Moto enduro 250 xinesa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Moto enduro 250 xinesa

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 04, 2010 8:41 pm

Mare de Déu..... :shock: :shock: :shock:

Una enduro xinesa..... :shock: :shock:

Fixeu-vos en el basculant, quina obra d'ingenyeria...... :eyes

Imatge

I a més............ :shock: :shock:

Los únicos en ofrecer 5 años de garantía

Haz tu pedido online y llevate 3 noches de hotel gratis

3 nits d'hotel per portar la jaca a fer un .......bé, ja m'enteneu, oi????? :shock: :shock: :shock:

PREU= 1.500€! :shock: :shock: :shock:

Motor:

-250c.c. 2-válvulas, 1 cilindro, 4 tiempos, refrigerada por agua

- Bore*stroke: 67mm x 65mm

- Carburador 26mm doble cuerpo mikuni

-ignition: CDI

-potencia máxima: 11.5kw/6500r/min.

- Radio de Compresión: 9.2:1

- Transmisión: Manual 5 Velocidades arranca en cualquier marcha – arranque a patada y eléctrico

- Depósito de Gasolina: 3.53 Litros

Suspensión/Frenos:

- Suspensión Delantera: Hidráulica Invertida regulable 54mm
- Suspensión Trasera: hidráulica regulable botella gas
- Frenos Delanteros: Disco Hidráulicos doble pistón
- Frenos Traseros: Disco Hidráulicos doble pistón

Rueda Delantera: 21"
- Rueda Trasera: 18"
- Peso: 128 KGS

-Medidas: Alto 1235 mm

-Ancho 880 mm

-Largo 2300 mm

Imatge
Aquí teniu LA SEVA WEB

Aviam si ho veu en PEPI600 i aviam què n'opina. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Moto Enduro 250 Xinesa

Entrada Autor: PEPI600 » dl. gen. 04, 2010 9:17 pm

FITXA TÈCNICA
Model
EC 300 c.c.
Motor
Cilindrada 297 c.c.
Tipus Monocilíndric dos temps amb admissió directa al càrter i vàlvula d'escape.
Sistema de refrigeració Líquida.
Diàmetre interior i Carrera 72x72mm.
Carburador 38 mm.
Embragatge Multidisc amb comandament hidràulic.
Caixa de canvis 6 velocitats.
Transmissió Primària per engranatge, secundaria per cadena.
Lubrificació motor Mescla 2%.
E. canvi y embragatge 900 cc. D'oli tipus API SF o SG 10W30.
Quadre
Tipus de quadre Deltabox fabricat amb tubs "D" en cromoly.
Suspensió davantera Forquilla invertida 48 mm de diàmetre, carrera 295.
Suspensió posterior Basculant d'alumini. Sistema progressiu amb monoamortidor de carrera 310mm.
Fre davanter Disc de 260mm. Bomba i pinça de doble pistó.
Fre posterior Disco de 220mm. Bomba i pinça pistó simple.
Roda davantera pneumàtic 90 x 90 - 21".
Roda posterior pneumàtic 140 x 80 - 18".
Pedal d'encesa Alumini forjat.
Pedal de canvi i fre Alumini forjat amb puntera retràctil.
Mides
Distància entre eixos 1.476 mm.
alçada seient 945 mm.
Capacitat dipòsit 9,5 litres.
Pes en buit 102 Kg.

Despres de veure les copies que fan de vegades, prefereixo una cosa del pais :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dl. gen. 04, 2010 10:14 pm

Pero els motor amb carburador no estan prohibits a la UE?
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dl. gen. 04, 2010 10:41 pm

m'agradarà veure com queda el xasís al primer salt.... :lol:

MEF
Presentats
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Entrada Autor: MEF » dl. gen. 04, 2010 11:47 pm

Doncs un amic meu fa cosa d'un any que va tenir els dellonses de comprar-se la primera motocross xinesa 250 de tot l'estat... :lol: :lol: no cal dir que assegurar-la era d'allò més exòtic, la marca no surtia ni la a base de dades del RACC :-o .
A la primera setmana havia de tirar la moto per la baixada perque ni per l'arranc elèctric ni per patada se li enjagava... :crys va haver d'esperar vàries setmanes a rebre el recanvi, que evidentment ve de Xina... al cap d'unes setmanes, tornava a tenir problemes mecànics... i pot ser la moto estava gafada, o bé la roda portava gomes de mala qualitat (ara no recordo la marca), però passat uns mesos, a sobre va tenir punxada!!! :lol:

