ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » ds. març 31, 2007 12:04 am

Mckinley ha escrit:
RafaCarme ha escrit:.

Si logrem diversificar les opcions alimentícies de manera que disminuint el 40% esmentat a l'anterior ponencia , i a la vegada reduim un 10-15% el cost de avituallament a locals del sector de la hostelería ( vulgarment - jalar al restaurant), considero que en dos d'anys, haurem reduit la tendencia de la actual curva d'inflació fins que arrivi a uns nivells estables i amb un creixement sostingut pero soportable, al reduirse cada vegada més la diferencia exponencial de la renda familiar i l'increment de l'IPC, revertint aquest paquet de mides de una manera efectiva en l'estalvi familiar i consequentment en la creació de noves espectatives que propicíin un dialeg de franca distensió i que ens permeti crear un marc previ ( vease Serrat) per asentar las bases d'una coyuntura més propensa a dedicar l'estalvi aconseguit a afavorir d'altres sectors també economicament importants. :shock:
Rafa
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Rafa, m'en vaig a dormir, m'has colapsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.D. Ho he entès de conya, però la neurona m'ha rebentat! Ja se sap, divendres a la nit, el meu cervell ja no tira.
Vssssssssssss
D'aixó es tracta, de esgotar neuronalment alp ersonal i que no pensem més. ( M'he deixat mitja neurona al discurs). Peró a veure si amb la conya, "cambiem de tercio" com diuen els toreros.

Rafa

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » ds. març 31, 2007 12:57 am

Em sembla que estem un xic nerviosos i notant el canvi de temps, s’anuncien pluges.
Em faria molt content que tots ens moderéssim una mica, crec que això agafa un caire no massa bo per mototurisme i el que volem tots, suposo, es que aquest tingui un llarg camí per recórrer.
Una vegada mes diré que cada un pot fer el que cregui mes convenient, som persones lliures, aquí ningú es obligat a res. El que no m’agrada de cap de les maneres es veure divisions en aquest grup tan maco com es Mototurisme.
Calmem-nos, del que es tracta es de mantenir la unitat del grup i continuar passant-nos-ho be.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. març 31, 2007 1:01 am

Angel ha escrit:continuar passant-nos-ho be
continuar passant-nos-ho be

Angel, et cito, doncs crec que aquest ha de ser l'objectiu.
I deixem les baralles pels polítics, que els paguen per això, jajajajajajaja! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Violant de Bru
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 4:34 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès
Contacta:

Entrada Autor: Violant de Bru » ds. març 31, 2007 1:38 am

EL FINAL DE LES COSES
He buscat molts anys la meva vida,
incipient i alegre, que posava
un generós anhel en tot.
Però la vida m'oferia
allò que semblava enderrocar.

Em cridàreu, després,
ensenyant-me la bellesa de les ruïnes
que, assossegat, contemplo.
Valia, doncs, la pena
beure'm el vi d'aquesta copa.
Una dona ha sortit a la finestra,
ara, que tots els dies són de cendra.

He cercat els moments de la vida,
incipients i alegres, que posaren
un generós anhel en tot.
Però la vida era una casa
que el temps enderrocava.

Això no obstant, he vist
tots els amics davant la porta,
asseguts al llindar,
i com el sol es pon rera el paisatge.
Valia, doncs, la pena
de beure el vi d'aquesta copa.
Una dona que surt em mira a la finestra,
ara, que tots ls dies són de cendra.

Joan Perucho

Proposo seguir bebent tots d'aquesta copa, que és mototurisme per seguir gaudint de les magnífiques trobades que organitzen cadascun dels voluntaris altruïstes amb l'únic anhel de proporcionar una bona vetllada. No permetem que els diners siguin motiu del trencament d'aquesta copa.
Tots som únics i especials i per tant diversos amb infinitat de punts de vista, i en això rau l'excel.lència d'aquest grup. Siguem tots una miqueta més tolerants i respectuosos i tot anirà sobre rodes.
Oblideu els mots malsonants i quedeu-vos amb els bons records que segur que en són més. Que hi hagi pau i harmonia.
VIOLANT

Sóc la Montse, una aficionada a la poesia que té un marit motero, l'Àngel.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. març 31, 2007 2:21 am

Hola companys,

Moltes gràcies Montse per les teves paraules. Recordo que cert dia vaig demanar-te que dediquessis uns versos a Mototurisme, sincerament m’hauria agradat que ho haguessis pogut fer en un millor moment, si mes no, en un moment més alegre i no pas per mirar de posar pau.
Steelman ha escrit: Que son tots aquests retrets????No ens compliquem tant la vida !!
Aqui tots som una colla d’amics que ens agrada la moto, el país i sortir plegats.
Que ha passat Jordi?? Que hem fet malament?? Ja ni tan sols et fan cas a tu, que ho demanes tot de la forma mes correcte que hi pot haver?? Jo no ho entenc, la veritat.

Voldria demanar-vos a tots, especialment als que ja heu participat en aquest fil, que, de moment, no hi pengeu cap més resposta. Prenem-nos tots plegats dos o tres dies de reflexió. Tornem a llegir-ho tot des del principi, repassant una i altre vegada aquelles paraules que ens han agradat i, amb mes cura, aquelles que ens han molestat en principi.

Intentem veure les motivacions dels altres per dir el que han dit, i pensem si les nostres paraules han pogut molestar a algú. Intentem fer cas al Eduard, que ens demana d’arreglar el problema “a la Catalana” tradicional.

I el dimarts tornem a començar. Ja més tranquils i desfogats. Després d’un cap de setmana amb les nostres motos que ens pot servir per veure les coses d’una altre manera, en fred i sense nervis.

Lògicament es una suplica i no una imposició, però m’agradaria que intentéssim fer-li cas al Jordi en les paraules que he reproduït, i que repasseu els versos que gentilment ens ha posat la Montse. Podria resultar tot molt trist si no ens ho prenem amb calma.

Us vull donar les gràcies a tots per què sé que tots hem intervingut amb bones intencions, però a la vista del resultat sembla que no ho hem fet prou bé. La setmana que ve ho hauríem de fer millor.

Permeteu-me que insisteixi: reflexionem-ho tot de nou, si us plau.
Sort,

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. març 31, 2007 2:37 am

Caram, quines complicacions que surgeixen!! :(

Bé, us faig cinc cèntims de la meva opinió. Jo crec que el dinar és una part de la sortida més, apart d'una necessitat fisiològica humana. És clar que jo amb un entrepà també ja faria, però si volem dinar tots plegats això té un preu. Que hi ha gent que surt tot subint en moto i per tant li puja més el pressupost, ja ho penso, però és el que molts han dit: sols és un cop al mes i encara que pugi una mica massa, és el preu a pagar pel dinar de germanor.... Us heu parat a pensar, posats a dir, del que a voltes us gasteu en altres coses innecessàries però de les quals en gaudiu força? Jo no puc venir cada mes per altres motius però si vinc sí que prefereixo despreocupar-me d'haver de fer-me el menjar.
Salut!
ImatgeUnforgiven

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » ds. març 31, 2007 9:03 am

Estic acollonit.....

A veure Xavi!!!!!!
No havíem quedat que el dels posts polèmics al foro era jo!!!!!! Joer una setmana despistat i m’han fet el llit!!!!!
És al.lucinant com marxen aquí de mare les coses.

Imatge

Jo penso que el post inicial era senzill el plantejament. Es poden trobar restaurants més economics??? El simple fet del post, no era (ho se perquè ja fa temps que en vàrem parlar amb el Xavi) qüestionar l’estructura de les sortides, si no, no donar com a bo, directament, un restaurant que a vegades és car. O sigui, buscar una mica més.

Segueixo dient, i dono una idea.....

