Dolomiten - SüdTirol

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Dolomiten - SüdTirol

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 29, 2010 6:36 pm

A primers de Maig en Pascual (ex-Espia ,ara tothom el coneix i té que canviar de feina ;) ) em parla de la gracia que l`hi faria anar a fer Il Passo dello Stelvio,jo tenia plans per anar a Italia pero a un altre regió que fa temps que vull anar hi.
Més endevant em comenta que en Ra-mon s`hi vol afegir,ja que ell tenia pensat anar uns dias als Alps tot sol. Jo encara tenia dubtes de si anar a Dolomitas o bé fer la idea primitiva. Pero finalment amb l`excusa que volen fer de peatge la pujada a l` Stelvio em logra convencer. Dir aixó a un catalá sembla que fá efecte ;) ;) ;) .
Uns dias més tard també s`hi afegeix en Moncho,ja som 4 ,bon numero per fer el viatge.
Vem quedar per sortir dimecres 23, revetlla de Sant Joan aixis que al voltant de migdia quedem amb en Ramon i en Moncho a Vic .En Pascual per motius de feina no pot sortir abans de les 15 hrs.
Per fer temps i mostrar part de la seva terra a en Moncho,en Ramon molt encertadament ens porta a fer Coll de Bracons

Imatge

Despres fem via cap a Argelaguer on em quedat per dinar amb en Pascual que vindrá quan pugui,encara que de fet arribem junts i dinem plegats amb la sorpresa que ens fan un regal per no passar gana al viatge. Embotit de la comarca :ban :ban :ban

Imatge

MOMENT DE LA ARRIBADA A ARGELAGUER

[URL=http://img69.imageshack.us/i/dolomitensdtirol004.jpg/]Imatge[/U

Un cop dinats i amb una calor espatarrant fem via cap a la Autopasta a devorar quilometres i deixar calers. Al arribar a Cannes - Mougins anem a l`Etap Hotel , es plé i em diuen que el de Menton també ho és. Volem dormir a França ,aixis que busquem un camping a prop i decidim pendre un bungalow. Sopem a un lloc agradable,amb poca gent que miran el Mundial de futbol.
Abans de dormir miro el conta -quilometres i em surten 713 Qm.
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 29, 2010 9:13 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Re: Dolomiten - SüdTirol

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 29, 2010 6:36 pm

Dijous 24-06-2010

Ens llevem aviat al matí per tal de fer via cap a la zona dels Dolomitas,en Pascual sembla que s`hi troba bé i vol treure el "maxim rendiment" al bungalow. Un cop carregades de nou les motos,baixem a esmorzar al mateix lloc on vem sopar ahir vespre,café au lait i croissant i a pendre altre cop l`autopasta per entrar a Italia per Ventimiglia i seguir fins creuar Milano.
Aqui deixem l`autopasta i seguim vorejant el Lago di Como pero per autovia,per el que no es gaudeix del tot,pero com volem arribar aviat a destí,i tot no es pot fer ho veiem de pasada.

BUNGALOW AL CAMPING DE CANNES - MOUGINS

Imatge

Imatge

Seguim direccio Sondrio , abans de arribar hi ens em aturat a fer el primer pique - nique en un indret descobert per en Pacual, sembla que el fet de fer d`espia el fá trobar bons llocs per menjar.

Imatge

Imatge

Despre de la pertinent mini-vacaina reprenem el camí,creuem Sondrio sense aturarse ,i un cop a Teglio en lloc d`anar directes a Bormio,destí de la jornada,prenem un trencall per anar cap a Aprica ,poble molt turistic i molts cops ,final d`etapa al Giro d`Italia.
Al sortir d`Aprica veiem un trencall que ens indica "Mortirolo" ,també conegut com Passo di Foppa,comencem a pujar i a fer revolts sense parar,es un camí desconegut per mí i es va fent llarg,molt llarg i molt aeri .Despres de fer una carretera de muntanya molt maca arribem a una cruilla amb dos opcions,preguntem a un ciclista que baixa i ens diu que el Mortirolo es a 12 Qm de on som. Despres de deliberar que fem,decidim fer els 12 Qm,ja que hi som................................
Pero, sorpresa!!! No em fet 100 mts de petita pujada i trobem un indicador que diu Passo della Foppa ,Mortirolo,el ciclista volia dir 12 Qm. per el total de l`altre vessant.

