BMW 1200 GS ADVENTURE

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: BMW 1200 GS ADVENTURE

Entrada Autor: Cabirol » dc. gen. 27, 2010 7:05 pm

Enhorabona conpany per la compra , i que hi puguis fer mols kms amb salud

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. gen. 27, 2010 7:41 pm

Felicitats per la moto, que la gaudeixis amb tots nosaltres.

Llàstima que no la tinguis per anar a Javalambre, seria una bona estrena i a sobre pagaries les birres. :lol: :lol:

Salut! ;)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 27, 2010 7:45 pm

[quote user="Panotxa" post="105977"]Felicitats per la moto, que la gaudeixis amb tots nosaltres.

Llàstima que no la tinguis per anar a Javalambre, seria una bona estrena i a sobre pagaries les birres. :lol: :lol:

Salut! ;)[/quote]
Panotxa,les birres estan pagadas,encara que no a Javalambre,no fos que portes mala estrugança,segurament fins la calçotada no podrè fer l`estrena oficial,ja que no la podre recollir fins el divendres 12 ,que tornare "de las Españas".......................
ImatgeImatgeImatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. gen. 27, 2010 7:50 pm

Si vols,te l`aniré a buscar jo :lol: :lol:
Enhorabona per la adquisició.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 27, 2010 7:54 pm

[quote user="Geroni" post="105981"]Si vols,te l`aniré a buscar jo :lol: :lol:
Enhorabona per la adquisició.[/quote]
Has fet tard..................ja m`ho ha proposat en Cabirol......................
Moltes gracies per oferiment ;) ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dc. gen. 27, 2010 7:59 pm

En Cabirol no pot portar una moto així. Ell està acostumat a 50 CV.
Deixa-m'hi anar a mí. Hi aniré amb la dona... a veure si hi ha sort !!!! :cool:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 27, 2010 7:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 27, 2010 8:30 pm

[quote user="Gearbox" post="105986"]En Cabirol no pot portar una moto així. Ell està acostumat a 50 CV.
Deixa-m'hi anar a mí. Hi aniré amb la dona... a veure si hi ha sort !!!! :cool:[/quote]
Doncs mira Josep,la meva estara exposada entre el 4 i el 12 de Febrer a Litoral Motor,et pots fer el boig,anar hi amb la dona.............................i ja has begut oli !!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. gen. 27, 2010 10:09 pm

LA millor moto del mon...per fer turisme :lol: :lol: :lol: . En serio, una gran moto. Disfrutala amb seny sobretot els primer kms. En porto 33.000 i exceptuant els que he estat estirat a terra...n'he gaudit de tots i cada un del km fets.
FELICITATS!!!

Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: Jomila » dc. gen. 27, 2010 10:19 pm

Bones,

val la pena l'espera i si no tens cap voluntari per recollir-la :lol: :lol: :lol: :lol: , ja te la puc recollir jo.

Salut

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. gen. 27, 2010 10:25 pm

Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo :cool: , i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. gen. 27, 2010 10:28 pm

[quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo :cool: , i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)[/quote]

Bravo, per acabar de fer-li el favor ben fet ja li podries fer el rodatge a la moto, així quan ell arribi ja la podria "apretar" :mrgreen: :mrgreen:

Es una idea...........

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 27, 2010 10:28 pm

[quote user="Espia" post="106031"]LA millor moto del mon...per fer turisme :lol: :lol: :lol: . En serio, una gran moto. Disfrutala amb seny sobretot els primer kms. En porto 33.000 i exceptuant els que he estat estirat a terra...n'he gaudit de tots i cada un del km fets.
FELICITATS!!![/quote]
Moltes gracies Espia,per això es ,per fer turisme,de fet Moto-Turisme,i aviat penjarè un post amb la estrena que tindrà..............................que tù veuras quan tornis de "las Americas".Que gaudiu molt del viatge,estarem tots amb vosaltres !!!
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 27, 2010 10:31 pm

[quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo :cool: , i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)[/quote]
Estic encantat amb la solidaritat que hi ha aquest foro,i el bon veinat que hi ha a Viladecans................................Bravo,segur que seras dels primers a pujar hi ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 27, 2010 10:33 pm

[quote user="James Bond" post="106042"][quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo :cool: , i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)[/quote]

Bravo, per acabar de fer-li el favor ben fet ja li podries fer el rodatge a la moto, així quan ell arribi ja la podria "apretar" :mrgreen: :mrgreen:

Es una idea...........

