Marxem Al Japó .- Finals De Juny . Sayonara

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Marxem Al Japó .- Finals De Juny . Sayonara

Entrada Autor: Sagal » ds. juny 26, 2010 4:56 pm

[quote user="Randy-650" post="125768"]I això què coi és? :eyes

Imatge[/quote]

Jo suposo que això deu ser un lavatodo, oi Eva?
Amb els WC poden ser nets però son complicats eh

Osti quina enveja foteu, en quant l'esmorzar ja en teniu per tot el dia, vaja esmorzar us heu fotut. Mar tu si que tu estas passant d'escandol es nota amb la cara, ara que et quedi clar que l'armilla quant tornis a Mototurisme ka porto jo eh, jajajaja un peto.
ImatgeImatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » ds. juny 26, 2010 6:31 pm

[quote user="Sagal" post="125775"][quote user="Randy-650" post="125768"]I això què coi és? :eyes

Imatge[/quote]

Jo suposo que això deu ser un lavatodo, oi Eva?
Amb els WC poden ser nets però son complicats eh

Osti quina enveja foteu, en quant l'esmorzar ja en teniu per tot el dia, vaja esmorzar us heu fotut. Mar tu si que tu estas passant d'escandol es nota amb la cara, ara que et quedi clar que l'armilla quant tornis a Mototurisme ka porto jo eh, jajajaja un peto.[/quote]

Això és per rentar la moto, Sagal.
En la ranura que hi ha al terra s'hi posa la roda del davant i llavors apretes el botó i surt aigua ensabonada per tot arreu.

Queda com nova !!! :mrgreen: :mrgreen:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. juny 26, 2010 7:50 pm

Desprès de descansar une mica, em desperto. Ara son les 2:30 de la matinada.

Ahir essent dissabte varem trobar molt i molt de trànsit per la costa. Els nipons deuen sortir de week end i la carretera de la costa estava TOTA en caravana.

L´últim tram de costa va ésser molt maco. La costa hi han part des acantilats i les platges son de sorra BLANCA.

La Mar s´ho passa molt bé, el que passa es que ahir l'entrega de la moto es va demorar 2 hores i varem tinguem que conduir amb molt poques parades.

Ella pobreta no es queixa per res. ho aguanta TOT, però al vespre , no trobarem l´hotel i vaig anar a parar a un hostel i varem preguntar.

Francament, aquí ningú parla l'anglès. Ni al restaurant, ni al hotel.... total que varem mirar les habitacions i eran típicament japoneses, dormir a terra, portes de fullola,...... i la Mar em va dir : mare, jo aqui no em quedo. No ho va veure gens clar. A més teníem que compartir bany...... Sort que al final varem esbrinar que no era l´hotel reservat .

L´hotel on dormim avui és un tipus AC. Aquí qualsevol hotel és caríssim.
La Mar al·lucina quant es fan descalçar a l´entrada. Abans d´entrar ja tens les sabatilles davant i no et deixa'n entrar sinó et descalces. Tens que deixar les sabates a l´entrada, en una especie de casilleros i pujar en sabatilles al dormitori.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 26, 2010 8:02 pm

Ahir malgrat ho he explicat molt lleugerament, conduir per l´esquerra costa molt i no et pots despistar, sinó t´emportes molts d´ensurts.

A la sortida de Tokyo i al principi, era només qüestió d´anar poc a poc i... per el carril més esquerra possible. Una vegada sembla que ja ho tens dominat, passe a carreteres molt més senzilles i allà tot es complica molt, sobretot a la vora de petites poblacions amb carreres estrets i que els nipons hi van confiats i a tot drap.

Jo ja sabeu que em costa tirar la tovallola , però no va ésser gens senzill.

Desseguida vaig trobar a faltar en Pasqual i en Moncho. Al anar 3 , ja és diferent. Una sola moto, has d´anar molt en compte.

A més, en un indret de l´interior vaig parar express al costat de 3 motoristes i em vaig apropar a ells i.... no parlen res d´anglés, anaban amb HONDA . Malgrat ens varem intentar comunicar, res de res......