No són de fiar no... s'hauria d'haver pillat un XT!! :lol: :lol:
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Moto enduro 250 xinesa

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. gen. 05, 2010 9:32 am

Compte amb les coses de xina... Com estan anant les minicàmeres?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 05, 2010 10:13 am

ai marededeu !!!!!

recordo que una vegada vaig comprar en un viatge a Itàlia, la revista MOTOCICLISMO Italiá i feien una comparativa de motos coreanas i xineses de baix cost de 125 trail.

Al final del article ( sense dades de prestacions, acceleracions etc. de la majoria ) venia a dir el seguent:

Degut a circumstàncies alienes , no em pogut acabar la prova que teniem prevista...fins i tot l´equip directiu de la revista está actuant judicialment contra els importadors d´algunes de les marques, degut a les lesions etc.etc.

Cap de les motos, excepte una o dues van pasar el test que acostumava a fer passar la revista a les motos, totes amb el motor trinxat i em sembla que alguna fins i tot es va trencar sl suport de l´amortidor de darrera i alguna altre avaria major.....

si trobo la revista ja us ho diré amb mes detall.... :eyes
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 05, 2010 11:40 am

pero que voleu per 1500 €,acavar el Dakar???? deuen ser per fer un caminet sense moltes pretensions i prou,la qualitat es fa pagar !!! encara que no semblen lletges i tenen bona pinta,ademes els 5 anys de garantia ???? aixo deu ser una mofa....ni les europees ni japos d'enduro donen mes de 3 messos,BMW 2 anys,ara el manteniment a la casa.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 05, 2010 11:50 am

[quote user="MEF" post="101668"]
Doncs un amic meu fa cosa d'un any que va tenir els dellonses de comprar-se la primera motocross xinesa 250 de tot l'estat... :lol: :lol: no cal dir que assegurar-la era d'allò més exòtic, la marca no surtia ni la a base de dades del RACC :-o .
A la primera setmana havia de tirar la moto per la baixada perque ni per l'arranc elèctric ni per patada se li enjagava... :crys va haver d'esperar vàries setmanes a rebre el recanvi, que evidentment ve de Xina... al cap d'unes setmanes, tornava a tenir problemes mecànics... i pot ser la moto estava gafada, o bé la roda portava gomes de mala qualitat (ara no recordo la marca), però passat uns mesos, a sobre va tenir punxada!!! :lol:

No són de fiar no... s'hauria d'haver pillat un XT!! :lol: :lol:[/quote]

I ara et pregunto jo:

ENCARA LA TÉ????? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dt. gen. 05, 2010 12:27 pm

Weno,jo he comprat una Hyosung (coreana),fa una setmana que la tinc,porto 543 Kms fets,la tinc en rodatje,no puc pasar de 7000 r.p.m. .De moment l'hi he fet un test(made in Vini),i la resposta de moment es O.K.
Sobre les xineses ,no ho se,pero las revistas(especialitzades,que revem a la empresa que trevallo).Diuen:(Cito textualment)."La realizacion de las piezas en su elaboracion y construccion,siguen la pautas de la UE,no obstante en la calidad de la materia prima para dicha elaboracion,se limitan a cumplir el MINIMO establecido por la UE.Por lo tanto se tiene que considerar un producto optimo(limitado,al coste que ofrece).
La EU,tiene que aceptar dichos producctos elaborados en (*********************)paises,entren en la EU,por cumplir los MINIMOS EXIGIDOS.
A tenor de los resultados,hay que tener en cuenta,que en el mercado interno europeo,se tiende ha caer en el producto garantizado pero de bajo coste ............bla,bla,bla........etc."
Jo no se com m'anira la Hyosug(de moment molt be).Pero si puc asegurar que en el meu trevall s'avarateix hasta las peces de Porche,no diguem d'altres marcas..........si BMW(tambe).Senyors i senyores,que S'HA DE SER COMPETITIU ,en un merct tan agresiu.
Molt al meu pesar tinc que reconeixe que la calitat dels productes esta baixant,en ares de la COMPETIVITAT de la GLOBALITZACIO.
AMEN..........¡Uhfffffffffffffffffffffffff!.Ja ;)
"er" Vini :D
.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 05, 2010 12:55 pm

[quote user="Vini" post="101741"]Weno,jo he comprat una Hyosung (coreana),fa una setmana que la tinc,porto 543 Kms fets,la tinc en rodatje,no puc pasar de 7000 r.p.m. .De moment l'hi he fet un test(made in Vini),i la resposta de moment es O.K.
.......

