Entrada
Autor: Angeleta » dt. gen. 05, 2010 7:25 pm
[quote user="Angeleta" post="101834"][quote user="Vendetta" post="101832"][quote user="Angeleta" post="101818"][quote user="James Bond" post="101617"][quote user="Angeleta" post="101502"]Ejem, ejem, si no m'equivoco, aquest comptakilòmetres no excedeix dels 130 per hora, la qual cosa em fa dubtar que alguns es puguin situar a l'ós, fins i tot, arribats a cert punt, em fa dubtar que alguns puguin arribar a cabre-hi!! :sado (I que consti que no ho dic per tu només, eh?) :kiss
Bond, que tots hem vist les fotos de les estriberes de la darrera GT!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[/quote]
Ai Angeleta Angeleta !!!.......
Tu i només tu a tot el fòrum, saps perfectament que quan vaig arribar a tocar ja sense avisador i començar a fer-ho amb els estreps era a Santa Pellaia i quan anava al teu darrera i vares sentir a cada revolt com tocava de lo poc a poc que anàveu i que m'obligava a tombar malament i no fer la traçada que estic acostumat a fer. La velocitat màxima que anàvem era 30 ? 35 ? qms. per hora ? :D :D :D
Vssssssssss
007[/quote]
Sí, és clar... Sí, sí, jo bé que sentia com rascaves... :sado Ara, això que anàvem a 30-35 km/h, doncs no ho sé, jo estava pendne tde les corves i, francament, algunes eren xules, xules!! (Em penso que en Vendetta tindrà alguna cosa a dir..., ja ho veurem)[/quote]
Ja em lien a mi? Angeleta en Bond tè raò, jo anava tranquilet, per tal que tu a la moto no notessis brusquetats, suau, i és clar, de mentre en Bond s'havia d'entretenir. Ara que ..Bond, això de 30 35.. jo crec que anavem per 55-60.[/quote]
Sí, és clar, per això anàveu tots tocant estriberes, no? (Ep! Que consti que no em queixo, que jo m'ho vaig passar la mar de bé!) En fi, òbviament, quan no portes paquet, vas més -diguem-me- lleuger i pots tibar més i frenar més bruscament, pe`ro no c[/quote]
PERDÓ, SE M'HA TALLAT I ENVIAT ABANS D'ACABAR. AI, AI, AI!! SENYORS ADMINISTRADORS, HO SENTO! M'HE FET UN EMBOLIC. ÉS QUE ESTIC ESPERANT ELS REIS I L'EMOCIÓ EM FA ESTAR DESPISTADA.... :oops: :martell
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels