Transcerdanya

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Transcerdanya

Entrada Autor: GRUM » dc. juny 16, 2010 5:39 pm

Una pregunta fazer, vas fer la ruta amb la Teneré? que tal va? explica impressions, si no és molt demanar :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 16, 2010 6:35 pm

[quote user="Joanclapegol" post="124278"]El tinc, el track d'akesta ruta, de fer-la en quad, si algú la vol...[/quote]

Aquest track d'en Joan el podeu trobar a wikiloc

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dc. juny 16, 2010 6:39 pm

[quote user="GRUM" post="124485"]Una pregunta fazer, vas fer la ruta amb la Teneré? que tal va? explica impressions, si no és molt demanar :oops:[/quote]

No..jejeje....la hice con la DRZ 400 ya que habia llovido los dias anteriores y las predicciones eran malas,asi que me asegure el tiro y ya hice bien,ya que encontramos algo de barro y con los Metzeler Tourance hubieses sufrido,todos lllevabamos tacos.

Ra-mon la ruta nuestra aunque coincide en muchos sitios,no es la misma.
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 16, 2010 6:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. juny 16, 2010 7:38 pm

Ep, gracies per la crònica i les fotos!

Ja he baixat el track del Wikiloc...un dia d'aquests s'haurà de fer.

Salut! ;)

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. juny 17, 2010 9:17 pm

quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....

una pregunta, aquest track pasa pel famos "rec de sanavastre"???

fa anys vaig fer una ruta i pasava per una zona inundada de uns 500 metres de llarg i mig metre de fondo que deu n'hi do quin cagarelo que vaig patir....

gracies per compartir!
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dv. juny 18, 2010 9:04 am

[quote user="Atramuntanat" post="124664"]quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....

fa anys vaig fer una ruta i pasava per una zona inundada de uns 500 metres de llarg i mig metre de fondo que deu n'hi do quin cagarelo que vaig patir....

gracies per compartir![/quote]

Per el nom " no me viene" :eyes

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. juny 19, 2010 6:53 pm

[quote user="FAZER I NINA" post="124713"][quote user="Atramuntanat" post="124664"]quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....

Per el nom " no me viene" :eyes[/quote]

crec que si que heu passat, donant-li un cop d'ull al track qeu anomenen al wikiloc, encara que el rec devia ser tancat.

es un tram de pista recta al costat del aerodrom i al tocar del golf de Soriguerola, un noi de Puigcerdà m'hi va portar, la inunden a certes hores, al haver-hi moltes vaques al voltant, us puc ben asegurar que no tot el contingut dels bassals era aigua.... :tremolant
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. juny 19, 2010 8:00 pm

[quote user="Atramuntanat" post="125008"][quote user="FAZER I NINA" post="124713"][quote user="Atramuntanat" post="124664"]quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....

Per el nom " no me viene" :eyes[/quote]

crec que si que heu passat, donant-li un cop d'ull al track qeu anomenen al wikiloc, encara que el rec devia ser tancat.

es un tram de pista recta al costat del aerodrom i al tocar del golf de Soriguerola, un noi de Puigcerdà m'hi va portar, la inunden a certes hores, al haver-hi moltes vaques al voltant, us puc ben asegurar que no tot el contingut dels bassals era aigua.... :tremolant[/quote]

Atramuntanat, el que passa és que el track del wikiloc NO és de la ruta del Fazer i la Nina sino d'en Joanclapegol ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”