LES MINVES DE GENER

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: LES MINVES DE GENER

Entrada Autor: Bolero » dc. feb. 10, 2010 3:31 am

Nois que be que us ho heu passat!!!!!
Com digueu al foro:
Companyia collonuda, dia fabulos, ruta meravellosa (en puc donar fe!!!), menjar extraordinari 111
Jo hi afegeixo, enveja inmensa!!!!
M'en alegro que tot hagi anat molt be!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dc. feb. 10, 2010 9:49 am

Si, ja ens hem apuntat a la calçotada, gràcies

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dc. feb. 10, 2010 3:33 pm

[quote user="Coes" post="107692"][quote user="Randy-650" post="107631"]Veig que heu tingut un dia esplèndit per anar en moto, acompanyat d'un jalar de pel.licula. :D Felicitats. :ban

Però hi ha una cosa que no entenc...... :crys ....... tant us costa ficar les fotos d'una en una per poder-les veure per aqui?

:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Tots els esforços que es fan per tenir un fòrum en condicions, i mira........ :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry :halfcry[/quote]

Randy sento contradirte, per veure moltes fotos me es me comoda el picasa, aqui per pasar al final el "ascensor" lateral es torna boig per carregar-les
:cry:[/quote]

A mi em sembla que tots dos teniu part de rao, potser l'únic problema és que quan hi ha molta quantitat de fotos
es podria fer una mica de tria...les més xules, les més originals, les més...no sé, el que li sembli a cadascú i
aquestes penjar-les per poder visualitzar-les al fòrum.
En tot cas les demés també s'hi podrien inclou-re amb un enllaç per visualitzar l'àlbum. Fer-ho així no comporta
pas molta més feina. :smile:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dc. feb. 10, 2010 3:52 pm

Itaca, crec que tens tota la raó, :mestre jo seria partidari de posar-hi unes quantes, les mes representatives, i la resta amb el vincul, ja que mes que un fòrum semblarà un àlbum de fotos. :cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dc. feb. 10, 2010 4:23 pm

[quote user="Albert G" post="107913"]mes que un fòrum semblarà un àlbum de fotos. :cerv[/quote]

més que un àlbum de fotos, el que sembla últimament és el Gran Hermano :enfadat :enfadat :enfadat
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. feb. 10, 2010 5:28 pm

Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.
És bo «vestir» les cròniques amb alguna foto però no cal pas posar-les totes, si no entorpeix la lectura i al final tampoc te les mires totes ;)

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dc. feb. 10, 2010 5:30 pm

sense animo de polèmica, les fotos m'interessen totes, em referia que a mi m'és mes còmode veure-les a través de picasa quan són moltes, per mi lo mes important son la fotos ;)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 10, 2010 6:34 pm

[quote user="Ra-mon" post="107917"]Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.
És bo «vestir» les cròniques amb alguna foto però no cal pas posar-les totes, si no entorpeix la lectura i al final tampoc te les mires totes ;)[/quote]

Collons hi perquè no ho dèieu abans que ho hauria arreglat :evil: :evil: :evil:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dc. feb. 10, 2010 7:14 pm

[quote user="James Bond" post="107926"][quote user="Ra-mon" post="107917"]Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.
És bo «vestir» les cròniques amb alguna foto però no cal pas posar-les totes, si no entorpeix la lectura i al final tampoc te les mires totes ;)[/quote]

Collons hi perquè no ho dèieu abans que ho hauria arreglat :evil: :evil: :evil:[/quote]
James jo si le miro totes, hasta las fotos eh
:eyes :eyes :eyes

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dj. feb. 11, 2010 3:37 pm

[quote user="James Bond" post="107926"][quote user="Ra-mon" post="107917"]Coes, Itaca, AlbertG, ... , penso el mateix que vosaltres en quant a lo de les fotos.

Collons hi perquè no ho dèieu abans que ho hauria arreglat :evil: :evil: :evil:[/quote]

Ei, que jo no ho he pasat expressament per tu, si no que ara ha sortit el tema. Ho dic per sempre que hi hagi molta quantitat de fotos i de fet, jo també me les miro totes ;) :eyes
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”