MORTIROLO - PASSO DELLA FOPPA

Imatge

Imatge

Despres de las "conyas" pertinents ,baixada cap a Monno i seguir cap a Ponte di Legno,on comença la pujada al Passo di Gavia de més de 2600 mts d`alçada,molts cops escollit com Cima Coppi al Giro d`Italia.Per qui no ho sapigue s`anomena Cima Coppi al pas de més alçada al Giro tot recordant al gran campió piemontes Fausto Coppi,en Coes segur que recorda de qui es tracta ;)
Un cop fets els primers 5 Qm aprox. la carretera es torna molt estreta,tant ,que només dona per l`ample de un sols cotxe i comença a agafar alçada rapidament.
Fem una aturada per gaudir del paisatge.

Imatge

Imatge

Imatge

A mida que agafem alçada es va notant la baixada de temperatura i sense fer gaire fred arribem al cim on hi ha un refugi de muntanya.Em aturat les motos ,trobem una Pau important,no hi ha gaire moviment,potser perque son quarts de set de la tarda. Cada un de nosaltres es deixa portar i fem el més ens agrada en aquell moment.Ens veurem a Bormio per dormir.

Imatge

Quan ens retrobem a Bormio es posen en marxa les novas tecnologias per trobar un camping,encara que aquest vespre dormirem en tenda,en Ramon té una gran il.lusió per estrenar la seva "T2 Ultralight"
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 05, 2010 10:37 pm, en total s’ha editat 19 vegades.
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 29, 2010 6:37 pm

Divendres 25-06-2010

Avui ens llevem aviat ,sobre tot en Pascual que es el primer,aixó de fer l`Stelvio ens fa trempera a tots,fem un café rapid i amunt. Comencem a pujar tot fent els “tornantis” que hi ha a la pujada,senzillament espectacular,ens aturem a fer fotos, es aviat,molt aviat i la temperatura es prou agradable,just a la primera parada ja veiem marmotas,la primera fá gracia,despres en veurem fins i tot al mig de la carretera encara que quan t`acostas ,marxan rapidament,difícil de fer fotos.

Imatge

Imatge

Imatge

Al voltant de quarts de nou del matí fem per fí el Passo dello Stelvio 2.758 mts ,en Pascual va obrir la boca al arribar……………………i crec que encara no la tancada.El dia ens acompaña i aprofitem per esmorzar,som els primers, fins i tot les botigas de souvenirs son tancadas,pero volem estar hi una bona estona.

AQUI EN MONCHO A DALT DE L`STELVIO

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

En Moncho diu que no hi veu gaire bé,será l`alçada?..................NO ¡!!!!! Sembla que va oblidar les ulleres dintre la tenda i té que tornar a desmontar ho tot,están intactes!!! Segur que en Panotxa enten perfectament aquesta sensació ;)

Imatge

Imatge

Despres de estar hi una bona estona decidim baixar cap a Merano i Bolzano i despres ens aturem a dinar de pique – nique ,indret trobat com no podía ser d`altre manera per en Pascual.

Imatge

Despres de la mini-vacaina seguim la marxa,tenim que fer encara tres colls abans d`arribar a dormir a Cortina d`Ampezzo.Es increíble la quantitat de motos que hi trobem a tots els Cols,hi han francessos,italians,austriacs,suissos,eslovacs,alemanys,eslovens,txecs,hungars ,gallecs ,a part de`n Moncho i catalans,nosaltres. Tots els Colls era una fila de motos pujant i un altre baixant,no exagero si dic que potser pujavem entre 25 i 30 motos el Passo di Sella i un cop dalt,hi havia que buscar aparcament ¡!!!!!!!!
El primer que fem es precisament el Passo Sella ,les vistes a dalt son impresionants,com a tots els ports Dolomitics,despres ,em de baixar 6 Qm i pujar altres 7 Qm per fer el Passo Pordoi,molt mes ample,aquí fins i tot hi han autocars de “Japos” fent fotos a tot el que es belluga.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aqui en Pascual va insistir molt en quedarnos a fer una birra,encara no sé que l`hi va cridar l`atenció ;) ;) ;) :b9 :b9 :b9 Influencies de la Patagonia potser ? Ja que en Moncho deia el mateix i en Ramon i jo no enteniem res................... :666

Despres seguirem fent camí per fer el Passo Falzarego,mes petit i pas obligat per arribar a Cortina d`Ampezzo,on tenim pensat dormir,lloc eminentment turistic i on trobem una casa per dormir,ja estem mes cansats i avui ens donarem el petit caprici,en Ramon ja no rondina ja que ja havia estrenat la super “T2 Ultralight”.