Anar sola amb una nena, imposa. Tot seria molt diferent si al menys parlessin anglès, però aquí... de veritat que res de res.

Ahir a l´hora de sopar varem anar a un restaurant americà i sort que la carta era molt gráfique i varem demanar i ja està.

Sobre la taula hi havia una especie de ratolí d´ordinador i el varem començara tocar perquè ens feia gracia. La cambrera va venir corre'ns, que casi cau. Aquí el cambrer no apareix sinó el crides. I si el crides dono fe de que ve volant.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 26, 2010 8:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 26, 2010 8:30 pm

La ruta prevista per avui 27 de juny és de Shimoda a Shuzenji.
Uns 160 km de costa.

A veure si tenim la sort de tenir millor temps i no només pluja, com ahir.

Anirem poc a poc. Aqui podem conduir fins a 40 km/h. Les carreteres son molt dolentes amb molta corba, mal pareltades i amb un asfalt molt deficient.

Espero que millori més endevant.

Pensen marxar a les 9 del matí i acabar la ruta abans de les 5 de la tarde.

Avui farem el que ens agrada: molta moto amb moltes parades i més fotos ;)

Apa, bona nit a Totes i Tots.

Son les 3:30 del matí e intentaré dormir una estona més.

Cuideu-vos :kiss :kiss

Mar i Eva

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 27, 2010 12:57 am

Son les 8 del matí. Ara ens llevem i plou :???: :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 27, 2010 12:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 27, 2010 1:02 am

[quote user="Edelweiss" post="125690"][quote user="Mareta" post="125591"]Ja fa unes 8 hores que estem a Tokyo.

Un viatge llarg, molt llarg però estic segura que valdrà la pena.[/quote]

Imatge ImatgeImatge

SAYONARA BABYES...!

Eiiiii que tal aventureres...??? Veig per la web de l'Spot el vostre recorregut... doncs si, el viatge llarg, pero que molt llarg, pero ara que ja sou per el pais Nipó ha començat la vostra aventura, que de ben segur serà plena de inovidables anècdotes i meravellosos records..

Gràcies per les fotos desde el començament a l'aeroport...! A la Mar se la veu amb una carona de satisfacciò je,je...

Bueno que sapigueu que desde el meu ordinador tambè ha començat el viatge :pc , doncs es un plaer veure tot el que aneu descobrin i amb l'i.lussiò que compartiu les vostres vivences...

Ara segurament que ja feu nones, doncs aqui son quasi les 5 de la tarda o sigui que allà son 7 hores mes... Aixì que vinga agafeu forçes per demà que ja ens teniu esperan una nova remesa de fotos i comentaris de tot el que feu i descubriu... ;)

Petonets a les dues aventureres :ksss[/quote]

Carme, segon dia de moto i ara baixarem a agafar ferçes.
Vehorem quin esmorzar ens espera :???: :???: :???:
Aushi ??? peix ?????

Bueno, al vespre ( nostre penjarem fotos)
Fins després :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 27, 2010 1:04 am

[quote user="prony" post="125695"][quote user="Mareta" post="125693"]Quant diuen que el mon és un mocador, és ben veritat. Estem a més 10.000 km de casa [/quote]

Quan informo a les meves amistats de les vostres aventures, ho faig amb molt d'orgull!!!

Un petonás molt fort,

Jordi "Prony"[/quote]

Moltes gracies , Jordi.

Vinga que avui anem per el segon dia.
Fins el vespre :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 27, 2010 1:04 am

[quote user="Montgri" post="125697"]MOLT BON VIATGE!!!!!!![/quote]

Pilar, Montse i Funi:

Moltes gracies.

De moment el terra no es mou :D :D :D :D

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 27, 2010 1:06 am

[quote user="Gearbox" post="125709"]Eiiii bones, Eva i Mar.

Que tal pel Japó ?????... ja veig que molt bé.
Però quin munt de fotos... i això només és el començamet !!!!

Que gaudiu molt del viatge i de cada segon que passeu a l'illa.

Us seguim a l'spot !!! :razz: :razz:[/quote]

Josep, a l´Illa només hi plou :???: :???: :???: :???:

A veure si arribem a veure el sol ;) naixent ??????

