Reflectant Al Baúl

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Reflectant Al Baúl

Entrada Autor: Deivid » dl. gen. 11, 2010 12:03 am

Buenes senyors/es,

doncs he possat un reflectant al baúl de la moto i ara quan venen per darrere per la nit, doncs em veuen millor...

He trigat uns 15 minuts, a part de 1/2 hora descosin una tira de l'hermilla reflectant del chaleco que hem vaig comprar a Andorra per 1,50 €

El meu baul es el Givi de la foto (abans de possar-ho)
Imatge Imatge

He tret els 2 cargols de dins que agafen el plàstic. La màquina de l'Ikea una passada, em va costar 12 euros i va genial, escolti...
Imatge

Li he possat una mica de loctite per enganxar la tira, però no fa falta la veritat...
Imatge

Li he possat la tira reflectant del chaleco
Imatge

I apa.... el resultat
Imatge Imatge

Per si li serveix a algú i s'ho vol possar.

Apa, V'sss
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 12:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Re: Reflectant Al Baúl

Entrada Autor: Amoteros » dl. gen. 11, 2010 12:44 am

Molt bona idea, i que ni al mateix Mc Guiver se le hauría ocurregut, ademés de molt econòmic.
Salutacions.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. gen. 11, 2010 10:32 am

Jo també tinc intenció de fer una cosa semblant. Faré tantes coses quan tingui temps...
Salut!!!

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dl. gen. 11, 2010 12:09 pm

¿ BAUL? ...................¿Que es un Baul??????????

Odiu els Bauls !!!!!!!!!!!!!!!!

:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Imatge

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dl. gen. 11, 2010 2:31 pm

També hi ha una altra alternativa, que jo vaig fer servir a la Kawa 1400 GTR, que es un adhesiu de color negre, reflectant, realment funciona de meravella, durant el dia no es veu i a la nit fa la seva funció. ;)

Jo vaig comprar un full i el vaig retallar, però si mireu a la plana, veureu que hi ha moltes plantilles ja fetes, per diferents models de motos, :shock: i si no hi es la plantilla, dons es pot fer com jo, comprar un full i fer-la un mateix: :D

El full
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 2:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. gen. 11, 2010 3:48 pm

Si jo també tinc uns reflectants d'aquests que de dia no es veuen i de nit es veuen molt bé.

Per cert, mirant a 2tmoto veig que també venen els Crampbuster que alguns en parleu molt bé.
Veig que es pot triar el diàmetre (cap problema, només cal mesurar el del puny i llestos), però també pot ser llarg o curt, quin recomaneu ?

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. gen. 11, 2010 4:26 pm

Fa un temps, vam fer una compra en conjunt de reflectants a 2tmoto: viewtopic.php?f=3&t=993&highlight=reflectants ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. gen. 11, 2010 5:53 pm

[quote user="Ra-mon" post="102673"]Si jo també tinc uns reflectants d'aquests que de dia no es veuen i de nit es veuen molt bé.

Per cert, mirant a 2tmoto veig que també venen els Crampbuster que alguns en parleu molt bé.
Veig que es pot triar el diàmetre (cap problema, només cal mesurar el del puny i llestos), però també pot ser llarg o curt, quin recomaneu ?[/quote]
Jo ho porto, abans portava un d'ample que m'anava molt be, però en un viatge a Pamplona en una zona de curves vaig voler apartar-lo, i em va caure. Ara en porto un de més estret. Jo crec que amb un de curt, ja fa el fet. l'important és, que el palmell de la ma hi pugui descansar. Clar, tot depen de com tinguis les mans.
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 5:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 11, 2010 5:57 pm

[quote user="JoanF" post="102707"][quote user="Ra-mon" post="102673"]Si jo també tinc uns reflectants d'aquests que de dia no es veuen i de nit es veuen molt bé.

Veig que es pot triar el diàmetre (cap problema, només cal mesurar el del puny i llestos), però també pot ser llarg o curt, quin recomaneu ?[/quote]
Jo ho porto, abans portava un d'ample que m'anava molt be, però en un viatge a Pamplona en una zona de curves vaig voler apartar-lo, i em va caure. Ara en porto un de més estret. Jo crec que amb un de curt, ja fa el fet. l'important és, que el palmell de la ma hi pugui descansar. Clar, tot depen de com tinguis les mans.[/quote]

I voleu dir que serveix d'alguna cosa això ?? Tota la vida s'ha donat gas cargolant el puny... o no ?? :shock:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dl. gen. 11, 2010 6:02 pm

[quote user="Gearbox" post="102708"][quote user="JoanF" post="102707"][quote user="Ra-mon" post="102673"]Si jo també tinc uns reflectants d'aquests que de dia no es veuen i de nit es veuen molt bé.

