Els mecànics de Ducati van amb.......GS

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Els mecànics de Ducati van amb.......GS

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 29, 2010 6:49 pm

Tot tafanejant per internet he vist les fotos d'un xicot que va anar a visitar la fàbrica de Borno Panigale i va retratar als mecànics amb una GS nova, sense matricular. Aviam si ara resultarà que la Multistrada la van mig copiar...... :roll:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Els Mecànics De Ducati Van Amb.......GS

Entrada Autor: Eva » dl. març 29, 2010 6:59 pm

La veritat es que les gs van molt bé i son molt polivalents.
De totes maneres, val a dir que la Ducati Multiestrada també ha d´ésser molt xula i em faria molta il.lussió provar-la
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 30, 2010 9:53 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. març 29, 2010 7:59 pm

Es clar, proven una GS1200 per tenir present com NO ha d'anar mai una Multistrada...

Amb els "settings" d'enduro s'hi pot assemblar una mica, pero no gaire tampoc, eh?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 29, 2010 8:48 pm

sempre comparan,totes les marcas ho fan a les presentacions,han de dir als venedors....veieu aquesta vostra que be que va i els venedors :shock: :shock: es la millor,es la millor....estomacs agraits ;) ;)
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. març 29, 2010 9:39 pm

[quote user="Kpeps" post="113916"]sempre comparan,totes les marcas ho fan a les presentacions,han de dir als venedors....veieu aquesta vostra que be que va i els venedors :shock: :shock: es la millor,es la millor....estomacs agraits ;) ;)[/quote]

+1 :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. març 29, 2010 11:51 pm

es per comparar ??? si nomès s´assemblen en la cilindrada i nombre de cilindres....
Imatge

Ignasi Tapia
Presentats
Entrades: 61
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ignasi Tapia » dt. març 30, 2010 8:42 am

i com sempre... sense casc!!!
Del més enllá es pot tornar... en moto!!

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. març 30, 2010 8:43 am

..
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 31, 2010 12:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. març 30, 2010 9:58 am

Efectivament, per opinar s'ha de tenir criteri. Però crec que en aquesta casa, tothom té prou criteri per opinar (evidentment, cadascú el seu, i és tan vàlid com el de qualsevol altre). Mentre les opinions es facin des del respecte i sense ofendre a ningú, serà sempre benvingudes. Les opinions d'uns i d'altres (amb diferents criteris) són el que enriqueixen aquest fòrum.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. març 30, 2010 10:00 am

M'han arribat veus autoritzades que em confirmen que es tracta d'una teràpia que els ha ordenat el psicòleg. Cada vegada que fabriquen una Ducati amb tares, en lloc de fotre-li trompades de ràbia fins a destrossar-la, han de sortir al pati i donar una volta amb una BMW per tal que, al veure que no son els únics que fan motos dolentes, se'ls incrementi l'autoestima. :mrgreen: :mrgreen: A BMW (tant a Alemanya com a xina) ho fan a l'inrevés, tot i que, a vegades, la volta la fan en un Lada.

Jordi "Prony"

Edito i afegeixo: Tanta tecnologia i no son capaços d'arrebossar els murs de la fàbrica??? Veient l'estat de l'edifici ja et pots imaginar com fabriquen les motos. El contracte de l'Stoner l'impedeix visitar la factoria perquè deu ser un esport de risc.

Torno a editar i afegir: No us enfadeu!!!! Ja m'agradaria poder tenir una Ducati o una BMW, potser algun dia m'ho podré permetre. Tan sols intento fer un xic de broma.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 30, 2010 10:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 30, 2010 10:34 am

[quote user="Gs12 red" post="113967"]es per comparar ??? si nomès s´assemblen en la cilindrada i nombre de cilindres....[/quote]

es clar home,es compara amb el que et pots mirar de reflexar o amb el que has de mirar de competir en vendes,ja se sap que son diferents i cadascuna te el seu estil,pero Ducati i te moltes esperanças amb aquesta maquina per el meu entendre MAQUINON..

i per cert, qui tingui ganes de veure com es la fabrica, que miri aquest fil,una fabrica amb HISTORIA i al meu entendre,PRECIOSA.

http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=734346
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 30, 2010 10:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. març 30, 2010 5:08 pm

