On Us Ubiqueu Vosaltres?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

On Us Ubiqueu Vosaltres?

Entrada Autor: GRUM » dg. gen. 03, 2010 6:23 pm

Doncs això, en quin punt us trobeu?
Ei, i no val "carregar" contra els altres, eh ;)
Imatge
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: On Us Ubiqueu Vosaltres?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. gen. 03, 2010 7:51 pm

Doncs jo en l' ós.

Quan corre porta un ritme constant, potent, segur, no es cansa, no es un ritme molt alt però pot aguantar força estona corrent. Crec que seria l'animal més adequat per comparar quan anem a ritme, no molt ràpid, no molt lent i sempre a la mateixa velocitat.

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 03, 2010 7:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dl. gen. 04, 2010 12:14 pm

[quote user="James Bond" post="101410"]Doncs jo en l' ós.

Quan corre porta un ritme constant, potent, segur, no es cansa, no es un ritme molt alt però pot aguantar força estona corrent. Crec que seria l'animal més adequat per comparar quan anem a ritme, no molt ràpid, no molt lent i sempre a la mateixa velocitat.

Vssssss
007[/quote]

Ejem, ejem, si no m'equivoco, aquest comptakilòmetres no excedeix dels 130 per hora, la qual cosa em fa dubtar que alguns es puguin situar a l'ós, fins i tot, arribats a cert punt, em fa dubtar que alguns puguin arribar a cabre-hi!! :sado (I que consti que no ho dic per tu només, eh?) :kiss
Bond, que tots hem vist les fotos de les estriberes de la darrera GT!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Ah! Cabreta, molt xulo el comptakm aquest.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 04, 2010 4:14 pm

a veure a veure....donç em sembla que si et contesta la meva moto,et diria segur, que l'arbre,si et contesto jo desde el punt de vista real potser el corredor huma i posats a demanar un bon lloc per estar-s'hi et contesto que al cunill,jejejejej.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 04, 2010 4:27 pm

Jo lent, però segur. :D

O sigui que faria de cunill, ara tira ara para.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. gen. 04, 2010 4:36 pm

Doncs jo m'identifico amb l'arbre. Amb els arrels ben agafats al terra, a la realitat de que no sé anar en moto, i per no fer tonteríes, que tinc família que m'espera a casa. Les branques ben estirades per aprendre de tothom i en cada moment. :D :D
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 4:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dl. gen. 04, 2010 5:21 pm

Faría falta saber qui identifiquem amb el lleopard, suposso que Valentino Rossi,Stoner y companyia ¿no?.

Crec que la majoría de per açi som mes humilds, però segur que si aquesta proposta es faría a forums de motos "R" la gran majoría ho farien com a minim amb el cavall :D .
Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 5:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salutacions.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 04, 2010 5:42 pm

[quote user="Bravo" post="101528"]Doncs jo m'identifico amb l'arbre. Amb els arrels ben agafats al terra, a la realitat de que no sé anar en moto, i per no fer tonteríes, que tinc família que m'espera a casa. Les branques ben estirades per aprendre de tothom i en cada moment. :D :D[/quote]

+1
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. gen. 04, 2010 5:55 pm

Home, amb la XT no ho se ... si hi hagués un ratolí per allò de ser ratonera, i la Suzuki està claríssim, del cavall al lleopard, del cavall al lleopard, del cavall ... :mrgreen: :mrgreen:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 04, 2010 8:02 pm

[quote user="Angeleta" post="101502"]Ejem, ejem, si no m'equivoco, aquest comptakilòmetres no excedeix dels 130 per hora, la qual cosa em fa dubtar que alguns es puguin situar a l'ós, fins i tot, arribats a cert punt, em fa dubtar que alguns puguin arribar a cabre-hi!! :sado (I que consti que no ho dic per tu només, eh?) :kiss
Bond, que tots hem vist les fotos de les estriberes de la darrera GT!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[/quote]

Ai Angeleta Angeleta !!!.......

Tu i només tu a tot el fòrum, saps perfectament que quan vaig arribar a tocar ja sense avisador i començar a fer-ho amb els estreps era a Santa Pellaia i quan anava al teu darrera i vares sentir a cada revolt com tocava de lo poc a poc que anàveu i que m'obligava a tombar malament i no fer la traçada que estic acostumat a fer. La velocitat màxima que anàvem era 30 ? 35 ? qms. per hora ? :D :D :D

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. gen. 04, 2010 10:28 pm

[quote user="Gearbox" post="101545"][quote user="Bravo" post="101528"]Doncs jo m'identifico amb l'arbre. Amb els arrels ben agafats al terra, a la realitat de que no sé anar en moto, i per no fer tonteríes, que tinc família que m'espera a casa. Les branques ben estirades per aprendre de tothom i en cada moment. :D :D[/quote]

+1 [/quote]
+ 2
ImatgeImatgeImatge

Angeleta
Presentats

Entrada Autor: Angeleta » dt. gen. 05, 2010 6:06 pm

[quote user="James Bond" post="101617"][quote user="Angeleta" post="101502"]Ejem, ejem, si no m'equivoco, aquest comptakilòmetres no excedeix dels 130 per hora, la qual cosa em fa dubtar que alguns es puguin situar a l'ós, fins i tot, arribats a cert punt, em fa dubtar que alguns puguin arribar a cabre-hi!! :sado (I que consti que no ho dic per tu només, eh?) :kiss
[/quote]

Tu i només tu a tot el fòrum, saps perfectament que quan vaig arribar a tocar ja sense avisador i començar a fer-ho amb els estreps era a Santa Pellaia i quan anava al teu darrera i vares sentir a cada revolt com tocava de lo poc a poc que anàveu i que m'obligava a tombar malament i no fer la traçada que estic acostumat a fer. La velocitat màxima que anàvem era 30 ? 35 ? qms. per hora ? :D :D :D

