4
36%
Stoner HRC
0
No hi ha cap vot
Spies YAMAHA
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 11

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

LORENZO CAMPIO DE MOTOGP 2010

Entrada Autor: Jesus » dg. oct. 10, 2010 12:56 pm

ENHORABONA JORGE !!!

Imatge

"Sóc un tipus lluitador i perfeccionista. Vaig néixer a Palma de Mallorca, però penso que la meva ànima prové d'Esparta. Des que vaig venir al món, vaig anar criat i ensinistrat per a una causa. En el cas dels espartans era per defensar el seu poble i seva llibertat fins a la mort. En el meu cas, per arribar al més alt del motociclisme ". Jorge Lorenzo (Palma de Mallorca, 4 de maig de 1987) escrivia aquestes línies fa dos anys. Era el pròleg de la biografia escrita pel periodista de TVE Ernest Riveras i publicada per L'Esfera dels Llibres d'EL MÓN, presagi una realitat que aquest diumenge ha pres cos quan el pilot espanyol s'ha proclamat campió del món de MotoGP, la més alta distinció possible.

Dani Amatriaín, el seu 'manager' fins al 2008, el va descobrir en una prova de la Copa Aprilia Caja Madrid, al circuit de Jerez. "Més que per la seva rapidesa, em va cridar l'atenció per la manera de traçar les corbes. Com si ho hagués fet tota la vida, com si fos un professional. Em va picar la curiositat de veure qui era aquell xaval de 10 anys". Va ser al 'box' i allà es va trobar per primera vegada amb Chicho, el pare de Jordi, un personatge clau en tota aquesta història. "Li vaig preguntar pel pilot. Li vaig comentar que m'havia cridat l'atenció i que volia conèixer-lo. Era un personatge molt peculiar i curiós. Totalment pelat, amb una cresta, amb dues estrelles".

Un mes després de la primera trobada, Chicho va viatjar a Barcelona per demanar-li ajuda i deixar-li un vídeo amb les evolucions del seu fill. "Vaig quedar al.lucinat amb les imatges. Com entrenava, com derrapava. Em va sorprendre aquest desvergonyiment i temperament, aquesta manera d'utilitzar la moto amb naturalitat. Era tan petit que sorprenia que fes tot això tan bé. I la mirada ... ja tenia mirada de campió ". Amatriaín veia com es complia el seu somni de trobar un nen amb talent i formar des de baix. Educar com a pilot, però també com a persona. Li va donar el 48, el seu número talismà, amb el qual corria a finals de la dècada dels 80 i principis dels 90.

Sense cultura social, a més de tímid, no estava educat per perdre. Era un dèspota irracional de només 10 anys, envoltat de desconeguts que treballaven per a ell. El seu pare el va construir per guanyar i projectar-hi els seus desitjos i somnis, però va oblidar l'afecte i l'educació. "Vaig adoptar les seves coses bones, però també les dolentes. Una d'elles era aquesta capacitat per ser distant amb la gent. No sabia conviure amb els altres", explica Lorenzo en la seva biografia. Enrere queda és actitud. Ha sabut guanyar-se l'afecte de Yamaha, marca per la qual va fitxar el 2008. Tres anys després, Lorenzo és campió del món amb les mateixes armes que Valentino Rossi.

Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 11:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: LORENZO CAMPIO DE MOTOGP 2010

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 10, 2010 1:04 pm

GAME OVER

Soc feliç.

Avui es un gran dia per mi, els que fa temps que en coneixeu ja sabeu perquè, els “meus” pilots han guanyat el títol de campions del mon.

Soc molt feliç.

10/10/2010

Ara veig que potser no estic tant equivocat com molts es pensaven, fa forces anys que els defenso sense cap embut i m’he partit la cara amb qui fes falta en condicions difícils, com entendreu ara m’agafaré la revenja.

Falten tres carreres i ja tenen el títol tots dos, ara sentirem a dir moltes coses ( que si aquest any ha sigut diferent, que si no hi ha rivals, que si algú ha caigut, que si...el que sigui), però no us deixeu enganyar, aquest es l’any en que el campionat a MOTO GP ha estat mes disputat, amb la “friolera” de tres campions de la categoria en actiu, no ha passat mai que jo recordi...ara ja en seran quatre i un etern aspirant capaç de guanyar forces carreres.
Us posaré unes petites estadístiques perquè veieu l’historia del campionat al llarg del temps, començarem a l’era Rossi, ja que en son els seus seguidors els que no tenen memòria.

