LES MINVES DE GENER
Moderador: Airald
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Re: LES MINVES DE GENER
Nois que be que us ho heu passat!!!!!
Com digueu al foro:
Companyia collonuda, dia fabulos, ruta meravellosa (en puc donar fe!!!), menjar extraordinari 111
Jo hi afegeixo, enveja inmensa!!!!
M'en alegro que tot hagi anat molt be!!
Com digueu al foro:
Companyia collonuda, dia fabulos, ruta meravellosa (en puc donar fe!!!), menjar extraordinari 111
Jo hi afegeixo, enveja inmensa!!!!
M'en alegro que tot hagi anat molt be!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Si, ja ens hem apuntat a la calçotada, gràcies
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Coes" post="107692"][quote user="Randy-650" post="107631"]Veig que heu tingut un dia esplèndit per anar en moto, acompanyat d'un jalar de pel.licula. :D Felicitats. :ban
Però hi ha una cosa que no entenc...... :crys ....... tant us costa ficar les fotos d'una en una per poder-les veure per aqui?
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Tots els esforços que es fan per tenir un fòrum en condicions, i mira........ :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry[/quote]
Randy sento contradirte, per veure moltes fotos me es me comoda el picasa, aqui per pasar al final el "ascensor" lateral es torna boig per carregar-les
[/quote]
A mi em sembla que tots dos teniu part de rao, potser l'únic problema és que quan hi ha molta quantitat de fotos
es podria fer una mica de tria...les més xules, les més originals, les més...no sé, el que li sembli a cadascú i
aquestes penjar-les per poder visualitzar-les al fòrum.
En tot cas les demés també s'hi podrien inclou-re amb un enllaç per visualitzar l'àlbum. Fer-ho així no comporta
pas molta més feina.
Però hi ha una cosa que no entenc...... :crys ....... tant us costa ficar les fotos d'una en una per poder-les veure per aqui?
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Tots els esforços que es fan per tenir un fòrum en condicions, i mira........ :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry[/quote]
Randy sento contradirte, per veure moltes fotos me es me comoda el picasa, aqui per pasar al final el "ascensor" lateral es torna boig per carregar-les
A mi em sembla que tots dos teniu part de rao, potser l'únic problema és que quan hi ha molta quantitat de fotos
es podria fer una mica de tria...les més xules, les més originals, les més...no sé, el que li sembli a cadascú i
aquestes penjar-les per poder visualitzar-les al fòrum.
En tot cas les demés també s'hi podrien inclou-re amb un enllaç per visualitzar l'àlbum. Fer-ho així no comporta
pas molta més feina.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Itaca, crec que tens tota la raó, :mestre jo seria partidari de posar-hi unes quantes, les mes representatives, i la resta amb el vincul, ja que mes que un fòrum semblarà un àlbum de fotos. :cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
[quote user="Albert G" post="107913"]mes que un fòrum semblarà un àlbum de fotos. :cerv[/quote]
més que un àlbum de fotos, el que sembla últimament és el Gran Hermano :enfadat :enfadat :enfadat
més que un àlbum de fotos, el que sembla últimament és el Gran Hermano :enfadat :enfadat :enfadat
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.
És bo «vestir» les cròniques amb alguna foto però no cal pas posar-les totes, si no entorpeix la lectura i al final tampoc te les mires totes ;)
És bo «vestir» les cròniques amb alguna foto però no cal pas posar-les totes, si no entorpeix la lectura i al final tampoc te les mires totes ;)
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
sense animo de polèmica, les fotos m'interessen totes, em referia que a mi m'és mes còmode veure-les a través de picasa quan són moltes, per mi lo mes important son la fotos ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="107917"]Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.
És bo «vestir» les cròniques amb alguna foto però no cal pas posar-les totes, si no entorpeix la lectura i al final tampoc te les mires totes ;)[/quote]
Collons hi perquè no ho dèieu abans que ho hauria arreglat :evil: :evil: :evil:
És bo «vestir» les cròniques amb alguna foto però no cal pas posar-les totes, si no entorpeix la lectura i al final tampoc te les mires totes ;)[/quote]
Collons hi perquè no ho dèieu abans que ho hauria arreglat :evil: :evil: :evil:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="107926"][quote user="Ra-mon" post="107917"]Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.
Collons hi perquè no ho dèieu abans que ho hauria arreglat :evil: :evil: :evil:[/quote]
James jo si le miro totes, hasta las fotos eh
:eyes :eyes :eyes
Collons hi perquè no ho dèieu abans que ho hauria arreglat :evil: :evil: :evil:[/quote]
James jo si le miro totes, hasta las fotos eh
:eyes :eyes :eyes
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="James Bond" post="107926"][quote user="Ra-mon" post="107917"]Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.
Ei, que jo no ho he pasat expressament per tu, si no que ara ha sortit el tema. Ho dic per sempre que hi hagi molta quantitat de fotos i de fet, jo també me les miro totes ;) :eyes
Ei, que jo no ho he pasat expressament per tu, si no que ara ha sortit el tema. Ho dic per sempre que hi hagi molta quantitat de fotos i de fet, jo també me les miro totes ;) :eyes
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862