[quote user="Kpeps" post="114006"][quote user="Gs12 red" post="113967"]es per comparar ??? si nomès s´assemblen en la cilindrada i nombre de cilindres....[/quote]
es clar home,es compara amb el que et pots mirar de reflexar o amb el que has de mirar de competir en vendes,ja se sap que son diferents i cadascuna te el seu estil,pero Ducati i te moltes esperanças amb aquesta maquina per el meu entendre MAQUINON..
i per cert, qui tingui ganes de veure com es la fabrica, que miri aquest fil,una fabrica amb HISTORIA i al meu entendre,PRECIOSA.
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=734346[/quote]
al meu parer (A part de la Novetat i l´impacte estètic que es la Multiestrada ) es que la Gs, ha arrivat amb 6 anys a un nivell d´evolució dificil d´assimilar per altres marques en un sòl model.
La Multiestrada té un motor molt poderós, però no es una Trail, per mi es una Moto de carretera amb carrosseria de Trail, encara que Ducati digui que l´han provat moltissims kilometres per pistes a mi em sembla que de camins res de res ( rodes de 17" ) poca alçada del càrter a terra, recorregut de suspensions de carretera. etc.
No es queixava la gent de la quantitat de problemes d´electrònica de les BMW i sobretot les Gs.? doncs augmentat i corregit per Magneti Marelli.!!!!
Aquesta crec jo que si que es una moto que s´ha de deixar que vagin sortint els seus pecats de joventut ( que en tindrà ) i veure més endavant que tal...
Que els hi haguès costat a la gent de Ducati, posar-hi roda de 19"minim a davant i suspensions més llargues i algún detall més Trail ???? molt poca cosa la veritat ....i sí que haguès lluitat tú a tú amb la Gs i la XTZ 1200 Yamaha a punt de sortir al mercat i també potser amb KTM una altre marca minoritaria.
Més aventatges que inconvenients el posar-hi " potes llargues " a la Ducati , però bé suposo que tindràn el departament de marketing que així creu que ha de ser una Trail, però ja han sortit en forums als EEUU i Alemanya que la critiquen en aquest sentit.
Seguirem amb interès a la Multistrada :roll: :roll: