Les 10 millors carreteres de Catalunya Segons Mototurisme
Moderador: Airald
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Re: Les 10 Millors Carreteres De Catalunya Segons Mototurism
cabreta m'agrada la ruta 4, es per on va transcorre l'etapa del tour aquest any,tot un descobriment per molta gent.
es tipic a la cruilla de cambrils veure moltes motos parades al parador que hi ha i a dins els moteros fen unes seques amb botifarra, bonisimes.
es tipic a la cruilla de cambrils veure moltes motos parades al parador que hi ha i a dins els moteros fen unes seques amb botifarra, bonisimes.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Cabreta" post="95966"]8. Sta. Maria Besora-Vidrà-St.Privat d'en Bas. (tampoc apte per totes les gomes)
[/quote]
Com no siguin les gomes de les R's ;) ;) ;)
Vssssssss
007
[/quote]
Com no siguin les gomes de les R's ;) ;) ;)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
per mi les millors ,son les següents:
1ª Arrabasada (les primeres tocades d'etrebs) i la primera galeta d'importancia.
2ª costas de Garraf (per mi la mes maca de totes les carreteres)
3ª collada de toses
4ª variant de Cervera a Ponts (velocitat en estat pur)
5ª panta d'Oliana (abans que el desgraciesin)
6ª pujada a Montserrat
7ª coll de l'illa
8ª carretera de Cadeques
9ª carretra de Solsona a Oliana
10ª i perdoneu per el tipus de via que poso,pero la mes de lo mes per mi per les sensacions que dona.
AUTOPISTA TERRASA A MANRESA AMB LES SEVES TRAICIONERES CURVES MAL PERALTADES.
FELICITO EN MAJUSCULES AL QUE LA VA FER PERQUE SEGUR QUE MAI VA ANAR AMB MOTO
1ª Arrabasada (les primeres tocades d'etrebs) i la primera galeta d'importancia.
3ª collada de toses
6ª pujada a Montserrat
7ª coll de l'illa
8ª carretera de Cadeques
10ª i perdoneu per el tipus de via que poso,pero la mes de lo mes per mi per les sensacions que dona.
FELICITO EN MAJUSCULES AL QUE LA VA FER PERQUE SEGUR QUE MAI VA ANAR AMB MOTO
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Kpeps" post="96030"]hola a tots.
3ª collada de toses
6ª pujada a Montserrat
7ª coll de l'illa
8ª carretera de Cadeques
FELICITO EN MAJUSCULES AL QUE LA VA FER PERQUE SEGUR QUE MAI VA ANAR AMB MOTO[/quote]
Explicam que es exactament la variant de Cervera a Ponts. :shock:
3ª collada de toses
6ª pujada a Montserrat
7ª coll de l'illa
8ª carretera de Cadeques
FELICITO EN MAJUSCULES AL QUE LA VA FER PERQUE SEGUR QUE MAI VA ANAR AMB MOTO[/quote]
Explicam que es exactament la variant de Cervera a Ponts. :shock:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
a veure jo li dic variant,a la carretera que va de Cervera a Ponts,que va desde que deixes la N 2 ,fins al creuament que ve de Tora.
a veure jo li dic variant,a la carretera que va de Cervera a Ponts,que va desde que deixes la N 2 ,fins al creuament que ve de Tora.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Sempre és difícil triar, no es que siguin les millors , si no en les que ens sentim més agust, les que ens dónen més confiança, a les que tenim millors sensacions... en definitiva les que coneixem com el passadís de casa i ens fan gaudir de la moto a tope:
1.- Sant Feliu de Guíxols - Tossa ( Per a mi la millor carretera lenta per anar enllaçant ... i amb un paisatge meravellós )
2.- Llagostera - Tossa ( Per mi una barreja perfecta de trams ràpids i lents i de les poques que màgrada també baixant )
3.- Arbúcies - Sant Hilari ( Un passada sobretot pujant ...BRUTAL )
4.- Lloret - Tossa ( Encara que últimament l'asfalt llisca com un mirall ... quin fart de fer passades pel mirador. això si, el dissabte a la tarda)
5.- Olot - Ripoll ( Vallfogona .... la primera carretera que vaig fer a saco en mullat )
6.- Manresa - El Bruc ( Cala Iaia ... quins records de joventud amb aquell armari de GSXR750 del 92 ... com ha canviat el cuento ... per sort )
7.- Guardiola de Bergedà - Gósol ( Amb el Pedraforca guaitant-te ... impressionant )
8.- Llançà - Port de la Selva - Cadaqués ( Quines vistes ... espectacular )
9.- Vilajuiga - Sant Pere de Roda ( La pujada espectacular ... la baixa a Port de la Selva està feta pols ... recordeu la Pujada dels Mussols... )
10.-Calonge - La Bisbal ( La Ganaga ... una de guapa per anar filant ... molt semblant a la de Santa Pellaia ....) ... i tantes i tantes ...
V'ssss ;)
GeSus.
PD1: Demà matí m'en vaig a fer un vol a Tossa, Llagostera i Sant Grau ... que ja fa 15 dies que no surto.
PD2: Que consti que no soc de Tossa ... :D
1.- Sant Feliu de Guíxols - Tossa ( Per a mi la millor carretera lenta per anar enllaçant ... i amb un paisatge meravellós )
2.- Llagostera - Tossa ( Per mi una barreja perfecta de trams ràpids i lents i de les poques que màgrada també baixant )
3.- Arbúcies - Sant Hilari ( Un passada sobretot pujant ...BRUTAL )
4.- Lloret - Tossa ( Encara que últimament l'asfalt llisca com un mirall ... quin fart de fer passades pel mirador. això si, el dissabte a la tarda)
5.- Olot - Ripoll ( Vallfogona .... la primera carretera que vaig fer a saco en mullat )
6.- Manresa - El Bruc ( Cala Iaia ... quins records de joventud amb aquell armari de GSXR750 del 92 ... com ha canviat el cuento ... per sort )
7.- Guardiola de Bergedà - Gósol ( Amb el Pedraforca guaitant-te ... impressionant )
8.- Llançà - Port de la Selva - Cadaqués ( Quines vistes ... espectacular )
9.- Vilajuiga - Sant Pere de Roda ( La pujada espectacular ... la baixa a Port de la Selva està feta pols ... recordeu la Pujada dels Mussols... )
10.-Calonge - La Bisbal ( La Ganaga ... una de guapa per anar filant ... molt semblant a la de Santa Pellaia ....) ... i tantes i tantes ...
V'ssss ;)
GeSus.
PD1: Demà matí m'en vaig a fer un vol a Tossa, Llagostera i Sant Grau ... que ja fa 15 dies que no surto.
PD2: Que consti que no soc de Tossa ... :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 05, 2010 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Les 10 millors carreteres de Catalunya Segons Mototurism
Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.
Quant vulguis vine a disfrutar el Priorat a Tarragona, El coll de boixols ( a Lleida),.....
V's ;)
Quant vulguis vine a disfrutar el Priorat a Tarragona, El coll de boixols ( a Lleida),.....
V's ;)
Ex ...moltes coses
- Jesus
- Presentats
[quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.
V's ;)[/quote]
Estic mirant de lligar l'agenda per la calçotada del 21 a les vostres contrades... a veure si m'obriu els ulls ...
V'sss :D
V's ;)[/quote]
Estic mirant de lligar l'agenda per la calçotada del 21 a les vostres contrades... a veure si m'obriu els ulls ...
V'sss :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 11:24 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jesus GS" post="107678"][quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.
