Escapada Al Sobrarbe - El Viatge Alternatiu!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Escapada Al Sobrarbe - El Viatge Alternatiu!

Entrada Autor: Xepe71 » dg. oct. 17, 2010 1:13 pm

Una mica com a viatge inaugurtal de la meva "nova" moto, i una mica perquè al Prudenci tenia la "necessitat imperiosa" de fer-ho, vam decidir anar a estrenar la Deauville fent una volta pel Sobarbe (comarca per sobre de Barbastro, que entre ahir i avui casi tots tindreu apamada :D ). El plan era quedar a les 08h00 a Reus, anar a Lleida - Monzón - Barbastro i arribar a Ainsa. A partir d'allà fer una ruta circular que arribés fins a Brotos, i tornar per Ordesa.

Comentar que va fer un dia magnífic, que suposo que "els de Jaca" també haureu gaudit. Que ens van faltar hores, hagués volgut visitar Ainsa, i parar-me a més llocs, lo que en el fons no deixa de ser una excusa per tornar-hi :razz:

En quant a la moto, va de fàbula, i és molt maca. Amb raó dic que és la més millor del món i la més de tot! :cool: Però no és perfecte... mesuro 1m80, i no aconsegueixo que no em toqui l'aire. Pitjor, tinc totes les turbulències que em van al casc, i a partir de 80km/h és massa soroll (i mira que vinc d'una naked!) i prefereixo baixar del tot la pantalla que seguir així... :cry: Em plantejo compra runa cúpula Givi, que dóna 10cm més d'alçada. Alguna opinió al respecte?

Bé, us deixo algunes fotos:

Imatge
La ruta. Tot són carreteres sense carrils, estretes i més aviat revirades, i amb un escenari magnífic. A més és l'època perfecta per anar-hi. LA ruta són uns 150km, que al nostre ritme van acabant sent unes tres hores i mitja (no anem ràpid, però també ens paravem a fer fotos cada 10km :roll:

Imatge
Quedem a les 08h00 al "lloc oficial" de Reus. La meva Deau i la del Prudenci fan coneixença.

Imatge
Jo diria que això és l'embassament de Grao, a prop de Mipanas. Abans hem esmorzar a Lleida, en una gasolinera, que us recomano quan feu sortides (no l'he sabut trobar, us posaré el link tan aviat com pugui)

Imatge
Tota aquesta zona (Boltaña) va ser expropiada en temps del Tio Paco per fer un pantà. El pantà no es va fer, i els pobles segueixen en ruines.

Imatge
Arribem a Buesa, que és on dinarem. És un petit poble (uns 100 habitants), que manté tot el seu encant. Això són unes vistes de la vall.

Imatge
Imatge
Unes "ovelloturistes" que es van unir amb unes "vacoturistes"...

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
El Prudenci, a cal ferrer (sala en desús. A sobre hi ha l'ajuntament). També vam visitar un altre forn, que de tant en tant encara fan funcionar... Im-pressionant!

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
L'antiga escola. Encara hi queden els pupitres

Imatge
Vista del poble des del barri de l'esglesia.

Imatge
El dinar: uns rovellons a la brasa (no quedaven ceps), i un entrecot de 1/2kg a l'únic bar/restaurant del poble. Deliciós!
(si hi aneu, el lloc està al final del poble, val la pena)

Imatge
Vistes del restaurant. Naltros vam dinar dins.

Imatge
Ja de tornada, vam aparcar on no s'havia d'aparcar. Així ho feiem cada 5-10km, vistes brutals per tota la Vall d'Añisclo. A l'estiu aquesta carretera és en un soll sentit (sentit antihorari), però ara s'hi va en els dos. En molts trams no passen dos cotxes...

Imatge
L'ermita de San Úrbez. Només s'hi pot arribar a peu (el cotxe s'aparca a 10 min caminant).

Imatge
La moto més maca que vam veure en tot el recorregut...! :cool:

Imatge
Les carreteres eren com aquestes. Ara enteneu el perquè de les velocitats a les que anavem. Però és que estem en ple parc d'Ordesa!

Imatge
Final del recorregut. Aquí decidim que ja és hora de tornar cap a casa, que les dones ens esperen...

Nota: el Prudenci és gran coneixedor d ela zona, i m'anava explicant que si per qauí que si per allà. Jo només n'he escrit una quarta part del que ha dit, i potser que hagi escrit coses que no toquin... aviseu-me si en sebeu més que jo!
Xepe71 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 17, 2010 1:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avisiset
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
Ubicació: Segrià

Re: Escapada Al Sobrarbe - El Viatge Alternatiu!

Entrada Autor: Avisiset » dg. oct. 17, 2010 2:38 pm

:D Bonica passejada. Gracies per compartir les fotos.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dg. oct. 17, 2010 11:58 pm

Felicitats als dos, una sortida molt maca !

Gràcies per les fotos.

Salut !

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. oct. 18, 2010 5:49 pm

Bonica ruta i boniques fotos, merci !

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 18, 2010 5:53 pm

La zona es molt maca.
Un altre cop (si no coincideix en la kdd) aviseu!! I fem una sortida de ganxets!
Ex ...moltes coses

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dl. oct. 18, 2010 5:58 pm

Ep, Xepe71!

Una molt bona zona per anar en moto, m'apunto el restaurant de Buesa...per la foto és veu que vàreu dinar molt be.

Gracies per compartir crònica i fotos...a gaudir de la nova moto.

Salut! ;)

Prudenci
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Prudenci » dl. oct. 18, 2010 7:02 pm

El dissabte tarda els de la KDD vau passar a 2km de Buesa (2 corbes abans d'entrar a Broto, a la dreta). En el restaurant http://www.balconpirineoruralordesa.com/ és menja la millor vedella de la comarca¡¡¡¡
Si algú està interessat en conèixer de prop els poblets i les costums del Sobrarbe només cal que ho demani i fem una mini kdd (caldrà pregar a l'Stelman i a l'Albert que facin un forat a la seva agenda per acompanyar-mos).
Per als que els hi agrada caminar i la btt (i la moto és clar) és un lloc per passar-hi uns dies.... i quina tranquil·litat eh Xepe?
Les dos deauvilles ens van fer disfrutar tot el dia, tant de la conducció com dels llocs per on ens van portar. Si és cert que la vermella corre més però era la meva la que feia de cruïllera.
Salut i sort
Prudenci

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. oct. 18, 2010 8:25 pm

[quote user="prudenci" post="142658"]El dissabte tarda els de la KDD vau passar a 2km de Buesa (2 corbes abans d'entrar a Broto, a la dreta). En el restaurant http://www.balconpirineoruralordesa.com/ és menja la millor vedella de la comarca¡¡¡¡
Si algú està interessat en conèixer de prop els poblets i les costums del Sobrarbe només cal que ho demani i fem una mini kdd (caldrà pregar a l'Stelman i a l'Albert que facin un forat a la seva agenda per acompanyar-mos).
Per als que els hi agrada caminar i la btt (i la moto és clar) és un lloc per passar-hi uns dies.... i quina tranquil·litat eh Xepe?
Les dos deauvilles ens van fer disfrutar tot el dia, tant de la conducció com dels llocs per on ens van portar. Si és cert que la vermella corre més però era la meva la que feia de cruïllera.
Salut i sort
Prudenci[/quote]

Si senyor i després vam anar cap a Cotefablo, i el diumenge al matí vam passar una mica més avall, pel Serrablo. ;)

Tu mateix, obres un post, posa una data (sobretot que no coincideixi amb les sortides mensuals), expliques una mica la ruta i segur que molta gent s'hi apunta ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”