BMW 1200 GS ADVENTURE
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: BMW 1200 GS ADVENTURE
Enhorabona conpany per la compra , i que hi puguis fer mols kms amb salud
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Felicitats per la moto, que la gaudeixis amb tots nosaltres.
Llàstima que no la tinguis per anar a Javalambre, seria una bona estrena i a sobre pagaries les birres. :lol: :lol:
Salut! ;)
Llàstima que no la tinguis per anar a Javalambre, seria una bona estrena i a sobre pagaries les birres. :lol: :lol:
Salut! ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="105977"]Felicitats per la moto, que la gaudeixis amb tots nosaltres.
Salut! ;)[/quote]
Panotxa,les birres estan pagadas,encara que no a Javalambre,no fos que portes mala estrugança,segurament fins la calçotada no podrè fer l`estrena oficial,ja que no la podre recollir fins el divendres 12 ,que tornare "de las Españas".......................
Salut! ;)[/quote]
Panotxa,les birres estan pagadas,encara que no a Javalambre,no fos que portes mala estrugança,segurament fins la calçotada no podrè fer l`estrena oficial,ja que no la podre recollir fins el divendres 12 ,que tornare "de las Españas".......................
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Si vols,te l`aniré a buscar jo :lol: :lol:
Enhorabona per la adquisició.
Enhorabona per la adquisició.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Geroni" post="105981"]Si vols,te l`aniré a buscar jo :lol: :lol:
Enhorabona per la adquisició.[/quote]
Has fet tard..................ja m`ho ha proposat en Cabirol......................
Moltes gracies per oferiment ;) ;) ;)
Enhorabona per la adquisició.[/quote]
Has fet tard..................ja m`ho ha proposat en Cabirol......................
Moltes gracies per oferiment ;) ;) ;)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
En Cabirol no pot portar una moto així. Ell està acostumat a 50 CV.
Deixa-m'hi anar a mí. Hi aniré amb la dona... a veure si hi ha sort !!!!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 27, 2010 7:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="105986"]En Cabirol no pot portar una moto així. Ell està acostumat a 50 CV.
[/quote]
Doncs mira Josep,la meva estara exposada entre el 4 i el 12 de Febrer a Litoral Motor,et pots fer el boig,anar hi amb la dona.............................i ja has begut oli !!!!!!!!!!!!!
Doncs mira Josep,la meva estara exposada entre el 4 i el 12 de Febrer a Litoral Motor,et pots fer el boig,anar hi amb la dona.............................i ja has begut oli !!!!!!!!!!!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
LA millor moto del mon...per fer turisme :lol: :lol: :lol: . En serio, una gran moto. Disfrutala amb seny sobretot els primer kms. En porto 33.000 i exceptuant els que he estat estirat a terra...n'he gaudit de tots i cada un del km fets.
FELICITATS!!!
FELICITATS!!!
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
val la pena l'espera i si no tens cap voluntari per recollir-la :lol: :lol: :lol: :lol: , ja te la puc recollir jo.
Salut
val la pena l'espera i si no tens cap voluntari per recollir-la :lol: :lol: :lol: :lol: , ja te la puc recollir jo.
Salut
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo
, i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo
, i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)[/quote]
Bravo, per acabar de fer-li el favor ben fet ja li podries fer el rodatge a la moto, així quan ell arribi ja la podria "apretar" :mrgreen: :mrgreen:
Es una idea...........
Vssssss
007
Bravo, per acabar de fer-li el favor ben fet ja li podries fer el rodatge a la moto, així quan ell arribi ja la podria "apretar" :mrgreen: :mrgreen:
Es una idea...........
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Espia" post="106031"]LA millor moto del mon...per fer turisme :lol: :lol: :lol: . En serio, una gran moto. Disfrutala amb seny sobretot els primer kms. En porto 33.000 i exceptuant els que he estat estirat a terra...n'he gaudit de tots i cada un del km fets.
FELICITATS!!![/quote]
Moltes gracies Espia,per això es ,per fer turisme,de fet Moto-Turisme,i aviat penjarè un post amb la estrena que tindrà..............................que tù veuras quan tornis de "las Americas".Que gaudiu molt del viatge,estarem tots amb vosaltres !!!
FELICITATS!!![/quote]
Moltes gracies Espia,per això es ,per fer turisme,de fet Moto-Turisme,i aviat penjarè un post amb la estrena que tindrà..............................que tù veuras quan tornis de "las Americas".Que gaudiu molt del viatge,estarem tots amb vosaltres !!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo
, i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)[/quote]
Estic encantat amb la solidaritat que hi ha aquest foro,i el bon veinat que hi ha a Viladecans................................Bravo,segur que seras dels primers a pujar hi ;) ;)
Estic encantat amb la solidaritat que hi ha aquest foro,i el bon veinat que hi ha a Viladecans................................Bravo,segur que seras dels primers a pujar hi ;) ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="106042"][quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo
Es una idea...........