Les sortides no es preparen d’un dia per altre. Pero és cert, que la majoria coneixem els detals quant es pengen. Per exemple, la propera. Ja és penjada, i el restaurant triat.
Jo penso que tot hom coneix racons i restaurants de la nostra geografia que a lo millor s’ajusten a preu i a l’estil desitjat. Cal obrir el post uns dies abans, apuntar la ruta més o menys i que la sabiduria popular faci el resta. Que la gent aporti aquest restaurants econòmics.

I per acabar, personalment, quelcom que segur algú no li agradarà.......

O ens posem d’acord, o jo em plantejo molt seriosament no venir a sortides on es fan grups. Ho sento. No vull sentir-me coaccionat, perquè part dels meus amics van de picnic, i altres al restaurant.

Em sabria molt de greu, però.......

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. març 31, 2007 10:05 am

miquelpericas ha escrit:Atenció, atenció! Vaig a plantejar una idea nova! Aneu afilant les ungles, jejejeje.
Em sembla que compraré loteria a veure si em toca..

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Album de fotos

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. març 31, 2007 10:09 am

el tema esta que arde.

a veure, com diu l'Stromkel, el restaurant (on vem dinar en la previa) era potser una mica mes economic pero era petit, a mi em va semblar força acceptable, a mes heu de tenir en compte que si anem a llocs turistics la clatellada es segura (en aquesta sortida hi havia 500.000 restaurants per metre quadrat. per triar, pero a l'hora de pagar t'has de posar una cota de malla metalica com els soldats medievals, per no patir ferides de punyalades etc...)

la gent que fuma un paquet al dia (2€ x 365 = 700€ aprox) pero la gent segeueix fumant, o va a veure pelicules o compra discos que no necesita per viure.

soc del parer que menjar es una cosa necesaria, jo gracies a deu em puc permetre els 25€ d'un diumenge al mes, i ja he passat els anys que lo fantastic era marxar de casa amb un entrepà i anar a l'aventura. Ho he fet molts anys pero ara ja començo a fer-me gran prefereixo anar on estigui una bona taula parada i que et serveixin.....

d'altrabanda respecto la opinio de qui diu que prefereix anar de picnic, es mes, alguna sortida si que la podriem fer de picnic,

si fem la de la costa brava-cap de creus i passem per frança podem anar a llocs de picnic

pero de tant en tant a mi m'agrada seure calentet ( o fresquet si es a l'estiu) en lloc sec i tou

tampoc estaria d'acord en pagar 50 € per persona, pero sincerament, despres de constatar que m'he gastat un 12.000 € en la moto (moto+accessoris+despeses administratives) a mi personalment no em ve de 22-25€

de totes formes podem arribar a un consens facilment, proposant com una de les condicions que el preu dels restaurants estigui en un marge raonable, tampoc podem obligar a la gent a venir, jo iria igualment si fos menjar bocata, pero prefereixo un restaurant

no us baralleu, aviat vindra Hisenda i llavors si que tindrem problemes economics de veritat :cry:
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Sumbadillo
Presentats
Entrades: 222
Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: Sumbadillo » ds. març 31, 2007 10:25 am

En primer lloc.

MOLTES GRACIES, PERÒ QUE MOLTES, ALS ORGANITZADORS

En segon lloc.: No me'n puc estar de dir la meva. Encara que algú s'emprenyi. (no ho voldria)
El meu parè es aquest:
Si en la sortida que es planteja hi ha un menú de 100€ , i aquell mes, (dificil) ens ho podem permetre, la Núria i Jo, vindrem.
Si la següent sortida, el menú val 10 €, i no ens ho podem permetre, no vindrem.
No se si m'explico. Tots tenim l'economia que temin, però això, crec, no es el mes importat quan es refereix al Mototurisme.
El Mototurisme es fer companys, fer amics i gaudir de les passejades a sobre de les motos. Per tant, em reitero,... quan puguem venir, vindrem, quan no puguem venir, ens fot...em i no vindrem.

MOLTES GRÀCIES, PERÒ QUE MOLTES, ALS ORGANITZADORS PER LA FEINA QUE FAN, HAN FET I ESPERO QUE SEGUEIXIN FENT

Cecitiger
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Cecitiger » ds. març 31, 2007 12:05 pm

Hola, que tal?
Puc dir la meva????
En primer lloc, us diré que estic enfadada per les intevencions que han fet el Sr Randy.
Escoltem bé noi, tu saps el qué és anar a gaudir, rutejar, disfrutar d'un Diumenge de moto?
Per a mí fer sortides "motarres" és pasar-mo molt bé damunt de la moto, fer turisme, visitar poblets d'arreu... El tema d'escollir el lloc d' anar a dinar per a mi és lo de menys, però si que és veritat que els preus dels dinars són molt cars.
Hi ha altres alternatives, com fer un pic-nic, esmorzars, fins i tot trovaríem preus de menús bastant econòmics.
La veritat Randy, com a dit en Depardie,NO ENTENS RES DE RES!!!
Salut i a reveure.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. març 31, 2007 12:18 pm

Si us plau :cry: :cry: deixem reposar el tema una mica, que pendrem mal tots plegats
Albert ha escrit:
Voldria demanar-vos a tots, especialment als que ja heu participat en aquest fil, que, de moment, no hi pengeu cap més resposta. Prenem-nos tots plegats dos o tres dies de reflexió. Tornem a llegir-ho tot des del principi, repassant una i altre vegada aquelles paraules que ens han agradat i, amb mes cura, aquelles que ens han molestat en principi.

Intentem veure les motivacions dels altres per dir el que han dit, i pensem si les nostres paraules han pogut molestar a algú. Intentem fer cas al Eduard, que ens demana d’arreglar el problema “a la Catalana” tradicional.

I el dimarts tornem a començar. Ja més tranquils i desfogats. Després d’un cap de setmana amb les nostres motos que ens pot servir per veure les coses d’una altre manera, en fred i sense nervis.

Lògicament es una suplica i no una imposició, però m’agradaria que intentéssim fer-li cas al Jordi en les paraules que he reproduït, i que repasseu els versos que gentilment ens ha posat la Montse. Podria resultar tot molt trist si no ens ho prenem amb calma.

Us vull donar les gràcies a tots per què sé que tots hem intervingut amb bones intencions, però a la vista del resultat sembla que no ho hem fet prou bé. La setmana que ve ho hauríem de fer millor.

Permeteu-me que insisteixi: reflexionem-ho tot de nou, si us plau.
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. març 31, 2007 2:03 pm

Steelman ha escrit:Si us plau :cry: :cry: deixem reposar el tema una mica, que pendrem mal tots plegats
Recolzo la súplica: Si us plau.

Imatge
Album de fotos

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€

Entrada Autor: Carles » ds. març 31, 2007 10:05 pm

Xavitiger ha escrit:Ja imagino que la tasca de trobar un restaurant on hi càpiguen grups de 40 o 50 persones és difícil, i més si volem que els preus siguin econòmics, però no es podria trobar la manera de que això fos possible???
Bones!!!

Tornant a l'inici del post... que pel que veig no s'ha seguit per res la idea aquesta, voldria dir que el Xavi, a l'hora de posar el post, feia referència a buscar entre tots una sol.lució en quan a restaurants, en cap moment va comentar res respecte a fer pic-nic uns aqui i els altres al restaurant amb forquilla. Ni en cap moment volia començar una discussió que no porta per enlloc, si cadascú diu el que més l'interessa. Ni en cap moment volia que algú es sentís al.ludit.

No considero necessari tot aquest "merdé" que s'ha muntat, cadascú te la seva forma d'entendre la moto, cadascú te les seves preferències, cadascú és com és... en resum (en castellà) "k1 es k1"...

