:bow :bow :bow :bow :bowDepardie ha escrit:Si s’ha de fer alguna cosa, que sigui afegí i no treure, al que proposa en MiquelPericas, ho trobo DIVERTIT, mai competitiu.
Considero que s’ha de ser una mica CRIATURA, per picar-se o fer competicions
per la quantitat de missatges escrits en el foro.
No li trobo una raó de ser lògica al treure el nombre de missatges, quan esta molt bé com està.
Personalment m’agrada que es pugi veure, son dades i ja esta, en cap moment em dona una mena d’ATAC competitiu per està a las posicions de dalt de la llista.
Per un altre banda, els que esteu a la part alta d’aquesta llista sou els que més vida li doneu al foro, penseu que encara que moltes vagades no os contestem, os llegim cada dia i ens feu la vida més agradable.
CONTINUEU AIXI.
Crec que la meva errada ha estat titular el fil de la manera que l'he titulat i això ha fet que hi hagués gent que ho malinterpretés. Com diu en Depardie (i molts d'altres), no pretenia fer entendre que aquell que més escriu és millor que aquell que menys escriu. Per això he posat la paraula "galons" entre cometes. Es que no sabia com titular la proposta... :(
Si us hi fixeu:
...no crec que la paraula "tabarreros" o la paraula "pelmes" sigui signe de ser millor, jejejeje. :lol:miquelpericas ha escrit:Què vull dir amb "galons"? Un tipus d'identificació en funció de l'activitat dels membres dins el fòrum. La idea no pretén ser quelcom competitiu, sinó una cosa divertida i carinyosa que ens faci veure aquells més "pelmes" i mes "tabarreros", aquells més moderats, aquells més tímids...