- 2000 : Roberts jr – Rossi: 49 punts .
- 2001 : Rossi – Biaggi 106 punts.
- 2002 : Rossi – Biaggi 140 punts.
- 2003 : Rossi – Sete 80 punts.
- 2004 : Rossi – Sete 47 punts
- 2005 : Rossi – Melandri 147 punts.
- 2006 . Hayden – Rossi 5 punts.
- 2007 : Stoner – Pedrosa 125 punts.
- 2008 . Rossi – Stoner 93 punts.
- 2009 : Rossi – Lorenzo 45 punts.
- 2010 : Lorenzo - ??? ?? punts.

Com veieu, històricament les diferencies entre el primer i segon han estat força considerables i aquest any no en serà l’excepció. També es força curiós de veure que els que més han apretat al Rossi han estat pilots de casa nostra molt discutits i odiats per la gent d’aquí.

Tots els finals apretats d’aquests últims anys. Ho he tallat a 3 dècimes de diferència.

2001:
- ASSEN: Biaggi – Rossi 0’1
- AUSTRALIA: Rossi – Biaggi 0’01
- BRASIL : Rossi – Checa 0’1

2002
- FRANÇA: Rossi – Ukawa 0’2
- VALENCIA : Barros – Rossi 0’2

2003.

- SUDAFRICA: Sete – Rossi 0’3
- LEMANS : Sete – Rossi 0’1
- ALEMAYA: Sete – Rossi 0’06
- BRNO: Rossi – Sete 0’04

2004

- SUDAFRICA : Rossi – Biaggi 0’2
- MUGELLO : Rossi – Sete 0’3
- CATALUNYA : Rossi – Sete 0’1
- AUSTRALIA: Rossi – Sete 0’09

2005

- El primer de l’any, JEREZ, JA SABEU EL QUE VA PASSAR AQUÍ. ENTRE EN ROSSI I EN SETE. 8 segons de diferencia.
- LE MANS : Rossi – Sete 0’3
- MUGELLO: Rossi – Biaggi 0’3

2006

- ALEMANYA Rossi – Melandri 0’1
- ESTORIL: Elias – Rossi 0’002

2007

- CATALUNYA : Stoner – Rossi 0’06
- ESTORIL ; Rossi – Pedrosa 0’1

2008

2009

- CATALUNYA: Rossi – Lorenzo 0’09
- EEUU : Pedrosa – Rossi 0’3
- ALEMANYA : Rossi – Lorenzo 0’09

2010:

- MALAYSIAN : Rossi - Dovicioso 0’2

Com veieu segueixen sent els de casa els que mes problemes han portat al Rossi.
En sembla que l’any que be podem tenir un campionat molt ajustat si DUCATI pot mantenir una moto competitiva.
I si l’Elias entres en un equip oficial???
Ufffffffffffffffff

Lorenzo – Rossi – Stoner – Pedrosa – Dovicioso - Elias

En Lorenzo ja en te un, quants mes en poden caure???
Salut i kilómetres

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. oct. 10, 2010 1:30 pm

Doncs a mi m'encanta en Checa i aquest any ha acabat tercer de Superbikes i farà el final de mundial de motogp amb la Ducados d'en Kalio, a veure si es guanya una plaça fixe per l'any vinent.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. oct. 10, 2010 1:42 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="141413"]Doncs a mi m'encanta en Checa i aquest any ha acabat tercer de Superbikes i farà el final de mundial de motogp amb la Ducados d'en Kalio, a veure si es guanya una plaça fixe per l'any vinent.[/quote]

Si no arriba a ser per l'accident de Donington Park al 1998, potser hagués estat el primer català en guanyar a la categoria reina ... espero que ho faci bé aquestes curses ... i tant ell com l'Elias puguin tornar a la màxima categoria l'any vinent.
Gas a la burra!!!

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dg. oct. 10, 2010 7:41 pm

Felicito als Lorenzistas... ja que ha guanyat el seu pilot. No felicito a en Lorenzo, ja que per mi es un titol regalat.... no diré res més al respecte per no ofendre a ningú.

en quant al Toni hem sembla que tots els bons equips ja tenen els seus pilots fitxats i sembla un deja vú, un equip mediocre per un gran pilot!!!!

en Checa ja té uns anyets, i penso igual que en Jesus, llastima de donington park, mai va ser el mateix.

I de la mateixa forma que quant veia en rossi a 125 i ja vaig dir que aquets nano faria grans coses, ara ja fa dos anys que el millor pilot de tot el mundial i de totes les categories es en MARQUEZ !!!!!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. oct. 10, 2010 8:00 pm

Em ve al cap que a la trobada anual de mototurisme de la Val d'Aran, fa dos anys, el Cassi i servidor vam predir que el Lorenzo seria campio del mon.
No es que em caigui especialment simpatic, tot i que en persona guanya moltissim, pero es un pilot tecnic, valent i guanyador.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dg. oct. 10, 2010 8:19 pm

Felicitats Lorenzo!