Llavors, podem començar a donar sol.lucions una mica raonables??, algunes ja s'han donat, però falta trobar la sol.lució final mínimament econòmica i poder així compartir tots junts el dinar (5 forquilles o bocata és igual), que potser no és el més important de la sortida, però és on vius la companyia del grup i és on fas l'amistat, que rodar per rodar ja "tinc" la moto amb el dipòsit ple... i no cal tot aquest "tinglado"!!!

PD: OPINIÓ PERSONAL, que ningú s'ho prengui malament!!!!!

Bona nit!
Imatge

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Re: ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€

Entrada Autor: Xavitiger » ds. març 31, 2007 11:37 pm

carles ha escrit: Tornant a l'inici del post... que pel que veig no s'ha seguit per res la idea aquesta, voldria dir que el Xavi, a l'hora de posar el post, feia referència a buscar entre tots una sol.lució en quan a restaurants, en cap moment va comentar res respecte a fer pic-nic uns aqui i els altres al restaurant amb forquilla. Ni en cap moment volia començar una discussió que no porta per enlloc, si cadascú diu el que més l'interessa. Ni en cap moment volia que algú es sentís al.ludit.

No considero necessari tot aquest "merdé" que s'ha muntat, cadascú te la seva forma d'entendre la moto, cadascú te les seves preferències, cadascú és com és... en resum (en castellà) "k1 es k1"...

Llavors, podem començar a donar sol.lucions una mica raonables??, algunes ja s'han donat, però falta trobar la sol.lució final mínimament econòmica i poder així compartir tots junts el dinar (5 forquilles o bocata és igual), que potser no és el més important de la sortida, però és on vius la companyia del grup i és on fas l'amistat, que rodar per rodar ja "tinc" la moto amb el dipòsit ple... i no cal tot aquest "tinglado"!!!
Moltes gràcies Carles!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 02, 2007 12:13 am

Jo soc nou, però la polémica es el que em motiva.

Anem per pams:
1º- ¿es podria intentar que els dinars no fosin cars?
CONY, aqui no hi puc possar cullerada, es una proposta sensata.
2º- Per poguer seguir venint a les trobades, alguns cops no iré al dinar de Restaurant.
CONY, algú que realment disfruta amb la companyia d'aquest foro i esta dispossat a seguir-hi anant encara que no pugui fer tot el "programa". Aqui tampoc podré posar cullerada. Es sensat.

No veig més propostes polémiques. SNYFFF, snyfff. Em quedaré les ganes de mossegar per una altre ocasió.

Las possibilitats llençades a l'aire en aquest post.....un Picnic multitudinari, la veritat es que no el veig i jo en soc un gran amant d'aixó, ara si la vostra companyonía ha arrivat a extrems quasi fraternals, a les hores pot ser si.
Tot es mes sencill del que sembla, es proposen sortides i el que vol s'apunta. En algunes 50 persones i en altres 4 ¿ i.........?
La meva experiencia en grups es de que tot funciona de maravella mentres la normativa es quasi nula. I tothom ha de tenir clar que durará el que durará i sempre que la gent individualment disfruti. Tots som majors d'edad de molt, osigui que tothom pren les seves decisions individuals.
No penseu que sou amics, sino coneguts.
En els millors dels casos igual feu un parell d' amics de veritat, la resta.......coneguts amb els cuals podeu compartir una estona a la Semana, al mès, a l'any o cada lustre, depenguent de la persona.

Si en quelcom ens distimgim els catalans, es que la llei de l'embut l'unic que aconsegueix es fens-hi possar de cul, o sigui que ja sabeu, menys normativa i més llibertad.

Soc nou, no conec a ningú, ni ningú en coneix, aixís que la meva opinió val el que val, RES DE RES ¿ o no?
Salut i kilómetres

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 02, 2007 8:25 am

siono1000 ha escrit:Soc nou, no conec a ningú, ni ningú en coneix, aixís que la meva opinió val el que val, RES DE RES ¿ o no?
Siguis nou o veterà, una opinió és una opinió. Penso que en aquest fòrum les opinions es valoren totes per igual, mentre allò que es digui sigui raonat amb sentit comú. Per tant, moltes gràcies per la teva aportació. :)
Album de fotos

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dl. abr. 02, 2007 9:54 pm

siono1000 ha escrit:Jo soc nou, però la polémica es el que em motiva.

