Matinal A La Conca De Barberà

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Matinal A La Conca De Barberà

Entrada Autor: Gearbox » dl. maig 10, 2010 12:32 am

Després de rumiar-me d'acompanyar a en Coes i en Randy pel Montseny (gràcies Coes per convidar-me), però veient que seria difícil poder tornar d'hora a casa, decideixo fer una ruteta "alone".

Miro el radar meteorològic i veig que al Nord hi plou. O sigui que anirem cap al Sud (una mica a desgrat).

Enfilo des de Castellolí cap a Carme i Santa Maria de Miralles, amb la intenció de seguir cap a Querol. Un cop a les Quatre Carreteres, canvio de parer i trenco a la dreta cap a Santa Coloma de Queralt. Aquesta és una carretera ràpida, amb forces revolts enllaçats i amb bon ferm. Comencem bé.

El dia és rúfol, com diumenge passat, amb bona temperatura però amb forces nuvolades fosques, que em fan temer que m'hauré de posar el trajo d'aigua.

Arribo a Santa Coloma i tiro avall cap a Montblanc. A l'arribar a Les Piles, la moto fa revolada i agafa la carretera de Conesa. Casum l'os pedrer... no anavem a Montblanc ??

Revolts amb carretera estreta, però amb un asfalt correcte i sense gens de trànsit.

Arribo a Conesa, i em paro a veure el poble, el pont, la muralla, l'esglèsia...

Imatge

Imatge

Imatge Imatge

Miro el mapa i veig una carretereta que mena fins a Forès. El mapa la pinta discontínua... així que pregunto a una vilatana, que anava a missa, si s'hi pot anar bé amb cotxe. Em diu que està asfaltada, però que hi han molts sots fets pel trànsit de camions de gran tonatge que hi vàren passar al construïr el "maleït" parc eòlic (paraules textuals).

Com que no hi he estat mai, l'agafo. Encara no havia fet dos quilòmetres que m'enrecordo d'en Ra-mon i en Panotxa amb les seves Kas ADV, ja que desapareix l'asfalt i es converteix en camí de terra. Al cap de dos revolts torna l'asfalt i després més terra...asfalt / terra / asfalt / terra.

Així anem fins a Forès.

Imatge

Em sobta la dimensió del poble (es prou gran) i la seva ubicació, a dalt d'una serralada, des d'on es divisa tota la plana.

M'enfilo fins dalt, per una carretera amb molt millor estat. La vista des de dalt, en un dia clar, ha de ser espectacular. Llàstima que avui el dia és enlletat.

Imatge

Imatge

Imatge

Tiro avall cap a Solivella i Blancafort fins a l'Espluga de Francolí, per girar a la dreta cap a Senan i Els Omells fins arribar a Maldá. Disfruto de la carretera, sense trànsit i amb un bon grapat de revolts.

Imatge

De Maldà agafo cap a Nàlec, Guimerà, Vallfogona de Riucorb (poble famós pel seu Rector), Llorac, Rauric i Santa Coloma, amb una carretera magnífica. Revolts entrellaçats, amb bona visibilitat, asfalt nou (en molts trams) i sense trànsit !!!!

De Santa Coloma cap a Igualada pels Plans de Farran, i cap a Castellolí, que m'esperen a dinar.

En total uns 170 Km, amb poc més de tres hores, incloent les parades.

Arribo a casa amb una rialla d'orella a orella, que només la Dolors en sap el motiu... se m'acosta i em diu: Què...? ha anat bé, oi ??? :mrgreen:

Aquest és el track, amb google maps: http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 77533&z=10
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 10, 2010 8:18 am, en total s’ha editat 3 vegades.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Matinal A La Conca De Barberà

Entrada Autor: GRUM » dl. maig 10, 2010 10:40 am

Ostres, quina ruta més maca, :eyes entenc perfectament que arribessis amb un somriure d'orella a orella.
Nosaltres al final, també varem acabar improvisant una matinal tranquila, però varem voltar pel lluçanès.
Miraré amb atenció la ruta que descrius, ja que de tant en tant, ens agrada "perdre'ns" per aquella zona i has parlat de llocs que desconèc i semblen prou interessants.
Nosaltres varem tenir un dia magnífic, una mica tapat, però no massa i l'airet fresquet, poc trànsit, ideal per anar en moto!
Això si, vam trobar una bona colla de grupets de motos, nosaltres com sempre, solets. Bàsicament per dos motius: el primer és que, si normalment vaig tranquil, portant acompanyant, encara vaig amb més precaució. I el segon és que gairebé sempre acabem improvisant a darrera hora i acostumem a sortir sense rumb fixe, ara cap aquí, mira que allà sembla que hi ha una carretera, para, para gira cap allà i així anem :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dl. maig 10, 2010 11:03 am

Molt bé, Grum.
A veure si un dia fem una sortida plegats i ens ensenyes racons dels Bages i Lluçanès. ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. maig 10, 2010 11:36 am

Bona ruteta Gearbox,la veritat és que aquestes carreteres
les faig molt sovint.La majoria estan en bon estat i el trànsit
és gairebe inexistent.A veure si amb en Grum fem alguna matinal
dominguera :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. maig 10, 2010 4:00 pm

"El rector de Vallfogona, quan és sol,
caga, pixa i fa el que vol" :lol: :lol: :lol:

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. maig 10, 2010 4:32 pm

Josep, molt xula la ruta .

Gracies per compartir-la.
Les fotos molt xules.
Veus, avui ja sé algo més que ahir ;)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 10, 2010 9:17 pm

La conca es preciosa! I ara a la primavera i a la tardor es la millor epoca per visitar-la
A mes esta plena de camins veinals asfaltats que uneixen pobles,pedanies,masies,....

Gracise x compartir-ho
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. maig 10, 2010 10:01 pm

Una ruta ben maca Gearbox ;)

Jo fa quinze dies que casualment (buscant una alternativa a C25-NII de Manresa a Lleida) vaig descobrir la carretera de Santa Coloma de Queralt a Vallfogona de Riucorb i em va encantar :D

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dt. maig 11, 2010 8:24 am

[quote user="Ra-mon" post="119020"]Una ruta ben maca Gearbox ;)

Jo fa quinze dies que casualment (buscant una alternativa a C25-NII de Manresa a Lleida) vaig descobrir la carretera de Santa Coloma de Queralt a Vallfogona de Riucorb i em va encantar :D[/quote]

Certament és una carretera molt xula, i normalment amb poc trànsit.

L'haurem de repetir... ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dt. maig 11, 2010 11:43 am

nen ! una zona que jo l he fet desde que tinc la moto nova unes quatre vegades i la veritat, son unes carreteres d conya. un paisatge impresionant....

i tornarem !!

Vsssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 11, 2010 11:44 am, en total s’ha editat 2 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”