Les 10 millors carreteres de Catalunya Segons Mototurisme

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Re: Les 10 Millors Carreteres De Catalunya Segons Mototurism

Entrada Autor: Saneja » dc. nov. 11, 2009 10:00 pm

cabreta m'agrada la ruta 4, es per on va transcorre l'etapa del tour aquest any,tot un descobriment per molta gent.
es tipic a la cruilla de cambrils veure moltes motos parades al parador que hi ha i a dins els moteros fen unes seques amb botifarra, bonisimes.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. nov. 11, 2009 10:24 pm

[quote user="Cabreta" post="95966"]8. Sta. Maria Besora-Vidrà-St.Privat d'en Bas. (tampoc apte per totes les gomes)
[/quote]

Com no siguin les gomes de les R's ;) ;) ;)

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 12, 2009 12:30 pm

hola a tots.
per mi les millors ,son les següents:
1ª Arrabasada (les primeres tocades d'etrebs) i la primera galeta d'importancia.
2ª costas de Garraf (per mi la mes maca de totes les carreteres)
3ª collada de toses
4ª variant de Cervera a Ponts (velocitat en estat pur)
5ª panta d'Oliana (abans que el desgraciesin)
6ª pujada a Montserrat
7ª coll de l'illa
8ª carretera de Cadeques
9ª carretra de Solsona a Oliana
10ª i perdoneu per el tipus de via que poso,pero la mes de lo mes per mi per les sensacions que dona.
AUTOPISTA TERRASA A MANRESA AMB LES SEVES TRAICIONERES CURVES MAL PERALTADES.
FELICITO EN MAJUSCULES AL QUE LA VA FER PERQUE SEGUR QUE MAI VA ANAR AMB MOTO
Imatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dj. nov. 12, 2009 3:08 pm

[quote user="Kpeps" post="96030"]hola a tots.
per mi les millors ,son les següents:
1ª Arrabasada (les primeres tocades d'etrebs) i la primera galeta d'importancia.
2ª costas de Garraf (per mi la mes maca de totes les carreteres)
3ª collada de toses
4ª variant de Cervera a Ponts (velocitat en estat pur)
5ª panta d'Oliana (abans que el desgraciesin)
6ª pujada a Montserrat
7ª coll de l'illa
8ª carretera de Cadeques
9ª carretra de Solsona a Oliana
10ª i perdoneu per el tipus de via que poso,pero la mes de lo mes per mi per les sensacions que dona.
AUTOPISTA TERRASA A MANRESA AMB LES SEVES TRAICIONERES CURVES MAL PERALTADES.
FELICITO EN MAJUSCULES AL QUE LA VA FER PERQUE SEGUR QUE MAI VA ANAR AMB MOTO[/quote]
Explicam que es exactament la variant de Cervera a Ponts. :shock:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 17, 2009 10:15 pm

hola a tots.
a veure jo li dic variant,a la carretera que va de Cervera a Ponts,que va desde que deixes la N 2 ,fins al creuament que ve de Tora.
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. feb. 05, 2010 10:41 pm

Sempre és difícil triar, no es que siguin les millors , si no en les que ens sentim més agust, les que ens dónen més confiança, a les que tenim millors sensacions... en definitiva les que coneixem com el passadís de casa i ens fan gaudir de la moto a tope:

1.- Sant Feliu de Guíxols - Tossa ( Per a mi la millor carretera lenta per anar enllaçant ... i amb un paisatge meravellós )
2.- Llagostera - Tossa ( Per mi una barreja perfecta de trams ràpids i lents i de les poques que màgrada també baixant )
3.- Arbúcies - Sant Hilari ( Un passada sobretot pujant ...BRUTAL )
4.- Lloret - Tossa ( Encara que últimament l'asfalt llisca com un mirall ... quin fart de fer passades pel mirador. això si, el dissabte a la tarda)
5.- Olot - Ripoll ( Vallfogona .... la primera carretera que vaig fer a saco en mullat )
6.- Manresa - El Bruc ( Cala Iaia ... quins records de joventud amb aquell armari de GSXR750 del 92 ... com ha canviat el cuento ... per sort )
7.- Guardiola de Bergedà - Gósol ( Amb el Pedraforca guaitant-te ... impressionant )
8.- Llançà - Port de la Selva - Cadaqués ( Quines vistes ... espectacular )
9.- Vilajuiga - Sant Pere de Roda ( La pujada espectacular ... la baixa a Port de la Selva està feta pols ... recordeu la Pujada dels Mussols... )
10.-Calonge - La Bisbal ( La Ganaga ... una de guapa per anar filant ... molt semblant a la de Santa Pellaia ....) ... i tantes i tantes ...

V'ssss ;)
GeSus.

PD1: Demà matí m'en vaig a fer un vol a Tossa, Llagostera i Sant Grau ... que ja fa 15 dies que no surto.
PD2: Que consti que no soc de Tossa ... :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 05, 2010 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Les 10 millors carreteres de Catalunya Segons Mototurism

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 08, 2010 9:37 am

Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.

Quant vulguis vine a disfrutar el Priorat a Tarragona, El coll de boixols ( a Lleida),.....

V's ;)
Ex ...moltes coses

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. feb. 08, 2010 11:23 am

[quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.

Quant vulguis vine a disfrutar el Priorat a Tarragona, El coll de boixols ( a Lleida),.....

V's ;)[/quote]

Estic mirant de lligar l'agenda per la calçotada del 21 a les vostres contrades... a veure si m'obriu els ulls ...

V'sss :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 11:24 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. feb. 08, 2010 9:23 pm

[quote user="Jesus GS" post="107678"][quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.

V's ;)[/quote]

Estic mirant de lligar l'agenda per la calçotada del 21 a les vostres contrades... a veure si m'obriu els ulls ...

[/quote]

Doncs si, per aquestes carreteres s'ha d'anar amb els ulls ben oberts ;)
Hem fet vàries rutes per aquests llocs, el que passa es que tinc força mala memòria i no et sabria dir per quines he passat, però hi ha carreteres variades, amples i ràpides, més estretes, lentes i revirades, amb molt poc trànsit, ... fantàstiques :D

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. feb. 08, 2010 9:59 pm

[quote user="Ra-mon" post="107747"][quote user="Jesus GS" post="107678"][quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.

V's ;)[/quote]

[/quote]

Hem fet vàries rutes per aquests llocs, el que passa es que tinc força mala memòria i no et sabria dir per quines he passat, però hi ha carreteres variades, amples i ràpides, més estretes, lentes i revirades, amb molt poc trànsit, ... fantàstiques :D[/quote]

Ramon, com per portar-te de copilot !!! En que quedem o es que hi ha una mica de tot ??... vinga va, em refiaré de tu i em quedaré amb l'últim adjetiu : FANTÀSTIQUES
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. feb. 08, 2010 10:12 pm

[quote user="Jesus GS" post="107757"][quote user="Ra-mon" post="107747"][quote user="Jesus GS" post="107678"][quote user="Steelman" post="107670"]Jesus...Hauries de sortir de girona ...que totes les que has posat son d'aquesta provincia o proximitats.

V's ;)[/quote]

[/quote]

Hem fet vàries rutes per aquests llocs, el que passa es que tinc força mala memòria i no et sabria dir per quines he passat, però hi ha carreteres variades, amples i ràpides, més estretes, lentes i revirades, amb molt poc trànsit, ... fantàstiques :D[/quote]

Ramon, com per portar-te de copilot !!! En que quedem o es que hi ha una mica de tot ??... vinga va, em refiaré de tu i em quedaré amb l'últim adjetiu : FANTÀSTIQUES[/quote]

:b9 :b9 :b9
Eeeiii que volia dir variades !

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. feb. 08, 2010 10:17 pm

Vale, Ramon, Vale ... ja ho havia entés crak !!! ... Així donem una mica de vidilla al foro
Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 08, 2010 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dj. març 29, 2012 10:58 pm

Aquest diumenge al matí disposaré d'unes 3-4 horetes per fer una sortideta amb moto i miraré de fer la Queralt - igualada, que tal i com he vist, més d'un la situa dins de les 10 millors rutes de Catalunya, i jo no l'he fet mai.

De fet faré aquesta ruta:
Molins (N-340) fins al Vendrell, C-51 fins a Vilarodona, i allà agafaré la carretera TP2002 fins al Pont d'Armentera, i allà agafaré la C-37 de Querol a Igualada.

A veure que tal, te molt bona pinta! :D

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. març 30, 2012 8:44 am

[quote user="Molinenc" post="196361"]Aquest diumenge al matí disposaré d'unes 3-4 horetes per fer una sortideta amb moto i miraré de fer la Queralt - igualada, que tal i com he vist, més d'un la situa dins de les 10 millors rutes de Catalunya, i jo no l'he fet mai.

Molins (N-340) fins al Vendrell, C-51 fins a Vilarodona, i allà agafaré la carretera TP2002 fins al Pont d'Armentera, i allà agafaré la C-37 de Querol a Igualada.

A veure que tal, te molt bona pinta! :D[/quote]

Bones!!!

Si ho fas d'hora (per allò d'evitar cert trànsit), el tram de Molins fins al Vendrell també es podria fer per les Costes del Garraf i la carretera del Pantà de Foix, des de Vilanova i la Geltrú fins a l'Arboç... i "t'estalvies" l'aborrida N340!!

Fins aviat!
Imatge

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dv. març 30, 2012 8:00 pm

[quote user="Carles" post="196395"][quote user="Molinenc" post="196361"]Aquest diumenge al matí disposaré d'unes 3-4 horetes per fer una sortideta amb moto i miraré de fer la Queralt - igualada, que tal i com he vist, més d'un la situa dins de les 10 millors rutes de Catalunya, i jo no l'he fet mai.

A veure que tal, te molt bona pinta! :D[/quote]

Bones!!!

Si ho fas d'hora (per allò d'evitar cert trànsit), el tram de Molins fins al Vendrell també es podria fer per les Costes del Garraf i la carretera del Pantà de Foix, des de Vilanova i la Geltrú fins a l'Arboç... i "t'estalvies" l'aborrida N340!!

Fins aviat![/quote]

Doncs tens tota la rao! Gràcies Carles!

Trinity
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: dc. oct. 05, 2011 2:09 pm
Ubicació: la Garriga

Entrada Autor: Trinity » dg. abr. 29, 2012 12:27 am

Molt bon tema :mrgreen:

Per mi...

1- El Doll - Carretera de Camarassa a Tremp (Una meravella pels sentits)
2- La Carretera de Tapis - Bufff curta però si la fas amb Gass fi et deixa sense respiració
3- Port de la Creueta - Tots els que voteu la Collada és perquè no la coneixeu... jejeje Es la carretera PERFECTAAAAAAAAAAA
4- Port de la Bonaigua - Tot i que tenia més encant l'antiga mal asfaltada, ara és una passada
5- Coll d'Ares - La ruta, les vistes, tot... Es un regal pels Moters
6- Coll de Nargó - Diversió sobre dos rodes
7- Port del Cantó - Rapida, juganera, molt divertida
la 8, 9 i 10 son carreters de la zona de Vilafranca cap avall i que no recordo exactament però son una delícia... :cool: Ja intentaré fer memòria

V'sssss

Jaumot
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
Ubicació: Sant Julià de Vilatorta

Entrada Autor: Jaumot » dg. abr. 29, 2012 7:58 pm

Ostres, tot just fa quatre dies que volto en moto, no puc dir 10 carreteres.... Però ahir vaig gaudir de la conducció a la carretera de l'Esquirol (Santa Maria de Corcó) a Tavertet.

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » dl. abr. 30, 2012 9:36 am

Tens un privat (MP) :D :D

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. abr. 30, 2012 10:12 am

Nomes en poso dues pq tampoc em conec massa en profunditat altres zones com per jutjar:

1- Balneari de Vallfogona - Sta Coloma de Queral
2- Ulldemolins - Vilanova de Prades

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. abr. 30, 2012 4:51 pm

[quote user="Boolean" post="199033"]Nomes en poso dues pq tampoc em conec massa en profunditat altres zones com per jutjar:

1- Balneari de Vallfogona - Sta Coloma de Queral
2- Ulldemolins - Vilanova de Prades[/quote]

Aquesta és molt maca ja des de l'enllaç amb la C-14. Quan tornem d'alguna banda amb temps suficient, mirem de passar-hi. Tant pots fer-la ràpid com passejant i gaudint del paisatge...
sergibuda

they called me an accident

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”