Anem per pams:
1º- ¿es podria intentar que els dinars no fosin cars?
CONY, aqui no hi puc possar cullerada, es una proposta sensata.
2º- Per poguer seguir venint a les trobades, alguns cops no iré al dinar de Restaurant.
CONY, algú que realment disfruta amb la companyia d'aquest foro i esta dispossat a seguir-hi anant encara que no pugui fer tot el "programa". Aqui tampoc podré posar cullerada. Es sensat.

No veig més propostes polémiques. SNYFFF, snyfff. Em quedaré les ganes de mossegar per una altre ocasió.

Las possibilitats llençades a l'aire en aquest post.....un Picnic multitudinari, la veritat es que no el veig i jo en soc un gran amant d'aixó, ara si la vostra companyonía ha arrivat a extrems quasi fraternals, a les hores pot ser si.
Tot es mes sencill del que sembla, es proposen sortides i el que vol s'apunta. En algunes 50 persones i en altres 4 ¿ i.........?
La meva experiencia en grups es de que tot funciona de maravella mentres la normativa es quasi nula. I tothom ha de tenir clar que durará el que durará i sempre que la gent individualment disfruti. Tots som majors d'edad de molt, osigui que tothom pren les seves decisions individuals. No penseu que sou amics, sino coneguts.
En els millors dels casos igual feu un parell d' amics de veritat, la resta.......coneguts amb els cuals podeu compartir una estona a la Semana, al mès, a l'any o cada lustre, depenguent de la persona.

Si en quelcom ens distimgim els catalans, es que la llei de l'embut l'unic que aconsegueix es fens-hi possar de cul, o sigui que ja sabeu, menys normativa i més llibertad.

Soc nou, no conec a ningú, ni ningú en coneix, aixís que la meva opinió val el que val, RES DE RES ¿ o no?
siono1000,
lo primer és donar-te les gràcies per la teva aportació sobre aquest tema.
Tot i que ja ets part d’aquest foro, ets dels últims que has entrat i com tu dius no coneixes a ningú.
Per aquest motiu, trobo que la teva opinió és molt valida, ja que es podria dir que ho fas des de FORA i des de fora moltes vagades es veuen les coses més clares que des de dintre. Per un altre banda, està clar que d’experiència et sobra.
Has expressat molt be tot allò que jo volia transmetre i penso, estic totalment d’acord amb tot el que dius.
Espero que ens podem conèixer aviat.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. abr. 03, 2007 10:31 am

Hola companys,

Ja hem passat el cap de setmana, hem arribat al dimarts i m’agradaria que tots haguem tingut temps per reflexionar una mica sobre aquest tema, tot i que he vist amb certa desil·lusió que no us ha agradat gaire la meva proposta de deixar refredar el fil, mes que res, per evitar respostes “en calent”.

En primer lloc vull assumir la responsabilitat que em pertoca.

Sembla que no ha estat gaire ben vist que el Xavitiger pengés aquest fil en el fòrum, tocant al tema dels preus. Doncs bé, vaig ser jo mateix qui la va demanar de fer-ho, i penso que ho va fer molt bé, en el seu primer missatge.
El Xavi em va fer partícip de la seva preocupació, i de la d’altres companys, per el preu que estem pagant últimament per els dinars, en el sentit de que això podria repercutir, en un futur, en la assistència a les sortides d’algun membre de Mototurisme. Com a coordinador i co-organitzador de la majoria de les sortides vaig rebre la noticia amb preocupació, i no tant per el problema en si, sinó per la dificultat en solucionar-ho.
Per tot això vaig pensar que lo millor seria exposar-ho públicament per què tothom hi digués la seva, en espera de arribar a un punt d’enteniment entre tots, però en lloc de fer-ho jo li vaig demanar que ho fes el Xavi, com a “representant” de la part afectada.