[quote user="Kpeps" post="114006"][quote user="Gs12 red" post="113967"]es per comparar ??? si nomès s´assemblen en la cilindrada i nombre de cilindres....[/quote]

es clar home,es compara amb el que et pots mirar de reflexar o amb el que has de mirar de competir en vendes,ja se sap que son diferents i cadascuna te el seu estil,pero Ducati i te moltes esperanças amb aquesta maquina per el meu entendre MAQUINON..

i per cert, qui tingui ganes de veure com es la fabrica, que miri aquest fil,una fabrica amb HISTORIA i al meu entendre,PRECIOSA.

http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=734346[/quote]

al meu parer (A part de la Novetat i l´impacte estètic que es la Multiestrada ) es que la Gs, ha arrivat amb 6 anys a un nivell d´evolució dificil d´assimilar per altres marques en un sòl model.

La Multiestrada té un motor molt poderós, però no es una Trail, per mi es una Moto de carretera amb carrosseria de Trail, encara que Ducati digui que l´han provat moltissims kilometres per pistes a mi em sembla que de camins res de res ( rodes de 17" ) poca alçada del càrter a terra, recorregut de suspensions de carretera. etc.

No es queixava la gent de la quantitat de problemes d´electrònica de les BMW i sobretot les Gs.? doncs augmentat i corregit per Magneti Marelli.!!!!

Aquesta crec jo que si que es una moto que s´ha de deixar que vagin sortint els seus pecats de joventut ( que en tindrà ) i veure més endavant que tal...

Que els hi haguès costat a la gent de Ducati, posar-hi roda de 19"minim a davant i suspensions més llargues i algún detall més Trail ???? molt poca cosa la veritat ....i sí que haguès lluitat tú a tú amb la Gs i la XTZ 1200 Yamaha a punt de sortir al mercat i també potser amb KTM una altre marca minoritaria.

Més aventatges que inconvenients el posar-hi " potes llargues " a la Ducati , però bé suposo que tindràn el departament de marketing que així creu que ha de ser una Trail, però ja han sortit en forums als EEUU i Alemanya que la critiquen en aquest sentit.

Seguirem amb interès a la Multistrada :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 30, 2010 5:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Leclerk
Presentats

Entrada Autor: Leclerk » dt. març 30, 2010 6:49 pm

[quote user="Gs12 red" post="114026"]

(...)
La Multiestrada té un motor molt poderós, però no es una Trail, per mi es una Moto de carretera amb carrosseria de Trail, encara que Ducati digui que l´han provat moltissims kilometres per pistes a mi em sembla que de camins res de res ( rodes de 17" ) poca alçada del càrter a terra, recorregut de suspensions de carretera. etc.

No es queixava la gent de la quantitat de problemes d´electrònica de les BMW i sobretot les Gs.? doncs augmentat i corregit per Magneti Marelli.!!!!

(...)

Que els hi haguès costat a la gent de Ducati, posar-hi roda de 19"minim a davant i suspensions més llargues i algún detall més Trail ???? molt poca cosa la veritat ....i sí que haguès lluitat tú a tú amb la Gs i la XTZ 1200 Yamaha a punt de sortir al mercat i també potser amb KTM una altre marca minoritaria.

Més aventatges que inconvenients el posar-hi " potes llargues " a la Ducati , però bé suposo que tindràn el departament de marketing que així creu que ha de ser una Trail, però ja han sortit en forums als EEUU i Alemanya que la critiquen en aquest sentit.

Seguirem amb interès a la Multistrada :roll: :roll:[/quote]

Estic d'acord en que la Multistrada no és una moto trail (ni la 1200 ni les anteriors), però hi ha uns punts que no comparteixo:

Dius que les suspensions de la nova 1200 són de recorregut de carretera. Home, justament la regulació electrònica de suspensions que porta permet precisament allargar el recorregut i suavitzar els tarats per fer-los més adients per a conduir en off-road.

Que els hagues costat posar llanta de 19 a davant?? Doncs perdre la dinàmica esportiva que caracteritza la marca. D'acord que amb llanta 17 penalitzes l'off-road, pero en asfalt guanyes molts enters i això segueix essent prioritari per a la marca.

