[quote user="Gearbox" post="102708"][quote user="JoanF" post="102707"][quote user="Ra-mon" post="102673"]Si jo també tinc uns reflectants d'aquests que de dia no es veuen i de nit es veuen molt bé.
Per cert, mirant a 2tmoto veig que també venen els
Crampbuster que alguns en parleu molt bé.
Veig que es pot triar el diàmetre (cap problema, només cal mesurar el del puny i llestos), però també pot ser
llarg o
curt, quin recomaneu ?[/quote]
Jo ho porto, abans portava un d'ample que m'anava molt be, però en un viatge a Pamplona en una zona de curves vaig voler apartar-lo, i em va caure. Ara en porto un de més estret. Jo crec que amb un de curt, ja fa el fet. l'important és, que el palmell de la ma hi pugui descansar. Clar, tot depen de com tinguis les mans.[/quote]
I voleu dir que serveix d'alguna cosa això ?? Tota la vida s'ha donat gas cargolant el puny... o no ?? :shock:[/quote]
Això serveis pels que tenim problemes a la ma, que quant fa estona que recolsem la ma al manillar es començen a dormir els dits i la ma et fa mal. Llavors sempre pots donar el gas amb el palmell de la ma i estirar una mica els dits. Això funciona en carreteres diguem-ne rectes. En zona de curves evidentment no cal, però jo ja hi estic acostumat, i si no el porto m'hi trobo extrany. Evidentment si no tens problema de dolor a la ma, no et fa cap falta.