No esperava de cap manera una resposta com la que ens hem trobat tots plegats. Tot i que el tema me’l va comentar el Xavi, tinc una mica la sensació d’haver-lo “llençat” als lleons. Ho sento.

En segon lloc voldria que no confonguéssim les coses.
Jo entenc que son dos temes diferents els que s’han barrejat en aquest fil. D’una banda el preu dels menús que estem trobant i d’altre els que no els hi agrada dinar en un restaurant. Vull entendre que qui diu que no li agrada dinar en restaurants no ho farà, encara que aconseguíssim reduir-ne el preu, llavors el tema ja es complica encara més, doncs anem a pams.

Pel que fa al preu dels menús: no m’he conformat mai amb el primer preu que he trobat, però el meu coneixement dels restaurants de Catalunya es molt limitat. Voldria posar-vos un exemple, la Calçotada. El Jordi i jo vàrem buscar, rebuscar i finalment vàrem visitar al menys 9 llocs diferents, doncs no solament intentem tenir cura del preu, si no del lloc que sigui agradable, del menú en si i la seva qualitat, de que podem disposar d’una sala només per nosaltres, del lloc per deixar les motos, etc... Però sempre trobem el que hi ha, especialment amb els preus, que tots son molt semblants.
A les sortides que queden lluny de la nostra comarca, la cosa es complica per nosaltres, però sempre hem comptat amb l’inestimable ajuda de tots els companys que viuen a les rodalies de la zona a visitar, i sincerament, casi sempre hem menjat prou bé. Això no vol dir que ja ho donem tot per bo, sempre estem disposats a trobar nous llocs on poder dinar a millor preu, i aquí es on heu d’entrar tots vosaltres, ja us demanarem ajuda, però mentrestant la realitat es la que hi ha: no podem trobar llocs suficientment grans per encabir-hi entre 40 i 60 persones a preus inferiors als 20 o 25 Euros, i si algú en coneix algun ja està tardant massa a dir-ho. No serveix de res que em digueu que en les vostres sortides dineu per 10 €, jo també ho faig sovint, però aquests llocs no acostumen a tenir espai suficient per una colla gran, o ja no t’accepten les reserves per tanta colla.

El calendari inicial de sortides el va penjar el 13 de febrer i posteriorment s’hi van afegir les de la resta de l’any, tenint en compte que tots podem fer els suggeriments que ens semblin oportuns, he de dir-vos que no n’he rebut cap per anar a mirar aquest o aquell restaurant, al contrari que en les rutes, que tothom coneix un lloc o altre digne de ser visitat.

Pel que fa a qui no li agrada dinar en restaurant: amb això encara hi podem fer menys, doncs entenc que ningú no pot imposar el seu gust a ningú i que tothom es lliure d’escollir a on vol anar i com vol anar-hi. Però el que es cert es que sempre hem estat oberts a totes les propostes i si algú ens proposa una ruta que inclogui un pic-nic per dinar sempre intentarem fer-li un lloc en el calendari, al menys per part meva, i que s’hi apunti qui vulgui, com sempre fem en totes les sortides. Teniu en compte que no es el mateix anar sol amb la carmanyola i aturar-se on més t’agradi que buscar un lloc agradable per poder-hi estar a gust tota la colla.

Finalment, voldria tocar de passada el principal problema del fil: dinem tots junts o separats? Naturalment no es pot forçar a ningú a fer el que vulguin els altres. Personalment penso que el millor de les sortides es el contacte humà entre nosaltres, i això ho aconseguim, principalment, en els dinars, doncs es quan tenim més temps per xerrar amb tothom. També hi ha qui es limita a seure sempre de costat amb els mateixos, perdent part de les possibilitats de conèixer gent nova, o si més no de tractar-la amb més profunditat, però sempre he pensat que poc a poc tots ens obrim una mica més. Si ens dividim a l’hora de dinar ens acabarem dividint a l’hora de sortir, doncs no hi veig la gràcia a rodar amb gent si gairebé no hi arribes a parlar, per això puc sortir sol anant al meu ritme i aturant-me on jo vulgui, però accepto perfectament que hi hagi que ho veu al revés.