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. oct. 10, 2010 9:21 pm

Al començament, tampoc em queia gaire bé, per totes les comedies que feia quant guanyaba, però apoc apoc, el noi em va caient més simpàtic, i no és perqué aigui guanyat el campionat.
Felicitats LORENZO!!
:bow

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 10, 2010 9:32 pm

[quote user="Ride" post="141434"]
Felicito als Lorenzistas... ja que ha guanyat el seu pilot. No felicito a en Lorenzo, ja que per mi es un titol regalat.... no diré res més al respecte per no ofendre a ningú.

[/quote]

No creguis que ens pots ofendre, tenim la pell molt curtida, ja fa anys que ens entrenem a contracorrent. :D :cool: ;)

A mi particularment m'agradaria escoltar la teua tesis sobre el "regal" del campionat d'aquest any i no pateixis que no m'ofendré, ja que és el mateix que penso jo...però en l'altre sentit. :D :roll:
No ets l'únic que ho pensa i per aixó he possat les estadístiques dels últims anys.
Ara tiraré un ham, a veure si piques. Avui hem pogut veure un avançament estil Rossi i no fet per ell, sino per el seu deixeble, en sembla que en veurem uns quants més a partir d'ara, ja tothom s'atrevirà.

Que consti que a mi particularment no en desagrada aquest estil, dona molt de joc i pot fer entrar les carreres en una altre dimensió per l'espectador, potser la vara de mesurar esta ara ben possada i no se sanciona el fet sino el resultat del fet, soposso que la difencia deu ser aquí:

POR "CAUSAR DAÑOS A OTROS PILOTOS"
Sancionan a Jorge Lorenzo por conducta irresponsable

Jorge Lorenzo (Honda) ha sido sancionado por los comisarios del Gran Premio de Japón por "conducta irresponsable" en la carrera de 250 c.c. disputada en el circuito de Motegi y excluido del próximo Gran Premio, el de Malasia, el 25 de septiembre.
Según los comisarios, el español "causó daño a otros pilotos" con su conducción, actitud que está sancionada en el artículo 1.21.2 del reglamento de los grandes premios de la Federación Internacional de Motociclismo (FIM), informó esa organización.
En la última vuelta de la carrera, Lorenzo trató de meterse por dentro en una curva cuando disputaba el segundo puesto a su compatriota y líder del mundial, Dani Pedrosa (Honda), y al sanmarinense Alex de Angelis (Aprilia), pero tuvo que alargar la trayectoria para evitar la caída y colisionó con De Angelis provocando un accidente.
Lorenzo abandonó como consecuencia del mismo y De Angelis fue séptimo tras volver a la pista.

Si cauen sanció i si nomes surten de pista res de res. :mrgreen:

Ah...!!! va ser el mateix any que el "famosissim" Rossi-Sete a Jerez.

Et toca jugar. ;)

Salut.
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 10, 2010 9:44 pm

[quote user="Storm" post="141442"]Em ve al cap que a la trobada anual de mototurisme de la Val d'Aran, fa dos anys, el Cassi i servidor vam predir que el Lorenzo seria campio del mon.
No es que em caigui especialment simpatic, tot i que en persona guanya moltissim, pero es un pilot tecnic, valent i guanyador.[/quote]

Ens podem guanyar la vida amb una bola de cristall. :D :D

A poc a poc es van obrin els ulls, ara ja és reconeix que és força bo. :roll:

En sembla recordar que en aquella conversa també és va parlar de l'Elias.

Estic molt content avui.

Salut.
Salut i kilómetres

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. oct. 10, 2010 10:17 pm

Sota el meu punt de vista ... tant com un Campionat REGALAT !!! :eyes ... No negaré que el fet de que en Rossi i en Dani tinguessin els accidents li va facilitar molt el camí ... però també hem de tenir en compte que en Lorenzo ja fa 2 anys li va mullar l'orella a més d'una vaca sagrada i va ser ell el que va patir més d'una caiguda que el va despenjar a la classificació ... jo crec que no ho ha tingut fàcil ... per no parlar del famós mur al box.
QUIEN LA SIGUE LA CONSIGUE ;)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 10, 2010 10:24 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Feisser » dg. oct. 10, 2010 10:58 pm

Felicitats Campió!!!
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 10, 2010 10:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dl. oct. 11, 2010 12:46 am

Felicitats campiò...!!! ;) :Saltant
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 11, 2010 12:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 12, 2010 2:07 pm

Es molt llastimos tinger que dir aixo,pero el CAMPEONISIMO Lorenzo,aixo si com el Crivillé .Un any de ¿Rei? :roll: de 500 c.c. // Moto Gp.
I sentino molt res mes.(com la triste corona del Crivi).
Felicitats als "Lorencistas",Jo no mai (evidenment).
Vini "Un coreano/japones media vuelta y al reves" :D
.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 12, 2010 2:14 pm

Extret d'un altre fòrum:

----------------------------------------------------------------------------------------------

Las pésimas actitudes de Jorge Lorenzo en Sepang...

