Entrada
Autor: Vini » dt. gen. 05, 2010 3:15 pm
[quote user="Randy-650" post="101757"][quote user="Vini" post="101752"]
De l´ho que amb comentas ja estava aseventat per les proves de Solo Moto i de Motociclismo de finals d'estiu.Ara amb l'avaxada de la moneda coreana de finals d'any,e tingut un descompte de 200 €uros mes.Ames ara els neumatics(Brigestone)estan força be,la suspensio es invertida amb regulacio i la injeccio esta molt be (amb molts parametres,inclus amb temperatura de gasos d'escapament),per 30€uros puc accedir a 6 tipus de mapas d'injeccio,no els aconsellan amb rodatje a de anar el motor mes "gras",estriberas regulables 3 posicions.Es una bona bicilindrica amb molt bons mitjos i alts(r.p.m.).
Salutacions
Vini :D
Pd: un propietari d'una Coreana(moto) :shock:[/quote]
Aviam, aviam..... les proves de les revistes no et creguis ni el 40% del què diuen. :twisted: Per mirar dades tècniques sí que serveixen, i per mirar gadgets, i prou. Els Bridgestone (suposo que BT-014) que portes tú en menys de 5.000 km's et faràn la pirula. La suspensió, no és una Marzocchi ni una Öhlins, ja ens comentaràs quina va millor, la de la CBR o la de la Hyosung. ;)
P.D: Amb aquesta mer$& de temps no pots acabar de fer el rodatge, oi? :???:[/quote]
Randy.........Neumatics:
Bridgestone Super Sport Battlax BT56
Nuevas opinión ... tan extremos), con lo cual te permiten que al inclinar tengas realmente mucho agarre, sacrificando un poco el agarre delantero en las frenadas, pero a la vez, ganando mucho en control trasero en caso de derrapadas en la frenada(muy util para motos bicilindricas de cilindrada media-alta) La gran ventaja es que te ofrecen una agilidad insospechable, puedes canviar de posición la moto como si nada, también te permiten muchas correcciones en curva, y ya ni te explico como se comportan en carreteras de 1ª-2ª marcha, pues es increible con la facilidad que se llevan. En circuito(los he probado), la unica desvnetaja es como todo neumatico rallad... más
Ara vaig a mirar La suspensio de radera. La delantera de fabula(amb frenadas tipo Vini "in extremis").
La del radera no he vist la marca pero funciona força be,no com la CBR. Plegades fins al limit del neumatic sense problemas,bon cop de gas,pero com una bona bicilindrica una mica lenta,pero en contrapartida de bon portar.Amb la CBR vas mes sempre al limit o dona aquesta sensacio.
.