Les sortides son totalment obertes a qui vulgui venir, i no ha estat mai obligatori de fer el programa sencer.

De moment penso que ja n’hi ha prou de totxo per avui, segur que en seguirem parlant d’aquests temes. Només dir-vos a tots que no m’agraden els retrets en cap sentit, i que jo sóc aquí per gust, m’agrada gaudir de les sortides en moto i de la vostra companyia, i m’agradaria que fos així per molts anys, però no voldria que ningú no es sentis obligat a res mes que a comportar-se com a persona oberta a al diàleg. El dia que tot això sigui una càrrega massa feixuga per mi, o que ho hagi de fer a contra cor, senzillament, deixaré de fer-ho sense cap problema. Segurament hi haurà qui estigui disposat a substituir-me en la coordinació i programació.

Moltes gràcies, i si en algun moment algú es pot sentir ofès o dolgut per les meves paraules, li voldria demanar perdó anticipadament, doncs en cap moment ha estat la meva intenció d’anar en contra de ningú, intentant evitar qualsevol personalització.

---
Sort,

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. abr. 03, 2007 11:36 am

Hola de nou, realment a mi personalment aquests dies de reflexió m’han anat d’allò més bé,
per veure les coses amb més perspectiva i possiblement de forma més objectiva...

En primer lloc m’agradaria agrair-li a l’Albert les seves paraules,
ha expressat molt bé la problemàtica del Post, i d’una manera molt tranquil•la...

En segon lloc, ja que vaig ser la responsable principal de la polèmica,
m’agradaria comentar-vos una cosa que ens ha preocupat en Gerard i a mi tot el cap de setmana...

Entenem perfectament, després de llegir i tornar a llegir el post sencer,
quins son els motius pels quals la majoria de vosaltres os vàreu preocupar tant...
La nostre intenció no era la de separar la colla, a nosaltres ens semblava que fer dos dinars
diferents podria ser factible, i que la gent podria anar-se canviant de grup de menjar
segons les necessitats o preferències d’aquell moment...

Està clar que ens equivocàvem, el que a nosaltres ens semblava una proposta
innovadora i fins i tot curiosa, ha resultat ser un desastre....
El 99’8 % de vosaltres opina que una separació a l’hora de dinar a la llarga seria
una separació de la colla...

I con que aquesta és la conclusió que majoritàriament s’ha arribat,
nosaltres l’acceptem sense cap mena d’amargura, ni tristor, tot el contrari,
ens encanta està en un foro on les problemàtiques es puguin dialogar, discutir
i després tots siguem sent tant amics...

Però aquí és on comença el nostre mal està....
Crec que la nostre opinió la coneixeu ja de sobres, el que opinem de parar a dinar de restaurant....

El que os demanaria ara, és una mica de comprensió per la vostre part...

En Gerard i jo seguirem venint a les sortides mensuals de Mototurisme,
volem seguir compartint estones al vostre costat, rutes i passejades pels pobles
del nostre bonic País, però possiblement nosaltres seguirem la ruta quan marxeu tots a dinar...

Se que per molts de vosaltres és complicat entendre els nostres motius,
però nosaltres només podem sortir dos dies al mes, un diumenge si i un diumenge no,
això vol dir que les sortides de Mototurisme representen el 50% de les nostres sortides mensuals i anuals...

Així que preferim gaudir-les al 100 %.... i amb molta pena os dic, que anat de restaurant no ho aconseguim...

I aquest és el nostre mal està...

Os demanaríem que intentéssiu entendre la nostre postura, i que ens tractéssiu
de la mateixa manera com fins ara
, encara que no os acompanyem a l’hora del dinar....

Moltes gràcies a tots :!:
Ens veiem el dia 22
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Respon

Torna a “General”