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. juny 27, 2010 1:06 am

[quote user="Jesus GS" post="125720"]Bon viatge nines !!! Imatge[/quote]

Gracies, Jesús.
Espero que t´agradin les fotos ;)

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dg. juny 27, 2010 4:57 pm

Eva si vols t'nevio el meu tarje naranjito, :lol: :lol: :lol:
ostia quina putada tanta aigua!!!

salud i seguire llegint

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dg. juny 27, 2010 11:16 pm

Gracies pel detall de les teves cròniques i per les fotos. Disfruteu!
Compartir la carretera

Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Entrada Autor: Frstrom » dg. juny 27, 2010 11:38 pm

Vinga a gaudir del viatge i amb compte , molt maques les fotos , per cert ja mirare d´aconseguirte algun adhesiu de la mosca de girona.
Vsssssssssssssssssssssssssss.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. juny 28, 2010 12:09 am

Per si us pot servir d'ajuda, us deixo el link del radar meteorològic del Japó.
Podeu veure les àrees de pluja en temps real.

http://www.jma.go.jp/en/radnowc/index.html?areaCode=000
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dl. juny 28, 2010 12:34 am

[quote user="Mareta" post="125806"][quote user="Edelweiss" post="125690"][quote user="Mareta" post="125591"]Ja fa unes 8 hores que estem a Tokyo.

Un viatge llarg, molt llarg però estic segura que valdrà la pena.[/quote]

Imatge ImatgeImatge

SAYONARA BABYES...!

Eiiiii que tal aventureres...??? Veig per la web de l'Spot el vostre recorregut... doncs si, el viatge llarg, pero que molt llarg, pero ara que ja sou per el pais Nipó ha començat la vostra aventura, que de ben segur serà plena de inovidables anècdotes i meravellosos records..

Gràcies per les fotos desde el començament a l'aeroport...! A la Mar se la veu amb una carona de satisfacciò je,je...

Bueno que sapigueu que desde el meu ordinador tambè ha començat el viatge :pc , doncs es un plaer veure tot el que aneu descobrin i amb l'i.lussiò que compartiu les vostres vivences...

Ara segurament que ja feu nones, doncs aqui son quasi les 5 de la tarda o sigui que allà son 7 hores mes... Aixì que vinga agafeu forçes per demà que ja ens teniu esperan una nova remesa de fotos i comentaris de tot el que feu i descubriu... ;)

Petonets a les dues aventureres :ksss[/quote]

Carme, segon dia de moto i ara baixarem a agafar ferçes.
Vehorem quin esmorzar ens espera :???: :???: :???:
Aushi ??? peix ?????

Bueno, al vespre ( nostre penjarem fotos)
Fins després :kiss[/quote]

Holaaaaaa Soposo que aquestes hores encare sou dormin o a punt de llevar .... (deuen ser allà quasi les 08:30 del mati) i aqui a punt de anar a fer nones ja que demà s'ha de tornar a la feina Snifff desprès d'un pont llarg costa.... :crys

He vis tooooootes, toooooootes les fotos :razz: i tots els comentaris que ens feu a tots (es genial es com anar dia a dia amb vosaltres), la veritat es que es un plaer acompanyar-vos dia a dia en la vostra aventura..., i lo mes important veure l'il.lussiò i carinyo que poseu en tot el que ens feu arribar

En unes de les fotos surt la Mar tota xula amb la senyera... je, je... recordeu de guardar-me un raconet en el que pugui a la tornada signar-la... (ja em senyalareu quin lloc tinc reservat i quan torneu alla tindrè l'honor de registrar la meva signatura en aquesta senyera que ens porteu a tots nosaltres).

A veure si d'una vegada el temps s'arregla i aquesta pluja canvia per aquet radiant solet fins que vingueu de tornada Imatge

Sabeu...? ahir vaig anar a veure el Concert de Gospel de la Laiona... i allà tambè vaig tenir el plaer de coneixer a en Gearbox i la seva dona la Dolors i el nen petit (en Nil), varem pasar una estona fantastica, gaudin d'aquets fenomens del Gospel que possaben la gallina de pell je,je :lol:

No veigis Eva com ens va deixar la Laiona...!, amb la seva estrena del seu "Primer Solo" (Ualaaaaah quina veu...! sembla cantant d'opera. jeje) aqui us penjo l'enllaç per donar-li un cop d'ull ...

http://img709.imageshack.us/img709/8008/img0310.mp4

Bueno sobre tot aneu molt en compte, gaudiu molt i esperem, mes fooooooootos...!