[/quote]

Sobre el teu model en concret tinc entès que les primeres -les de carburació- s'espatllaven molt sovint, massa potser, però en les noves de injecció no tenen res a envejar a les japoneses. Com els cotxes coreans d'abans, uffffff. En canvi, els d'ara...... :roll:

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. gen. 05, 2010 1:42 pm

[quote user="Randy-650" post="101744"][quote user="Vini" post="101741"]Weno,jo he comprat una Hyosung (coreana),fa una setmana que la tinc,porto 543 Kms fets,la tinc en rodatje,no puc pasar de 7000 r.p.m. .De moment l'hi he fet un test(made in Vini),i la resposta de moment es O.K.
.......

[/quote]

Sobre el teu model en concret tinc entès que les primeres -les de carburació- s'espatllaven molt sovint, massa potser, però en les noves de injecció no tenen res a envejar a les japoneses. Com els cotxes coreans d'abans, uffffff. En canvi, els d'ara...... :roll:[/quote]
De l´ho que amb comentas ja estava aseventat per les proves de Solo Moto i de Motociclismo de finals d'estiu.Ara amb l'avaxada de la moneda coreana de finals d'any,e tingut un descompte de 200 €uros mes.Ames ara els neumatics(Brigestone)estan força be,la suspensio es invertida amb regulacio i la injeccio esta molt be (amb molts parametres,inclus amb temperatura de gasos d'escapament),per 30€uros puc accedir a 6 tipus de mapas d'injeccio,no els aconsellan amb rodatje a de anar el motor mes "gras",estriberas regulables 3 posicions.Es una bona bicilindrica amb molt bons mitjos i alts(r.p.m.).
Salutacions
Vini :D
Pd: un propietari d'una Coreana(moto) :shock:
.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 05, 2010 1:53 pm

[quote user="Vini" post="101752"]
De l´ho que amb comentas ja estava aseventat per les proves de Solo Moto i de Motociclismo de finals d'estiu.Ara amb l'avaxada de la moneda coreana de finals d'any,e tingut un descompte de 200 €uros mes.Ames ara els neumatics(Brigestone)estan força be,la suspensio es invertida amb regulacio i la injeccio esta molt be (amb molts parametres,inclus amb temperatura de gasos d'escapament),per 30€uros puc accedir a 6 tipus de mapas d'injeccio,no els aconsellan amb rodatje a de anar el motor mes "gras",estriberas regulables 3 posicions.Es una bona bicilindrica amb molt bons mitjos i alts(r.p.m.).
Salutacions
Pd: un propietari d'una Coreana(moto) :shock:[/quote]

Aviam, aviam..... les proves de les revistes no et creguis ni el 40% del què diuen. :twisted: Per mirar dades tècniques sí que serveixen, i per mirar gadgets, i prou. Els Bridgestone (suposo que BT-014) que portes tú en menys de 5.000 km's et faràn la pirula. La suspensió, no és una Marzocchi ni una Öhlins, ja ens comentaràs quina va millor, la de la CBR o la de la Hyosung. ;)

P.D: Amb aquesta mer$& de temps no pots acabar de fer el rodatge, oi? :???:

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dt. gen. 05, 2010 3:15 pm

[quote user="Randy-650" post="101757"][quote user="Vini" post="101752"]
Salutacions
Pd: un propietari d'una Coreana(moto) :shock:[/quote]

Aviam, aviam..... les proves de les revistes no et creguis ni el 40% del què diuen. :twisted: Per mirar dades tècniques sí que serveixen, i per mirar gadgets, i prou. Els Bridgestone (suposo que BT-014) que portes tú en menys de 5.000 km's et faràn la pirula. La suspensió, no és una Marzocchi ni una Öhlins, ja ens comentaràs quina va millor, la de la CBR o la de la Hyosung. ;)