Per últim: és ben cert que la nova Multi 1200 incorpora novetats electròniques per parar un tren, però no és de rebut criticar-ho posant l'exemple dels problemes que ha tingut BMW ! En aquest mon tan competitiu ja se sap: Renovar-se o morir. I l'evolució constant és gracies a passos (grans o petits) que fan les marques per anar incorporant novetats.

Magneti Marelli ha demostrat al llarg de bastants anys que no té res a envejar a altres marques d'electrònica associada al mon del motor (desde els temps daurats de Lancia al mon dels rallies fins a les actuals Ducati tant a MOTOGP com a SBK), però la mala fama que encara arrosseguen els constructors italians els passa una factura que, al meu parer, és del tot injusta.
No em vull allargar més, però afegeixo un detall: el 2003 hi havia "consens" en que Ducati no podria amb els gegants japonesos a la recent categoria de motors 4 temps a MOTOGP ni per capacitat econòmica, ni per tecnologica. I només 4 anys més tard s'aconseguia un titol de MOTOGP i uns quants de SBK demostrant que a nivell mecànic i electrònic estaven al màxim nivell mundial.

Salut.
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 30, 2010 6:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dc. març 31, 2010 11:43 am

[quote user="Leclerk" post="114033"]

Estic d'acord en que la Multistrada no és una moto trail (ni la 1200 ni les anteriors), però hi ha uns punts que no comparteixo:

Dius que les suspensions de la nova 1200 són de recorregut de carretera. Home, justament la regulació electrònica de suspensions que porta permet precisament allargar el recorregut i suavitzar els tarats per fer-los més adients per a conduir en off-road.

Que els hagues costat posar llanta de 19 a davant?? Doncs perdre la dinàmica esportiva que caracteritza la marca. D'acord que amb llanta 17 penalitzes l'off-road, pero en asfalt guanyes molts enters i això segueix essent prioritari per a la marca.

Per últim: és ben cert que la nova Multi 1200 incorpora novetats electròniques per parar un tren, però no és de rebut criticar-ho posant l'exemple dels problemes que ha tingut BMW ! En aquest mon tan competitiu ja se sap: Renovar-se o morir. I l'evolució constant és gracies a passos (grans o petits) que fan les marques per anar incorporant novetats.

Magneti Marelli ha demostrat al llarg de bastants anys que no té res a envejar a altres marques d'electrònica associada al mon del motor (desde els temps daurats de Lancia al mon dels rallies fins a les actuals Ducati tant a MOTOGP com a SBK), però la mala fama que encara arrosseguen els constructors italians els passa una factura que, al meu parer, és del tot injusta.
No em vull allargar més, però afegeixo un detall: el 2003 hi havia "consens" en que Ducati no podria amb els gegants japonesos a la recent categoria de motors 4 temps a MOTOGP ni per capacitat econòmica, ni per tecnologica. I només 4 anys més tard s'aconseguia un titol de MOTOGP i uns quants de SBK demostrant que a nivell mecànic i electrònic estaven al màxim nivell mundial.

Salut.[/quote]

+ 1

:roll: :roll: :roll: :roll:

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 31, 2010 12:40 pm

hi han coses que sens dubte son autentics topics,que van asociats a marcas i nacionalitats dels vehicles o els components que fan servir,amb el temps ens anirem oblidant pero de moment....d'altre banda no se perque es dubtava de Ducati a moto GP,que no ho feia be al mundial de SBK's ? contan amb els enginyers que tenien per desenvolupar la maquina, poca broma ,el temps els ha donat la rao,si en Rossi hagues firmat amb ells, les marques japoneses en aquets moments ni hi participarien.
sobre el tema de las llantas 17 o 19 es veu d'un hora lluny cap on va orientada cada moto i a Ducati no esperen que la gent vagi a fer rutes fora pista pel Marroc ni la Transpirenaica off-road ja que em sembla que no es el taranna d'un Ducatista,la moto te estetica trail sense voler-ho ser,si al contari,per posar un exemple del tema ,si es poses una llanta de 17 a una GS crec que no seria una heretgia,sino una estupidessa que el departament de marqueting de BMW ni se li pasaria per el cap de fer,com he dit abans crec que cada marca fa els seus productes orientats als seus clients potencials i ja esta.
Imatge

Leclerk
Presentats

Entrada Autor: Leclerk » dc. març 31, 2010 5:11 pm

[quote user="Kpeps" post="114137"]hi han coses que sens dubte son autentics topics,que van asociats a marcas i nacionalitats dels vehicles o els components que fan servir,amb el temps ens anirem oblidant pero de moment....d'altre banda no se perque es dubtava de Ducati a moto GP,que no ho feia be al mundial de SBK's ? contan amb els enginyers que tenien per desenvolupar la maquina, poca broma ,el temps els ha donat la rao,si en Rossi hagues firmat amb ells, les marques japoneses en aquets moments ni hi participarien.
(...).[/quote]

Un argument que semblava de pes per allà el 2003 era el pressupost:

Segons sembla el d'HRC per al mundial de Motogp es IMPRESSIONANT comparat amb el de Ducati (diuen que també comparat amb les altres marques japoneses, recordem la virgueria del V 5 cilindres de les primeres 990cc). I si mirem les xifres de ventes de cada marca la diferencia és brutal. Crec que, aproximadament, Honda pica els 13 milions d'unitats venudes a tot el mon, quan Ducati no passa de les 60 mil unitats. És a dir, Honda ven 216 vegades més que Ducati !!!. I suposo que es va menysprear la feina feta al mundial de SBK.

Referent als tòpics és quelcom molt humà. Jo mateix fa uns anys posava cara de pòquer quan escoltava una Ducati 999 o una 748 o 749 a Montmeló abans de fer unes tandes (jo amb la meva Honda CBR 600 RR que encara tinc), ja que em semblava que en qualsevol moment sortiria una biela volant (la mateixa cara que reconec en els meus veïns quam em veuen sortir del parking amb la Multistrada :mrgreen: ).
Tal i com us ho dic. Es clar, comparar el soroll fi i ajustat d'una Japonesa amb l'escàndol d'una Ducati amb embragatge en sec...

Però l'experiència amb la meva Multistrada (i també la de dos bons amics amb les seves Hypermotard 1100 i una altra Multistrada 1000 DS) m'han fet veure una altra realitat força allunyada del que jo em pensava.

D'altra banda, mai m'ha agradat el caràcter "fanàtic" en cap àmbit de la vida i m'agraden les opinions argumentades tan si es per criticar, o no, un model de Ducati o de BMW o de Suzuki (GAS GAS no m'el toqueu que per aquí no hi passo !!! :mrgreen: :mrgreen: ).

Salut.

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dc. març 31, 2010 11:15 pm

[quote user="Kpeps" post="114137"]hi han coses que sens dubte son autentics topics,que van asociats a marcas i nacionalitats dels vehicles o els components que fan servir,amb el temps ens anirem oblidant pero de moment....d'altre banda no se perque es dubtava de Ducati a moto GP,que no ho feia be al mundial de SBK's ? contan amb els enginyers que tenien per desenvolupar la maquina, poca broma ,el temps els ha donat la rao,si en Rossi hagues firmat amb ells, les marques japoneses en aquets moments ni hi participarien.
sobre el tema de las llantas 17 o 19 es veu d'un hora lluny cap on va orientada cada moto i a Ducati no esperen que la gent vagi a fer rutes fora pista pel Marroc ni la Transpirenaica off-road ja que em sembla que no es el taranna d'un Ducatista,la moto te estetica trail sense voler-ho ser,si al contari,per posar un exemple del tema ,si es poses una llanta de 17 a una GS crec que no seria una heretgia,sino una estupidessa que el departament de marqueting de BMW ni se li pasaria per el cap de fer,com he dit abans crec que cada marca fa els seus productes orientats als seus clients potencials i ja esta.[/quote]

Seria algu semblant a una HP2 ... si es que està tot inventat ;) ... V'sss

Imatge
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dc. març 31, 2010 11:22 pm

[quote user="Leclerk" post="114153"][quote user="Kpeps" post="114137"]hi han coses que sens dubte son autentics topics,que van asociats a marcas i nacionalitats dels vehicles o els components que fan servir,amb el temps ens anirem oblidant pero de moment....d'altre banda no se perque es dubtava de Ducati a moto GP,que no ho feia be al mundial de SBK's ? contan amb els enginyers que tenien per desenvolupar la maquina, poca broma ,el temps els ha donat la rao,si en Rossi hagues firmat amb ells, les marques japoneses en aquets moments ni hi participarien.
(...).[/quote]

