[quote user="Mareta" post="125806"][quote user="Edelweiss" post="125690"][quote user="Mareta" post="125591"]Ja fa unes 8 hores que estem a Tokyo.
Un viatge llarg, molt llarg però estic segura que valdrà la pena.[/quote]

SAYONARA BABYES...!
Eiiiii que tal aventureres...??? Veig per la web de l'Spot el vostre recorregut... doncs si, el viatge llarg, pero que molt llarg, pero ara que ja sou per el pais Nipó ha començat la vostra aventura, que de ben segur serà plena de inovidables anècdotes i meravellosos records..
Gràcies per les fotos desde el començament a l'aeroport...! A la Mar se la veu amb una carona de satisfacciò je,je...
Bueno que sapigueu que desde el meu ordinador tambè ha començat el viatge :pc , doncs es un plaer veure tot el que aneu descobrin i amb l'i.lussiò que compartiu les vostres vivences...
Ara segurament que ja feu nones, doncs aqui son quasi les 5 de la tarda o sigui que allà son 7 hores mes... Aixì que vinga agafeu forçes per demà que ja ens teniu esperan una nova remesa de fotos i comentaris de tot el que feu i descubriu... ;)
Petonets a les dues aventureres :ksss[/quote]
Carme, segon dia de moto i ara baixarem a agafar ferçes.
Vehorem quin esmorzar ens espera :???: :???: :???:
Aushi ??? peix ?????
Bueno, al vespre ( nostre penjarem fotos)
Fins després :kiss[/quote]
Holaaaaaa Soposo que aquestes hores encare sou dormin o a punt de llevar .... (deuen ser allà quasi les 08:30 del mati) i aqui a punt de anar a fer nones ja que demà s'ha de tornar a la feina Snifff desprès d'un pont llarg costa.... :crys
He vis tooooootes, toooooootes les fotos :razz: i tots els comentaris que ens feu a tots (es genial es com anar dia a dia amb vosaltres), la veritat es que es un plaer acompanyar-vos dia a dia en la vostra aventura..., i lo mes important veure l'il.lussiò i carinyo que poseu en tot el que ens feu arribar
En unes de les fotos surt la Mar tota xula amb la senyera... je, je... recordeu de guardar-me un raconet en el que pugui a la tornada signar-la... (ja em senyalareu quin lloc tinc reservat i quan torneu alla tindrè l'honor de registrar la meva signatura en aquesta senyera que ens porteu a tots nosaltres).
A veure si d'una vegada el temps s'arregla i aquesta pluja canvia per aquet radiant solet fins que vingueu de tornada
Sabeu...? ahir vaig anar a veure el Concert de Gospel de la Laiona... i allà tambè vaig tenir el plaer de coneixer a en Gearbox i la seva dona la Dolors i el nen petit (en Nil), varem pasar una estona fantastica, gaudin d'aquets fenomens del Gospel que possaben la gallina de pell je,je :lol:
No veigis Eva com ens va deixar la Laiona...!, amb la seva estrena del seu "Primer Solo" (Ualaaaaah quina veu...! sembla cantant d'opera. jeje) aqui us penjo l'enllaç per donar-li un cop d'ull ...
http://img709.imageshack.us/img709/8008/img0310.mp4
Bueno sobre tot aneu molt en compte, gaudiu molt i esperem, mes fooooooootos...!
A per cert...! Avui no us preocupeu per l'esmorzar... que tal aquet energetic plat...?

]Enllaç[/url]
Apa fins demà... !!!
Petonets a les dues