Vssssssssss
007[/quote]

Sí, és clar... Sí, sí, jo bé que sentia com rascaves... :sado Ara, això que anàvem a 30-35 km/h, doncs no ho sé, jo estava pendne tde les corves i, francament, algunes eren xules, xules!! (Em penso que en Vendetta tindrà alguna cosa a dir..., ja ho veurem)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 05, 2010 6:37 pm

[quote user="Angeleta" post="101818"][quote user="James Bond" post="101617"][quote user="Angeleta" post="101502"]Ejem, ejem, si no m'equivoco, aquest comptakilòmetres no excedeix dels 130 per hora, la qual cosa em fa dubtar que alguns es puguin situar a l'ós, fins i tot, arribats a cert punt, em fa dubtar que alguns puguin arribar a cabre-hi!! :sado (I que consti que no ho dic per tu només, eh?) :kiss
[/quote]

Vssssssssss
007[/quote]

Sí, és clar... Sí, sí, jo bé que sentia com rascaves... :sado Ara, això que anàvem a 30-35 km/h, doncs no ho sé, jo estava pendne tde les corves i, francament, algunes eren xules, xules!! (Em penso que en Vendetta tindrà alguna cosa a dir..., ja ho veurem)[/quote]

A mi em fa l'efecte que anàvem una mica més rapidets que no pas 30-35 jms.
El que passa és que en James Bond tenia una sensació d'anar a poc a poc, està acostumat a un ritme trepidant empaitant (o deixant-se empaitar) pels dolents de la pel·lícula i li semblava que anavem poc a poc ;)

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. gen. 05, 2010 7:17 pm

[quote user="Angeleta" post="101818"][quote user="James Bond" post="101617"][quote user="Angeleta" post="101502"]Ejem, ejem, si no m'equivoco, aquest comptakilòmetres no excedeix dels 130 per hora, la qual cosa em fa dubtar que alguns es puguin situar a l'ós, fins i tot, arribats a cert punt, em fa dubtar que alguns puguin arribar a cabre-hi!! :sado (I que consti que no ho dic per tu només, eh?) :kiss
[/quote]

Vssssssssss
007[/quote]

Sí, és clar... Sí, sí, jo bé que sentia com rascaves... :sado Ara, això que anàvem a 30-35 km/h, doncs no ho sé, jo estava pendne tde les corves i, francament, algunes eren xules, xules!! (Em penso que en Vendetta tindrà alguna cosa a dir..., ja ho veurem)[/quote]

Ja em lien a mi? Angeleta en Bond tè raò, jo anava tranquilet, per tal que tu a la moto no notessis brusquetats, suau, i és clar, de mentre en Bond s'havia d'entretenir. Ara que ..Bond, això de 30 35.. jo crec que anavem per 55-60.

Angeleta
Presentats

Entrada Autor: Angeleta » dt. gen. 05, 2010 7:22 pm

AI, QUE M'HE EMBOLICAT! :oops:
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 7:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Angeleta
Presentats

Entrada Autor: Angeleta » dt. gen. 05, 2010 7:23 pm

:martell
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 7:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Angeleta
Presentats

Entrada Autor: Angeleta » dt. gen. 05, 2010 7:25 pm

[quote user="Angeleta" post="101834"][quote user="Vendetta" post="101832"][quote user="Angeleta" post="101818"][quote user="James Bond" post="101617"][quote user="Angeleta" post="101502"]Ejem, ejem, si no m'equivoco, aquest comptakilòmetres no excedeix dels 130 per hora, la qual cosa em fa dubtar que alguns es puguin situar a l'ós, fins i tot, arribats a cert punt, em fa dubtar que alguns puguin arribar a cabre-hi!! :sado (I que consti que no ho dic per tu només, eh?) :kiss
[/quote]

Vssssssssss
007[/quote]

Ja em lien a mi? Angeleta en Bond tè raò, jo anava tranquilet, per tal que tu a la moto no notessis brusquetats, suau, i és clar, de mentre en Bond s'havia d'entretenir. Ara que ..Bond, això de 30 35.. jo crec que anavem per 55-60.[/quote]

Sí, és clar, per això anàveu tots tocant estriberes, no? (Ep! Que consti que no em queixo, que jo m'ho vaig passar la mar de bé!) En fi, òbviament, quan no portes paquet, vas més -diguem-me- lleuger i pots tibar més i frenar més bruscament, pe`ro no c[/quote]

PERDÓ, SE M'HA TALLAT I ENVIAT ABANS D'ACABAR. AI, AI, AI!! SENYORS ADMINISTRADORS, HO SENTO! M'HE FET UN EMBOLIC. ÉS QUE ESTIC ESPERANT ELS REIS I L'EMOCIÓ EM FA ESTAR DESPISTADA.... :oops: :martell
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. gen. 05, 2010 11:14 pm

Jo, per Santa Pallaia, feia el que podia, mentre en Sacot es feia la manicura, i en Bond acabava de perfilar els avissadors, en Vendetta xerrava amb la Mire i en Ra-mon mirava el paisatge, ja anava franant, canviant de marxes, controlant els revolts entrellaçats i aquestes coses que explica el Dr. Infierno. Anava recordant tot el que deia que s'ha de fer i no tenia temps de fer-ho tot a l'hora.

Com animal em sento com un cangur ara salto, ara m'aturo; i anar fent ;) Després com un ós a ritme, una estona més després una tortuga contemplant el paisatge. Sóc de finals de maig i els bessons som així canviants com la mateixa lluna
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 11:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “General”