Transcerdanya
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Transcerdanya
Una pregunta fazer, vas fer la ruta amb la Teneré? que tal va? explica impressions, si no és molt demanar :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Joanclapegol" post="124278"]El tinc, el track d'akesta ruta, de fer-la en quad, si algú la vol...[/quote]
Aquest track d'en Joan el podeu trobar a wikiloc
Aquest track d'en Joan el podeu trobar a wikiloc
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
[quote user="GRUM" post="124485"]Una pregunta fazer, vas fer la ruta amb la Teneré? que tal va? explica impressions, si no és molt demanar :oops:[/quote]
No..jejeje....la hice con la DRZ 400 ya que habia llovido los dias anteriores y las predicciones eran malas,asi que me asegure el tiro y ya hice bien,ya que encontramos algo de barro y con los Metzeler Tourance hubieses sufrido,todos lllevabamos tacos.
Ra-mon la ruta nuestra aunque coincide en muchos sitios,no es la misma.
No..jejeje....la hice con la DRZ 400 ya que habia llovido los dias anteriores y las predicciones eran malas,asi que me asegure el tiro y ya hice bien,ya que encontramos algo de barro y con los Metzeler Tourance hubieses sufrido,todos lllevabamos tacos.
Ra-mon la ruta nuestra aunque coincide en muchos sitios,no es la misma.
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 16, 2010 6:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, gracies per la crònica i les fotos!
Ja he baixat el track del Wikiloc...un dia d'aquests s'haurà de fer.
Salut! ;)
Ja he baixat el track del Wikiloc...un dia d'aquests s'haurà de fer.
Salut! ;)
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....
una pregunta, aquest track pasa pel famos "rec de sanavastre"???
fa anys vaig fer una ruta i pasava per una zona inundada de uns 500 metres de llarg i mig metre de fondo que deu n'hi do quin cagarelo que vaig patir....
gracies per compartir!
fa anys vaig fer una ruta i pasava per una zona inundada de uns 500 metres de llarg i mig metre de fondo que deu n'hi do quin cagarelo que vaig patir....
gracies per compartir!
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
[quote user="Atramuntanat" post="124664"]quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....
gracies per compartir![/quote]
Per el nom " no me viene" :eyes
Per el nom " no me viene" :eyes
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
[quote user="FAZER I NINA" post="124713"][quote user="Atramuntanat" post="124664"]quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....
Per el nom " no me viene" :eyes[/quote]
crec que si que heu passat, donant-li un cop d'ull al track qeu anomenen al wikiloc, encara que el rec devia ser tancat.
es un tram de pista recta al costat del aerodrom i al tocar del golf de Soriguerola, un noi de Puigcerdà m'hi va portar, la inunden a certes hores, al haver-hi moltes vaques al voltant, us puc ben asegurar que no tot el contingut dels bassals era aigua.... :tremolant
crec que si que heu passat, donant-li un cop d'ull al track qeu anomenen al wikiloc, encara que el rec devia ser tancat.
es un tram de pista recta al costat del aerodrom i al tocar del golf de Soriguerola, un noi de Puigcerdà m'hi va portar, la inunden a certes hores, al haver-hi moltes vaques al voltant, us puc ben asegurar que no tot el contingut dels bassals era aigua.... :tremolant
Erg Chebbi - Merzouga

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Atramuntanat" post="125008"][quote user="FAZER I NINA" post="124713"][quote user="Atramuntanat" post="124664"]quina ruta mes wapa! em donen ganes d'engegar la feina a prendre pel cul i marxar dema mateix a ferla....
es un tram de pista recta al costat del aerodrom i al tocar del golf de Soriguerola, un noi de Puigcerdà m'hi va portar, la inunden a certes hores, al haver-hi moltes vaques al voltant, us puc ben asegurar que no tot el contingut dels bassals era aigua.... :tremolant[/quote]
Atramuntanat, el que passa és que el track del wikiloc NO és de la ruta del Fazer i la Nina sino d'en Joanclapegol ;)
es un tram de pista recta al costat del aerodrom i al tocar del golf de Soriguerola, un noi de Puigcerdà m'hi va portar, la inunden a certes hores, al haver-hi moltes vaques al voltant, us puc ben asegurar que no tot el contingut dels bassals era aigua.... :tremolant[/quote]
Atramuntanat, el que passa és que el track del wikiloc NO és de la ruta del Fazer i la Nina sino d'en Joanclapegol ;)