Reportatge Sobre L'accidentalitat
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Reportatge Sobre L'accidentalitat
Gràcies pel fil Storm.
Hi he fet un cop d'ull ja que no l'havía llegit al diari. Ho he trobat interessant.
Salut!
Hi he fet un cop d'ull ja que no l'havía llegit al diari. Ho he trobat interessant.
Salut!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Reportatge Sobre L'accidentalitat
Holaaaa,
Merci Toni per avisar-nos. La part final m'agrada especialment:
Merci Toni per avisar-nos. La part final m'agrada especialment:
:???: :???:Todo lo que necesitas saber para sobrevivir sobre dos ruedas en una ciudad pero que nadie te explicó antes. Así podría empezar Seguro en moto (www.seguroenmoto.com), que acaba dedicando un capítulo entero a la recopilación de un centenar de consejos prácticos sobre seguridad. Se trata de consejos sencillos, donde prevalece el sentido común y el conocimiento acumulado por los autores durante más de tres décadas de conducción. Si el conductor de motocicleta tuviera que quedarse con un mandamiento, especialmente en los núcleos urbanos, este sería la anticipación por encima de todas las cosas. Una actitud activa de conducción para prever los movimientos del resto de los vehículos.
Entre los consejos, observar las ruedas de los coches, y no la carrocería, antes de realizar un giro o un cambio de carril, para anticiparse así a un movimiento brusco e imprevisto del coche. Pararse en los semáforos en los laterales de la vía, y no en el centro, es una maniobra preventiva sencilla para evitar el impacto trasero de un coche, habitual cuando un vehículo llega despistado, se dispone a saltarse un semáforo o circula a una velocidad excesiva.
Siempre tener un dedo en el claxon, para poder advertir en cualquier momento la presencia del motorista, o dos dedos a punto en el freno son también consejos prácticos de seguridad, como tener en cuenta el ángulo muerto del retrovisor. "Es una actitud, una técnica mental", destacan los autores de Seguro en moto.
Sort,
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Re: Reportatge Sobre L'accidentalitat
La veritat és que quan vaig a Barcelona quedo estorat de como van alguns motoristes: canviant de carril constantment, passant entre cotxes amb uns espais gairebé inexistents, etc.
I una altre cosa que em fa mal als ulls és veure les voreres plenes de motos. Les voreres són pels vianants i cal habilitar tots els aparcaments necessaris sobre l'asfalt.
I una altre cosa que em fa mal als ulls és veure les voreres plenes de motos. Les voreres són pels vianants i cal habilitar tots els aparcaments necessaris sobre l'asfalt.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Re: Reportatge Sobre L'accidentalitat
Molt interessant, merci!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Reportatge Sobre L'accidentalitat
Jo em quedo amb això, i no només en ciutat, sempre!Holaaaa,
Merci Toni per avisar-nos. La part final m'agrada especialment:
:???: :???:Todo lo que necesitas saber para sobrevivir sobre dos ruedas en una ciudad pero que nadie te explicó antes. Así podría empezar Seguro en moto (www.seguroenmoto.com), que acaba dedicando un capítulo entero a la recopilación de un centenar de consejos prácticos sobre seguridad. Se trata de consejos sencillos, donde prevalece el sentido común y el conocimiento acumulado por los autores durante más de tres décadas de conducción. Si el conductor de motocicleta tuviera que quedarse con un mandamiento, especialmente en los núcleos urbanos, este sería la anticipación por encima de todas las cosas. Una actitud activa de conducción para prever los movimientos del resto de los vehículos.
Entre los consejos, observar las ruedas de los coches, y no la carrocería, antes de realizar un giro o un cambio de carril, para anticiparse así a un movimiento brusco e imprevisto del coche. Pararse en los semáforos en los laterales de la vía, y no en el centro, es una maniobra preventiva sencilla para evitar el impacto trasero de un coche, habitual cuando un vehículo llega despistado, se dispone a saltarse un semáforo o circula a una velocidad excesiva.
Siempre tener un dedo en el claxon, para poder advertir en cualquier momento la presencia del motorista, o dos dedos a punto en el freno son también consejos prácticos de seguridad, como tener en cuenta el ángulo muerto del retrovisor. "Es una actitud, una técnica mental", destacan los autores de Seguro en moto.
El problema d'aparcar als llocs habilitats a tal efecte (al menys a Barcelona) és que et tiren la moto a terra aparcant i ni s'immuten, per això sempre que es pugui, s'ha de deixar a la vorera, una persona a peu no te la pot tirar.La veritat és que quan vaig a Barcelona quedo estorat de como van alguns motoristes: canviant de carril constantment, passant entre cotxes amb uns espais gairebé inexistents, etc.
I una altre cosa que em fa mal als ulls és veure les voreres plenes de motos. Les voreres són pels vianants i cal habilitar tots els aparcaments necessaris sobre l'asfalt.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 10, 2010 5:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.