A per cert...! Avui no us preocupeu per l'esmorzar... que tal aquet energetic plat...?

Imatge]Enllaç[/url]

Apa fins demà... !!!

Petonets a les dues
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dl. juny 28, 2010 11:06 am

Eva, primer, sols anaves sobre ripio, ara, sols sobre el terra moll i per l'esquerra...
per la propera sortida triaràs un terra "normal" ?

Eva i Mar, us seguim cada dia.
Gràcies per les fotos i la crònica.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 11:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Eva
Presentats

Cronica D´ahir

Entrada Autor: Eva » dl. juny 28, 2010 11:54 am

Benvolguts Mototuristes :

Aquest matí ens hem llevat de primera, la llàstima es que estava ploguent.
Desde la recepció del hotel ens han trucat per avisar-nos que teníem que baixar a esmorzar.

L’esmorzar ha sigut típicament japonès amb sopa inclosa. No estava malament, tenia una mica gust de dolcet, però es que esmorzar sopa ¿??!!!!. Eps, que jo l’he provat però no acabat. El cafè de la destil•leria pròpia i especialment dolent.

Bueno, desprès d’esmorzar, hem pujat a l’habitació i hem fet les maletes. Això sí que es un rotllo. Tinguer-les que desfer a diari i tornar-les a fer. He intentat només baixar-ne una , però sempre et falta alguna cosa i per no fer més viatges a la moto, prefereixo agafar-ho tot i llestos.
La Mar s’està acostumant a anar més llatina que abans i si res més no, no desfer tant les coses i començar a pensar la feina que ens espera en el moment de marxar.

Pagament VISA NO . La veritat es que només vaig canviar 200 € a la arribada i no sé si avui al vespre encara tindrem diners per sopar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 28, 2010 11:56 am

Bueno , carretera i manta, hem sortit ploguent , característiques climatològiques que ens ha durant tot el dia, ah no !!!!!! s’ha sumat el vent i la boira. O sigui que un dia ideal.
Pràcticament no hem fet una sola foto amb sol.

Imatge

Imatge

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 28, 2010 11:58 am

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La conducció ha sigut tot el dia per la costa. Una costa molt escarpada i amb uns poblets de pescadors preciosos. Cada poblet que hem travessat avisa del risc de Tsunamis. Hem travessat bàsicament petits poblets de pescadors. Avui diumenge els pescadors estaven a port i hem aprofitar per fer algunes fotos.
Ho repetiré fins encasar-me’n aquí només parlen Japonès i l’anglès res de res. Mira que es difícil. Nosaltres ho arreglem tot a base de SIMANSEN.- sisplau i un somriure, però es que ni així.

Com que la Mar no s’havia pràcticament deleitat de l’exclusiu esmorzar japonès, he decidit en un poblet mínimament important entrar en un supermercat e intentar pagar en VISA.
Abans que res ho he preguntat a la caixera i al dir-me que sí, m’he ali viat molt i molt. Hem entrat al supermercat i.............. ha sigut com anar a Eurodisney............ una pasada !!!!!!!!!!! Veieu les imatges , parlen per sí soles. Tenen...... de tot , ha sigut com entrar en un todo a 100 de luxe japonès :desde menjars preparats, fruita de totes mides i colors, pastes japoneses, peix frec, peix de tots tipus.
Total que entre fruita i patates Pringles i un parell de coses més, ens hem fet un tiberi que era per cantar-hi els àngels. Ens hem assegut a l’entrada del supermercat i ai festa !!!!!!!!!!!!!!. La gent ens mirava entre al•lucinats i bocabadats, no sabria pas definir-ho, però nosaltres aquest dinar ens ha suposat una refeta brutal.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 12:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”