Els "galons" del fòrum

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. març 24, 2007 5:07 pm

Depardie ha escrit:Si s’ha de fer alguna cosa, que sigui afegí i no treure, al que proposa en MiquelPericas, ho trobo DIVERTIT, mai competitiu.
Considero que s’ha de ser una mica CRIATURA, per picar-se o fer competicions
per la quantitat de missatges escrits en el foro.
No li trobo una raó de ser lògica al treure el nombre de missatges, quan esta molt bé com està.
Personalment m’agrada que es pugi veure, son dades i ja esta, en cap moment em dona una mena d’ATAC competitiu per està a las posicions de dalt de la llista.
Per un altre banda, els que esteu a la part alta d’aquesta llista sou els que més vida li doneu al foro, penseu que encara que moltes vagades no os contestem, os llegim cada dia i ens feu la vida més agradable.
CONTINUEU AIXI.
:bow :bow :bow :bow :bow

Crec que la meva errada ha estat titular el fil de la manera que l'he titulat i això ha fet que hi hagués gent que ho malinterpretés. Com diu en Depardie (i molts d'altres), no pretenia fer entendre que aquell que més escriu és millor que aquell que menys escriu. Per això he posat la paraula "galons" entre cometes. Es que no sabia com titular la proposta... :(

Si us hi fixeu:
miquelpericas ha escrit:Què vull dir amb "galons"? Un tipus d'identificació en funció de l'activitat dels membres dins el fòrum. La idea no pretén ser quelcom competitiu, sinó una cosa divertida i carinyosa que ens faci veure aquells més "pelmes" i mes "tabarreros", aquells més moderats, aquells més tímids...
...no crec que la paraula "tabarreros" o la paraula "pelmes" sigui signe de ser millor, jejejeje. :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. març 24, 2007 5:08 pm

Randy-650 ha escrit: Demà, miquelpericas, t'explicaré en persona un cas d'un altre fòrum en el qual tu entres i segurament no SAPs. :wink:
Demà tindrem moltes coses a parlar! :) jejeje
Album de fotos

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » ds. març 24, 2007 8:46 pm

solo poedo decir que estoy con Burrukatala, Miguelpericas deja esa idea para el foro de los deuvileros, gracias por tu preocupacion

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Re: Els "galons" del fòrum

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. març 26, 2007 10:40 pm

miquelpericas ha escrit:Reprenc la idea de fil http://mototurisme.cat/foros/viewtopic. ... 1305#11305

una cosa divertida i carinyosa que ens faci veure aquells més "pelmes" i mes "tabarreros", aquells més moderats, aquells més tímids...

No crec que elnumero de missatges faci veure el que tu dius:
Tot al contrari ,en el meu cas ,el numero de missatges es inversament proporcional a lo "pelma" o "Tabarrero" que puc arriba a ser. :twisted:

En el fòrum HTC, pel que tinc entès, et van donant un casc a mesura que arribes a un cert nombre de missatges escrits.

Me montare una tenda de cascos. :wink:

En el fòrum de la Deauville et van assignant ales del logo de Honda i se t'assigna un model de moto (vespinillo, gold wing, pan european, megascuter...)

Y una Z 750 Naked no me la donarien? :lol:

Una idea que se m'acut és aprofitar els quadradets del logo de MotoTurisme. Tenim 9 quadradets que identifiquen les 9 barres de la bandera catalana. Es podrien aprofitar com a indicadors, no? Aquí queda la idea! Qui en proposa una de nova? :)

Nomes en faltave aquesta. (les 9 barres)
¿Quines 9 barres?
Que jo ,que soc de Madrid, te hagi de dir que les barres de la bandera Catalana son cuatre. :shock:

¿o me equivoco? :cry:

Al cole em van explicar que el Rey de Aragon avans de morir,al seu escut va marcar la que volia que fos la bandera dels seus territoris ( regne), amb els seus CUATRE dits ensangrentats.
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 26, 2007 10:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 26, 2007 10:41 pm

J@N LINCE ha escrit: Nomes en faltave aquesta. (les 9 barres)
¿Quines 9 barres?
Que jo ,que soc de Madrid, te hagi de dir que les barres de la bandera Catalana son cuatre. :shock:

5 grogues i 4 vermelles ;)
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 26, 2007 10:47 pm

Steelman ha escrit:
¿Quines 9 barres?

Gràcies Steelman.

Lince, tens tota la raó! L'escut (la bandera) de catalunya té 4 barres sobre fons groc. Però em referia a la definició que ha fet l'Steelman.
Album de fotos

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. març 26, 2007 10:51 pm

Steelman ha escrit:
¿Quines 9 barres?

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Les barres son les cuatre de color vermell ,lo altre es el fons.
Una mica de humilitat per favor. :wink:
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. març 26, 2007 10:53 pm

miquelpericas ha escrit: Però em referia a la definició que ha fet l'Steelman.