V's ;)[/quote]
V'sss :D [/quote]
Doncs si, per aquestes carreteres s'ha d'anar amb els ulls ben oberts ;)
Hem fet vàries rutes per aquests llocs, el que passa es que tinc força mala memòria i no et sabria dir per quines he passat, però hi ha carreteres variades, amples i ràpides, més estretes, lentes i revirades, amb molt poc trànsit, ... fantàstiques :D
V's ;)[/quote]
Hem fet vàries rutes per aquests llocs, el que passa es que tinc força mala memòria i no et sabria dir per quines he passat, però hi ha carreteres variades, amples i ràpides, més estretes, lentes i revirades, amb molt poc trànsit, ... fantàstiques :D
- Jesus
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="107747"][quote user="Jesus GS" post="107678"][quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.
V's ;)[/quote]
Hem fet vàries rutes per aquests llocs, el que passa es que tinc força mala memòria i no et sabria dir per quines he passat, però hi ha carreteres variades, amples i ràpides, més estretes, lentes i revirades, amb molt poc trànsit, ... fantàstiques :D[/quote]
Ramon, com per portar-te de copilot !!! En que quedem o es que hi ha una mica de tot ??... vinga va, em refiaré de tu i em quedaré amb l'últim adjetiu : FANTÀSTIQUES
V's ;)[/quote]
Hem fet vàries rutes per aquests llocs, el que passa es que tinc força mala memòria i no et sabria dir per quines he passat, però hi ha carreteres variades, amples i ràpides, més estretes, lentes i revirades, amb molt poc trànsit, ... fantàstiques :D[/quote]
Ramon, com per portar-te de copilot !!! En que quedem o es que hi ha una mica de tot ??... vinga va, em refiaré de tu i em quedaré amb l'últim adjetiu : FANTÀSTIQUES
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jesus GS" post="107757"][quote user="Ra-mon" post="107747"][quote user="Jesus GS" post="107678"][quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.
V's ;)[/quote]
Ramon, com per portar-te de copilot !!! En que quedem o es que hi ha una mica de tot ??... vinga va, em refiaré de tu i em quedaré amb l'últim adjetiu : FANTÀSTIQUES[/quote]
:b9 :b9 :b9
Eeeiii que volia dir variades !
V's ;)[/quote]
Ramon, com per portar-te de copilot !!! En que quedem o es que hi ha una mica de tot ??... vinga va, em refiaré de tu i em quedaré amb l'últim adjetiu : FANTÀSTIQUES[/quote]
:b9 :b9 :b9
Eeeiii que volia dir variades !
- Jesus
- Presentats
Vale, Ramon, Vale ... ja ho havia entés crak !!! ... Així donem una mica de vidilla al foro

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Aquest diumenge al matí disposaré d'unes 3-4 horetes per fer una sortideta amb moto i miraré de fer la Queralt - igualada, que tal i com he vist, més d'un la situa dins de les 10 millors rutes de Catalunya, i jo no l'he fet mai.
De fet faré aquesta ruta:
Molins (N-340) fins al Vendrell, C-51 fins a Vilarodona, i allà agafaré la carretera TP2002 fins al Pont d'Armentera, i allà agafaré la C-37 de Querol a Igualada.
A veure que tal, te molt bona pinta! :D
Molins (N-340) fins al Vendrell, C-51 fins a Vilarodona, i allà agafaré la carretera TP2002 fins al Pont d'Armentera, i allà agafaré la C-37 de Querol a Igualada.
A veure que tal, te molt bona pinta! :D
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Molinenc" post="196361"]Aquest diumenge al matí disposaré d'unes 3-4 horetes per fer una sortideta amb moto i miraré de fer la Queralt - igualada, que tal i com he vist, més d'un la situa dins de les 10 millors rutes de Catalunya, i jo no l'he fet mai.
A veure que tal, te molt bona pinta! :D[/quote]
Bones!!!