Vssssss
007[/quote]
Bond...............................James ...Bond, tu ves donant idees :twisted: :twisted:
ImatgeImatgeImatge

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dc. gen. 27, 2010 10:36 pm

[quote user="James Bond" post="106042"][quote user="Bravo" post="106040"]Jo tinc lloc al pàrking. Si vols, ja em sacrificaría jo :cool: , i per demostrar-te lo bon veí que arribo a ser, te l'aniría a buscar directament al concessionari. Així, te la guardaría al meu pàrking i el día que arribis de Madrit, em fas un truc just quan arribis a Barcelona, i te la deixo a la porta de casa teva. No, no em donis les gràcies. Un sacrifici així sòl es pot fer per un amic :roll: :roll: :D :D :D ;)[/quote]

Es una idea...........

Vssssss
007[/quote]

Home, no voldría que creiessiu que sòc un interessat...però jo havía pensat que, donat que la moto és nova, què millor que un bon veí en un exemple d'abnegació, li faci els primers, posem, 6000 Kms per evitar que quan agafi la moto el seu amo, li trobi algún problema. Si cal portar-la una altre vegada al concessionari per tal que facin alguna revisió, jo la porto, vinga, va. :lol: :lol: :lol: :lol:
NI DIOS NI AMO

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 28, 2010 10:13 am

No us discutiu...
Stelvio com un dels administradors dle forum em veig amb l´obligació moral d'anarte a buscar jo personalment la teva moto.
A mes com diu el Ramon podriem aproftifar per fer-li el rodatge.
Si dius que te la donen el 4 i el 12 es quant tornes ..jo crec que amb aquests espai et puc haver fet la reviso dels 1000 i la dels 10.000 aixi que ja la tindries perfecta per començar a rodar ;)

FELICITATS PER L¨ADQUISICIO :)
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 28, 2010 9:19 pm

[quote user="Steelman" post="106113"]No us discutiu...
Stelvio com un dels administradors dle forum em veig amb l´obligació moral d'anarte a buscar jo personalment la teva moto.
Si dius que te la donen el 4 i el 12 es quant tornes ..jo crec que amb aquests espai et puc haver fet la reviso dels 1000 i la dels 10.000 aixi que ja la tindries perfecta per començar a rodar ;)

FELICITATS PER L¨ADQUISICIO :)[/quote]
Steelman,de veritat que ho faria,ideal que em fessis el rodatge i la revisio dels 10.000 km,pero amb el jefe que tens,que no pots sortir un dia de setmana,com vols marxar tans dias !!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: No t`amuinis,ja trobarè algù que m`ho faci ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dj. gen. 28, 2010 9:30 pm

Ep, Stelvio 00 ràpidament m'apunto, on dius que l'haig d'anar a buscar?

:D :D :D

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dj. gen. 28, 2010 10:04 pm

[quote user="STELVIO 00" post="106214"][quote user="Steelman" post="106113"]No us discutiu...

FELICITATS PER L¨ADQUISICIO :)[/quote]
Steelman,de veritat que ho faria,ideal que em fessis el rodatge i la revisio dels 10.000 km,pero amb el jefe que tens,que no pots sortir un dia de setmana,com vols marxar tans dias !!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: No t`amuinis,ja trobarè algù que m`ho faci ;) ;)[/quote]

Doncs ja l'has trobat, jo sòc el teu home per anar a buscar la moto i que no es faci malbé al concesionari. Que no s'en parli més. I a sobre, veí teu. I tú no voldràs posarte malament amb un veí teu, oi? :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 28, 2010 10:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NI DIOS NI AMO

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 28, 2010 10:06 pm

:eyes :eyes :eyes recoi Stelvio,com et descuidis te la tornen amb mes kilometres que el vespino d'un missatger,que te la volen estrenar fer rodatge i encara te la tornaran per fer la revisio dels 10000,tranquil ja te l'estreno jo i li faig el rodatge que per aixo no t'has de procupar que tinc bona ma,be ja diras i sino tranquil que no m'ho prenc malament :lol: :lol: :lol: que tinguis bona estrena i la gaudeixis molts anys
Imatge

Respon

Torna a “General”