¿quina definicio a fet l`Steelman. :shock:
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. març 26, 2007 10:54 pm

:shock: :roll: :shock: :roll: :shock: :roll: :shock: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil:
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 26, 2007 10:57 pm

J@N LINCE ha escrit: Les barres son les cuatre de color vermell ,lo altre es el fons.
Una mica de humilitat per favor. :wink:
Si que tens rao, la senyera es un fons groc i les 4 barres
Pero en el logo de mototurisme el fons es negre, i aleshorse tenim 9 quadres (o barres) que formen la senyera, i es aixo el que es referia en Miquel i el que et volia explicar jo.
J@N LINCE ha escrit:DE QUE SERVEIX EL NUMERO DE MISSATGES , SI PORTO QUATRE MISSATGES AMB EL MATEIX NUMERO DELS MATEIXOS? :shock:
No entenc el que vols dir?
Ex ...moltes coses

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. març 26, 2007 10:59 pm

Em direu tiquismiquis peròoooo...... es fons d’or i 4 pals de gules.

Apa...."ahi queda eso" ... i això que no soc de Madriz !!!! :lol: :lol: :lol:

V'ssssssssss

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. març 26, 2007 11:03 pm

miquelpericas ha escrit: Tenim 9 quadradets que identifiquen les 9 barres de la bandera catalana.

:shock: ¿ QUE M`HO INVENTO ,O AIXO OLORE A CORPORATIVISME?

El Miquel diu : 9 quadradets que identifiquen les 9 barres de la bandera catalana.

DONCS: NO NO I NO!!!!!!! :enfaduu :666 :enfaduu :666
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. març 26, 2007 11:04 pm

QSC ha escrit:Em direu tiquismiquis peròoooo...... es fons d’or i 4 pals de gules.

Apa...."ahi queda eso" ... i això que no soc de Madriz !!!! :lol: :lol: :lol:

V'ssssssssss
:!: :!: :!: :wink: :lol: 8)
Imatge

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. març 27, 2007 12:54 am

ESTATUT D'AUTONOMIA DE CATALUNYA.
ARTICLE 8. SÍMBOLS DE CATALUNYA
Catalunya, definida com a nacionalitat en l'article 1, té com a símbols nacionals la bandera, la festa i l'himne.
La bandera de Catalunya és la tradicional de quatre barres vermelles en fons groc i ha d'ésser present als edificis públics i en els actes oficials que tinguin lloc a Catalunya.

Colors: Roig (Solid 1795U) i Groc (Solid 116C) de referència PANTONE.
El blasonament heràldic correcte és: en camper d’or, quatre faixes de gules. L'or és un esmalt heràldic anomenat metall. Es representa en Groc intens o en daurat (la tonalitat Pantone per al groc és Process Yellow U). -Gules és el color vermell en heràldica (la codificació Pantone és Super Warm Red U).

CONNOTACIONS DEL GROC
-Els groguets són l'equip de futbol Vilareal CF (també referit als seus seguidors).
-En anglès el groc s'associa amb la covardia.
-En alguns països els taxis són de color groc. La pràctica té el seu origen a Nova York, on un taxista pintà el seu taxi de groc després de descobrir que és el color que més facilment es veu de lluny.
-La premsa groga és la sensacionalista de baixa qualitat.
-Els llapis típics es pintaven de groc perquè el millor grafit venia de la Xina i aquest color s'associava als xinesos (pel seu emperador).
-Com que està associat a la monarquia, està present en molts escuts.
-Una tarja groga en futbol és un avís, a la segona es mostra la vermella i hi ha expulsió.
-La grogueta és una moto de València.
-El mallot groc simbolitza el lideratge en el Tour de França, prova reina del ciclisme.
-Un "riure groc" o fins i tot una "persona groga" en les cultures àrab i francesa vol dir falsedat
-A la platja, la bandera groga significa: bany amb precaució.
-En la cromoteràpia s'usa per animar un pacient, ja que és el color del sol, de la llum i l'alegria .
-És el color de la mala sort en el teatre.
-Com és el to de l'or, té a veure amb la riquesa.

Tot i així, col·loquialment es diu que són quatre barres vermelles i cinc grogues. Total: 9 barres (a l'estanquera sols en són tres).

ALEGREU-ME EL DIA, tiquismiquis!!

I per cert, no crec necessari treure el número de missatges així com tampoc m'agrada classificar els companys per la quantitat dels mateixos posant-els-hi galons o qualsevol altra marca. Si uns disfruten més o tenen més temps de fer-ne més, això és bó pel fòrum. Però no s'hi ha d'èsser obligat moralment com passaria si es fés això abans dit, per tal de no ser l'últim. Qui vulgui galons, a l'acadèmia!! I per galons (no calen cometes): http://www.gencat.net/interior/esc/docs/esc_galons.htm :wink:

Salut!!!
ImatgeUnforgiven

valantains
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am

Entrada Autor: valantains » dt. març 27, 2007 9:34 am

Josey Wales ha escrit:
...

Tot i així, col·loquialment es diu que són quatre barres vermelles i cinc grogues. Total: 9 barres (a l'estanquera sols en són tres).

ALEGREU-ME EL DIA, tiquismiquis!!

...

Salut!!!
:bow

Impossible explicar-ho millor, però voldria posar el meu granet de sorra.

A l’”estanquera” son 3 franges (no barres) i a més a més, alguns i afegeixen al mig un “pollastre” o un “toro de Osborne”.

:b9
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”