Vssssss
007[/quote]
Bond...............................James ...Bond, tu ves donant idees :twisted: :twisted:
Es una idea...........
Vssssss
007[/quote]
Bond...............................James ...Bond, tu ves donant idees :twisted: :twisted:
- Bravo
- Presentats
[quote user="James Bond" post="106042"][quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo
Es una idea...........
Vssssss
007[/quote]
Home, no voldría que creiessiu que sòc un interessat...però jo havía pensat que, donat que la moto és nova, què millor que un bon veí en un exemple d'abnegació, li faci els primers, posem, 6000 Kms per evitar que quan agafi la moto el seu amo, li trobi algún problema. Si cal portar-la una altre vegada al concessionari per tal que facin alguna revisió, jo la porto, vinga, va. :lol: :lol: :lol: :lol:
Es una idea...........
Vssssss
007[/quote]
Home, no voldría que creiessiu que sòc un interessat...però jo havía pensat que, donat que la moto és nova, què millor que un bon veí en un exemple d'abnegació, li faci els primers, posem, 6000 Kms per evitar que quan agafi la moto el seu amo, li trobi algún problema. Si cal portar-la una altre vegada al concessionari per tal que facin alguna revisió, jo la porto, vinga, va. :lol: :lol: :lol: :lol:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No us discutiu...
Stelvio com un dels administradors dle forum em veig amb l´obligació moral d'anarte a buscar jo personalment la teva moto.
A mes com diu el Ramon podriem aproftifar per fer-li el rodatge.
Si dius que te la donen el 4 i el 12 es quant tornes ..jo crec que amb aquests espai et puc haver fet la reviso dels 1000 i la dels 10.000 aixi que ja la tindries perfecta per començar a rodar ;)
FELICITATS PER L¨ADQUISICIO :)
Stelvio com un dels administradors dle forum em veig amb l´obligació moral d'anarte a buscar jo personalment la teva moto.
Si dius que te la donen el 4 i el 12 es quant tornes ..jo crec que amb aquests espai et puc haver fet la reviso dels 1000 i la dels 10.000 aixi que ja la tindries perfecta per començar a rodar ;)
FELICITATS PER L¨ADQUISICIO :)
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="106113"]No us discutiu...
FELICITATS PER L¨ADQUISICIO :)[/quote]
Steelman,de veritat que ho faria,ideal que em fessis el rodatge i la revisio dels 10.000 km,pero amb el jefe que tens,que no pots sortir un dia de setmana,com vols marxar tans dias !!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: No t`amuinis,ja trobarè algù que m`ho faci ;) ;)
Steelman,de veritat que ho faria,ideal que em fessis el rodatge i la revisio dels 10.000 km,pero amb el jefe que tens,que no pots sortir un dia de setmana,com vols marxar tans dias !!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: No t`amuinis,ja trobarè algù que m`ho faci ;) ;)
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Stelvio 00 ràpidament m'apunto, on dius que l'haig d'anar a buscar?
:D :D :D
:D :D :D
- Bravo
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="106214"][quote user="Steelman" post="106113"]No us discutiu...
Steelman,de veritat que ho faria,ideal que em fessis el rodatge i la revisio dels 10.000 km,pero amb el jefe que tens,que no pots sortir un dia de setmana,com vols marxar tans dias !!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: No t`amuinis,ja trobarè algù que m`ho faci ;) ;)[/quote]
Doncs ja l'has trobat, jo sòc el teu home per anar a buscar la moto i que no es faci malbé al concesionari. Que no s'en parli més. I a sobre, veí teu. I tú no voldràs posarte malament amb un veí teu, oi? :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9
Steelman,de veritat que ho faria,ideal que em fessis el rodatge i la revisio dels 10.000 km,pero amb el jefe que tens,que no pots sortir un dia de setmana,com vols marxar tans dias !!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: No t`amuinis,ja trobarè algù que m`ho faci ;) ;)[/quote]
Doncs ja l'has trobat, jo sòc el teu home per anar a buscar la moto i que no es faci malbé al concesionari. Que no s'en parli més. I a sobre, veí teu. I tú no voldràs posarte malament amb un veí teu, oi? :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 28, 2010 10:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
:eyes :eyes :eyes recoi Stelvio,com et descuidis te la tornen amb mes kilometres que el vespino d'un missatger,que te la volen estrenar fer rodatge i encara te la tornaran per fer la revisio dels 10000,tranquil ja te l'estreno jo i li faig el rodatge que per aixo no t'has de procupar que tinc bona ma,be ja diras i sino tranquil que no m'ho prenc malament :lol: :lol: :lol: que tinguis bona estrena i la gaudeixis molts anys