Si ho fas d'hora (per allò d'evitar cert trànsit), el tram de Molins fins al Vendrell també es podria fer per les Costes del Garraf i la carretera del Pantà de Foix, des de Vilanova i la Geltrú fins a l'Arboç... i "t'estalvies" l'aborrida N340!!
Fins aviat!
Bones!!!
Si ho fas d'hora (per allò d'evitar cert trànsit), el tram de Molins fins al Vendrell també es podria fer per les Costes del Garraf i la carretera del Pantà de Foix, des de Vilanova i la Geltrú fins a l'Arboç... i "t'estalvies" l'aborrida N340!!
Fins aviat!

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Carles" post="196395"][quote user="Molinenc" post="196361"]Aquest diumenge al matí disposaré d'unes 3-4 horetes per fer una sortideta amb moto i miraré de fer la Queralt - igualada, que tal i com he vist, més d'un la situa dins de les 10 millors rutes de Catalunya, i jo no l'he fet mai.
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Doncs tens tota la rao! Gràcies Carles!
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Doncs tens tota la rao! Gràcies Carles!
-
- Presentats
- Entrades: 39
- Membre des de: dc. oct. 05, 2011 2:09 pm
- Ubicació: la Garriga
Molt bon tema :mrgreen:
Per mi...
1- El Doll - Carretera de Camarassa a Tremp (Una meravella pels sentits)
2- La Carretera de Tapis - Bufff curta però si la fas amb Gass fi et deixa sense respiració
3- Port de la Creueta - Tots els que voteu la Collada és perquè no la coneixeu... jejeje Es la carretera PERFECTAAAAAAAAAAA
4- Port de la Bonaigua - Tot i que tenia més encant l'antiga mal asfaltada, ara és una passada
5- Coll d'Ares - La ruta, les vistes, tot... Es un regal pels Moters
6- Coll de Nargó - Diversió sobre dos rodes
7- Port del Cantó - Rapida, juganera, molt divertida
la 8, 9 i 10 son carreters de la zona de Vilafranca cap avall i que no recordo exactament però son una delícia...
Ja intentaré fer memòria
V'sssss
Per mi...
1- El Doll - Carretera de Camarassa a Tremp (Una meravella pels sentits)
2- La Carretera de Tapis - Bufff curta però si la fas amb Gass fi et deixa sense respiració
3- Port de la Creueta - Tots els que voteu la Collada és perquè no la coneixeu... jejeje Es la carretera PERFECTAAAAAAAAAAA
4- Port de la Bonaigua - Tot i que tenia més encant l'antiga mal asfaltada, ara és una passada
5- Coll d'Ares - La ruta, les vistes, tot... Es un regal pels Moters
6- Coll de Nargó - Diversió sobre dos rodes
7- Port del Cantó - Rapida, juganera, molt divertida
la 8, 9 i 10 son carreters de la zona de Vilafranca cap avall i que no recordo exactament però son una delícia...
V'sssss
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Ostres, tot just fa quatre dies que volto en moto, no puc dir 10 carreteres.... Però ahir vaig gaudir de la conducció a la carretera de l'Esquirol (Santa Maria de Corcó) a Tavertet.
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Tens un privat (MP) :D :D
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="Boolean" post="199033"]Nomes en poso dues pq tampoc em conec massa en profunditat altres zones com per jutjar:
1- Balneari de Vallfogona - Sta Coloma de Queral
2- Ulldemolins - Vilanova de Prades[/quote]
Aquesta és molt maca ja des de l'enllaç amb la C-14. Quan tornem d'alguna banda amb temps suficient, mirem de passar-hi. Tant pots fer-la ràpid com passejant i gaudint del paisatge...
1- Balneari de Vallfogona - Sta Coloma de Queral
2- Ulldemolins - Vilanova de Prades[/quote]
Aquesta és molt maca ja des de l'enllaç amb la C-14. Quan tornem d'alguna banda amb temps suficient, mirem de passar-hi. Tant pots fer-la ràpid com passejant i gaudint del paisatge...