Un argument que semblava de pes per allà el 2003 era el pressupost:

Segons sembla el d'HRC per al mundial de Motogp es IMPRESSIONANT comparat amb el de Ducati (diuen que també comparat amb les altres marques japoneses, recordem la virgueria del V 5 cilindres de les primeres 990cc). I si mirem les xifres de ventes de cada marca la diferencia és brutal. Crec que, aproximadament, Honda pica els 13 milions d'unitats venudes a tot el mon, quan Ducati no passa de les 60 mil unitats. És a dir, Honda ven 216 vegades més que Ducati !!!. I suposo que es va menysprear la feina feta al mundial de SBK.

Referent als tòpics és quelcom molt humà. Jo mateix fa uns anys posava cara de pòquer quan escoltava una Ducati 999 o una 748 o 749 a Montmeló abans de fer unes tandes (jo amb la meva Honda CBR 600 RR que encara tinc), ja que em semblava que en qualsevol moment sortiria una biela volant (la mateixa cara que reconec en els meus veïns quam em veuen sortir del parking amb la Multistrada :mrgreen: ).
Tal i com us ho dic. Es clar, comparar el soroll fi i ajustat d'una Japonesa amb l'escàndol d'una Ducati amb embragatge en sec...

Però l'experiència amb la meva Multistrada (i també la de dos bons amics amb les seves Hypermotard 1100 i una altra Multistrada 1000 DS) m'han fet veure una altra realitat força allunyada del que jo em pensava.

D'altra banda, mai m'ha agradat el caràcter "fanàtic" en cap àmbit de la vida i m'agraden les opinions argumentades tan si es per criticar, o no, un model de Ducati o de BMW o de Suzuki (GAS GAS no m'el toqueu que per aquí no hi passo !!! :mrgreen: :mrgreen: ).

Salut.[/quote]

Si DUCATI no fes bons productes ja faria anys que haguessin tancat portes, es mes clar que l'aigua. ;)

Lo de la finura a mi també em va passar els primer dies amb la GS, comparat amb una Japonesa semblava un dumper ...
però un cop t'acostumes va la mar de bé. :D

PD: La MS1200 em te locu :eyes ... però una tercera moto a casa implica tenir les maletes a la porta :tremolant
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 12, 2010 10:25 pm

[quote user="Jesus GS" post="114205"][quote user="Kpeps" post="114137"]hi han coses que sens dubte son autentics topics,que van asociats a marcas i nacionalitats dels vehicles o els components que fan servir,amb el temps ens anirem oblidant pero de moment....d'altre banda no se perque es dubtava de Ducati a moto GP,que no ho feia be al mundial de SBK's ? contan amb els enginyers que tenien per desenvolupar la maquina, poca broma ,el temps els ha donat la rao,si en Rossi hagues firmat amb ells, les marques japoneses en aquets moments ni hi participarien.
sobre el tema de las llantas 17 o 19 es veu d'un hora lluny cap on va orientada cada moto i a Ducati no esperen que la gent vagi a fer rutes fora pista pel Marroc ni la Transpirenaica off-road ja que em sembla que no es el taranna d'un Ducatista,la moto te estetica trail sense voler-ho ser,si al contari,per posar un exemple del tema ,si es poses una llanta de 17 a una GS crec que no seria una heretgia,sino una estupidessa que el departament de marqueting de BMW ni se li pasaria per el cap de fer,com he dit abans crec que cada marca fa els seus productes orientats als seus clients potencials i ja esta.[/quote]

Seria algu semblant a una HP2 ... si es que està tot inventat ;) ... V'sss

Imatge[/quote]

i quantas en veus pel carrer????? i mira que pesa poc i el pes esta ben distribuit i tira con un avio i frena de debo ,pero res, al carrer 4,cadascu a lo seu ;)
Imatge

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dc. abr. 14, 2010 11:04 pm

jajajajajaja

¡Curiòs com a mínim...!. I el tio sense casc té moooooooolt delicte :shock:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Respon

Torna a “General”