Jo ho porto, abans portava un d'ample que m'anava molt be, però en un viatge a Pamplona en una zona de curves vaig voler apartar-lo, i em va caure. Ara en porto un de més estret. Jo crec que amb un de curt, ja fa el fet. l'important és, que el palmell de la ma hi pugui descansar. Clar, tot depen de com tinguis les mans.[/quote]

I voleu dir que serveix d'alguna cosa això ?? Tota la vida s'ha donat gas cargolant el puny... o no ?? :shock:[/quote]
Això serveis pels que tenim problemes a la ma, que quant fa estona que recolsem la ma al manillar es començen a dormir els dits i la ma et fa mal. Llavors sempre pots donar el gas amb el palmell de la ma i estirar una mica els dits. Això funciona en carreteres diguem-ne rectes. En zona de curves evidentment no cal, però jo ja hi estic acostumat, i si no el porto m'hi trobo extrany. Evidentment si no tens problema de dolor a la ma, no et fa cap falta.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 11, 2010 6:14 pm

[quote user="JoanF" post="102711"]Això serveis pels que tenim problemes a la ma, que quant fa estona que recolsem la ma al manillar es començen a dormir els dits i la ma et fa mal. Llavors sempre pots donar el gas amb el palmell de la ma i estirar una mica els dits. Això funciona en carreteres diguem-ne rectes. En zona de curves evidentment no cal, però jo ja hi estic acostumat, i si no el porto m'hi trobo extrany. Evidentment si no tens problema de dolor a la ma, no et fa cap falta.[/quote]

Jo, en tirades llargues, també he tingut algun problema a les mans, dels que tu dius... s'adormen els dits.
Llegint el "Manual de Pilotaje" de J. González Tortosa, que ens va deixar en Randy-650 (gràcies Randy) explica que quan s'adormen els dits es a causa d'una mala postura de pilotatge. En les darreres sortides he provat els seus consells i no se m'han adormit els dits.

Us deixo el link facilitat pel Randy-650: viewtopic.php?f=1&t=7536&highlight=manual+pilotaje
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 6:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 11, 2010 6:25 pm

Qualsevol mesura de seguretat passiva sempre es benvingut!!!

Jo a les maletes SHAD que portava abans (fa moooolt) tb els hi portava
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 11, 2010 6:44 pm

Holaaaa,

[quote user="Ra-mon" post="102673"]
[/size], quin recomaneu ?[/quote]

Bona tardaaaa,

Jo et recomano que no ho portis, penso que només pot servir per tirades llargues per autopista i pot ser molt perillós si te’n oblides que el portes al moment d’arribar a un peatge o de deixar de donar gas. Jo hi vaig tenir un petit ensurt i no l’he tornar a veure l’aparell en qüestió

:???: :???: :???:
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 11, 2010 7:14 pm

[quote user="Albert" post="102722"]
Bona tardaaaa,

Jo et recomano que no ho portis, penso que només pot servir per tirades llargues per autopista i pot ser molt perillós si te’n oblides que el portes al moment d’arribar a un peatge o de deixar de donar gas. Jo hi vaig tenir un petit ensurt i no l’he tornar a veure l’aparell en qüestió

:???: :???: :???:[/quote]

+1
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. gen. 11, 2010 7:22 pm

[quote user="Randy-650" post="102724"][quote user="Albert" post="102722"]
Bona tardaaaa,

:???: :???: :???:[/quote]

+1[/quote]

+2

Acostumat a afluixar el puny per voler deixar de donar gas, et pot donar algun problemet. Jo me'l vaig deixar posat en una carretera de corves i era molt incòmode. El tinc guardat a la maleta per si em toca fer forces km.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dl. gen. 11, 2010 7:24 pm

Doncs a mi no em molesta gens, i en conec un altre que tampoc.

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dl. gen. 11, 2010 7:48 pm

si es fa un altre compre conjunte mi apunto

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dl. gen. 11, 2010 10:00 pm

la meva moto al costat del accelerador porte un voto que el bloqueige i mante el gas i al tocar el fre es desactive suposo que la finalitat es semblan a la de la munyequera,l'he fet servir alguna vegada per autopista.

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dt. gen. 12, 2010 6:06 pm

[quote user="Saneja" post="102777"]la meva moto al costat del accelerador porte un voto que el bloqueige i mante el gas i al tocar el fre es desactive suposo que la finalitat es semblan a la de la munyequera,l'he fet servir alguna vegada per autopista.[/quote]
Encara que en un moment donat ambdues coses poden fer el mateix servei. Un control de velocitat, no te res a veure amb aquest aparell rudementari que portem jo i un altre.
;)

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dt. gen. 12, 2010 10:15 pm

d'acord,ara m'he adonat del que es.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”