Pues al parecer nadie notó nada?

1.- Rossi hace un carrerón desde el 11 en la primera curva... No sé si le quedaban neumáticos cuando logró llegar al 1. Carrerón!

2.- Termina la carrera, Ben Spies se acerca a saludar a Lorenzo y éste no lo quiere saludar y lo deja con la mano estirada. Spies al final pone primera y se larga pensando en que ni debió ni acercarse a este tipo.

3.- Se acerca Rossi a saludarlo, y se hace el desentendido, lo hace esperar, Rossi ni se mueve, hasta que acepta saludarlo (fea actutid).

4.- Lorenzo engancha la bandera en su cadena...

5.- Lorenzo entra la moto en el sector del podio, en el primer lugar que es de Rossi, cuando sus mecánicos le estaban esperando en el tercero y le estaban diciendo que era el 3, antes de llegar.

6.- En el podio, Lorenzo se lanza al lugar mas alto del podio (ocupa tu lugar, que es el segundo).

7.- En la ceremonia del podio, toma la champaña y se desaparece, no teniendo el mas mínimo respeto por Rossi o por Dovi, que le han hecho un Owned en esta carrera (y en la anterior).

No les cuento mas, que el siguiente video les muestra estas pésimas actitudes:

[youtube]kR7JLjdBunk[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 4:29 pm

En Lorenzo apren ràpid d'en Rossi ... o no recordes el lleig que li va fotre en Rossi a en Lorenzo quant li va voler dedicar la victòria pujant al podi amb una samarreta amb el 46 quant ell va tenir l'accident a Itàlia ... quien ajos pica ajos come ... i el fet de baixar el podi ... GENIAL ... en Rossi es deuria quedar de pasta de Moniato ... en Lorenzo va ser intel·ligent i no va entrar en la guerra per la cursa ... i al final li va treure el protagonisme d'una manera molt hàbil :twisted: ... rien a dire mon ami ... Ep! és el meu punt de vista, tant respectable com el teu, no més faltaria Randy. ;)
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 12, 2010 6:46 pm

[quote user="Jesus GS" post="141733"] Ep! és el meu punt de vista, tant respectable com el teu, no més faltaria Randy. ;) [/quote]

Ep, no confonem. Això no ho he escrit jo, ho he tret de la red. :mestre

En Lorenzo és molt bon pilot, i ho demostra les seves imatges -pel youtube no hi són- de quan era un vailet i feia maravelles amb la moto. L'escena de quan tenia 9 anyets i amb una 49, tocant el genoll al terra i fent derrapar la roda del darrera en plan bèstia, no ho he vist fer-ho a ningú més, ni al Rossi. Però com a persona que aspira a ser un idol de masses, no, no i no. No sap fer que els aficionats l'estimin, sols quatre gats.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 12, 2010 6:53 pm

[quote user="Randy-650" post="141749"][quote user="Jesus GS" post="141733"] Ep! és el meu punt de vista, tant respectable com el teu, no més faltaria Randy. ;) [/quote]

Ep, no confonem. Això no ho he escrit jo, ho he tret de la red. :mestre

En Lorenzo és molt bon pilot, i ho demostra les seves imatges -pel youtube no hi són- de quan era un vailet i feia maravelles amb la moto. L'escena de quan tenia 9 anyets i amb una 49, tocant el genoll al terra i fent derrapar la roda del darrera en plan bèstia, no ho he vist fer-ho a ningú més, ni al Rossi. Però com a persona que aspira a ser un idol de masses, no, no i no. No sap fer que els aficionats l'estimin, sols quatre gats.[/quote]

C*ll*ns ... si que soc raro, tú !!! :martell :martell :martell
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 12, 2010 6:57 pm

[quote user="Jesus GS" post="141751"]

C*ll*ns ... si que soc raro, tú !!! :martell :martell :martell[/quote]

O potser el raro sóc jo, doncs a mi no em cau simpàtic, més aviat parasimpàtic. :martell :martell :martell

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 12, 2010 7:01 pm

Amb tot aixo que esteu discutint Randy i Jesus..
Una pregunta.
Un pilot ,pilota per que l´estimin els aficionats o pilota per que li agrada i prou?
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”