P.D: Amb aquesta mer$& de temps no pots acabar de fer el rodatge, oi? :???:[/quote]
Randy.........Neumatics:
Bridgestone Super Sport Battlax BT56
Nuevas opinión ... tan extremos), con lo cual te permiten que al inclinar tengas realmente mucho agarre, sacrificando un poco el agarre delantero en las frenadas, pero a la vez, ganando mucho en control trasero en caso de derrapadas en la frenada(muy util para motos bicilindricas de cilindrada media-alta) La gran ventaja es que te ofrecen una agilidad insospechable, puedes canviar de posición la moto como si nada, también te permiten muchas correcciones en curva, y ya ni te explico como se comportan en carreteras de 1ª-2ª marcha, pues es increible con la facilidad que se llevan. En circuito(los he probado), la unica desvnetaja es como todo neumatico rallad... más
Ara vaig a mirar La suspensio de radera. La delantera de fabula(amb frenadas tipo Vini "in extremis").
La del radera no he vist la marca pero funciona força be,no com la CBR. Plegades fins al limit del neumatic sense problemas,bon cop de gas,pero com una bona bicilindrica una mica lenta,pero en contrapartida de bon portar.Amb la CBR vas mes sempre al limit o dona aquesta sensacio.
.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. gen. 05, 2010 4:46 pm

Un senyor que va muntar un negoci de lloguer de scooters 50 cc a Barcelona m'explicava que va començar amb vehicles xinesos que li costaven menys de 400 euros cadascun però que no li duraven ni dos dies i deixaven la clientel.la tirada tot sovint. Duros a quatre pessetes? No, no n'hi ha. Que la cosa millorarà, com en el cas del cotxes coreans que explica el Randy? Segur, però ara mateix...

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dt. gen. 05, 2010 5:07 pm

Crec que els controls de qualitat Xinesos no son els mateixos que els Japonesos y per supost el Europeus.per tant la cualitat dels vehiculs deuen de ser molt mes inferiors.
Salutacions.

MEF
Presentats
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Entrada Autor: MEF » dt. gen. 05, 2010 7:40 pm

[quote user="amoteros" post="101799"]Crec que els controls de qualitat Xinesos no son els mateixos que els Japonesos y per supost el Europeus.per tant la cualitat dels vehiculs deuen de ser molt mes inferiors.[/quote]

Els controls de qualitat xinesos van a mínims, a Xina no són significants moltes de les regulacions i normatives que marca la UE, per aquest motiu es fan controls a tot el que s'importa de Xina, són els numero en el copy paste de pacotilla :roll: .
Qui diu Xina, la India també té perill, per exemple, estan desenvolupant cotxes amb un cost inferior a 3000 e. però que a part del motor en el que hi està treballant un fabricant europeu, B...h, la resta no compleix cap normativa, però quina ganga per aquests fabricants de l'automoció per un mercat de millons de persones NO europeus, NO americans i NO japonesos... :eyes :eyes
Per altra banda, Japonesos, Americans i Europeus van a la par i compleixen similuds de normatives, dir que en alguns aspectes els Japonesos ens passen la mà per la cara en temes de qualitat i fiabilitat, per experiència ser com hi treballen i si Europa demana 10, ells s'exigexen 12....
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. gen. 10, 2010 4:00 pm

[quote user="Randy-650" post="101733"][quote user="MEF" post="101668"]

No són de fiar no... s'hauria d'haver pillat un XT!! :lol: :lol:[/quote]

I ara et pregunto jo:

ENCARA LA TÉ????? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote]

Hola! Jo també el conèc aquest i sí, encara la té, ara que realment no la fa funcionar gaire i llavors sí que li va bé la cosa, hehe!
ImatgeUnforgiven

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dg. gen. 10, 2010 11:24 pm

hola,espero que la bateria no sigui de les que esploten,la semana passada al 30 minuts em van parlar de la nova epidemia de les copies i l´ho facil que es podem comseguir.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 10, 2010 11:28 pm

[quote user="JC-TWIN" post="102602"]hola,espero que la bateria no sigui de les que esploten,la semana passada al 30 minuts em van parlar de la nova epidemia de les copies i l´ho facil que es podem comseguir.[/quote]

i el mes fort, es que deien que a les botigues sense ni ells saber-ho, et poden dar gat per llebre. :enfadat
Imatge

Respon

Torna a “General”