Imatge

Imatge

Imatge

Com que hi ha temps,decidim anar fins el llac de Misourina i aproparnos a veure Le Tre Cime di Lavaredo, que son de “peage”,pero la veritat es que val la pena pagar els 10€/pax per entrar hi.

Imatge

Imatge

Las vistas son espectaculars i com es més aviat tard,no hi ha gaire gent,estem una bona estona,fins que decidim tornar a Cortina d`Ampezzo ,ficar les motos al garaje,una dutxeta, vestirnos una mica més de personas i sortir a sopar tot fent un passeig a Cortina.
Avui ens donarem un petit homenatge en forma de restaurant italiá,ho sento pero no tinc fotos del que vem sopar,pero estic en condicions d`asegurar que estaba tot molt bó.Petit passeig de tornada a la casa “rural”, mentre en Pascual es “retira a sus aposentos”el reste prenem un “brebaje” gentilessa de`n Moncho i despres a fer “nonis”,que demá será un altre dia plé de Tornantis
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 13, 2010 8:17 pm, en total s’ha editat 28 vegades.
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 29, 2010 6:37 pm

Dissabte 26-06-2010

Avui ens llevem una mica mes tard i fem un esmorzar tranquil i de senyors,el dia es una mica més gris pero ho agraim.

Imatge

Un cop carregades les motos fem via cap a Passo Giau de 2.236 mts d`alçada i molt maco de fer,amb forças tornanti ,sembla un lloc d`escaladors ja que en trobem forças a mida que agafem alçada. De fet tota la zona de Dolomitas esta plé de Via Ferrata . Despres de forças revolts arribem a dalt on fem les fotos de rigor.

Imatge

Imatge

Imatge

Baixem rapidament i ens dirigim cap a el Passo Fedaia de 2.054 mts també conegut com Marmolada,que dona nom al massis,al pic ,a la estacio de Ski,tot aixó depres de esbrinar on está el Nord, de fet hi habían quatre Nords ,per cada un de nosaltres estaba a un lloc diferent……………………….alguna foto més i avall.

Imatge

Es vora migdia i cal pensar que farem per dinar,cal recordar que amb horari europeu tot es fá més aviat. Trobem un Spar a punt de tancar (a les 12 hs.) i comprem quatre cosas ,ara només cal que en Pascual ens porti a un dels seus amagatalls a fer pique – nique.
Aquest cop es supera,agafem un cami que s`enfila per la muntanya i si no fos perque trobem que están regant,encara estariem pujant. Donem mitja volta i ens aturem a dinar a l`ombra,el Sol es ara mateix inaguantable.

Imatge

Una mica de descans i a fer el darrer coll,el Passo Mendola de 1.363 mts,a peu de port som tota una colla ,alemanys,austriacs,un suis, 2 italians,nosaltres i potser algú més.Sortim a cua de tots,pero en Pascual,va “calent” i agafa roda a un italiá i nosaltres derrere.
A dalt del Passo Mendola,arriba l`italiá ,en Pascual i nosaltres,el reste “acollonidos” per el camí.Com sempre foto de rigor i avall i de tornada que es dissabte i voldriem dormir a França per fer diumenge tot tranquilament els 600 Qm que ens faltarien.

Imatge

Baixem per l`autopasta per arribar a França aviat, de fet es un hora tonta, si donem gas potser podem arribar a casa pero portem avui 900 Qm i ens fa dubtar.
Decidim anar a dormir a Menton,ara m`he adonat que en Mikel GS,també hi era,camí de Toscana,pero nosaltres ho trobem tot plé. Diumenge hi ha el Ironman a Nice i está tot plé des de Menton a Frejus.
Com que hi ha “división de opiniones”en Pascual diu que marxa a intentar dormir a casa,en Ramon ,Moncho i jo,volem descansar i seguir diumenge.

Imatge

Aixis que res millor que pensar on dormirem amb la panxa plena,i a Menton mateix fem una pizza. Despres autopasta fins trovar un lloc on dormir…………………………….finalment ho vem trovar , a la mateixa area de descans a la gespa!!!!!!!!!!! Ja eran les 3 de la matinada.
Jo vaig “dormir” fins les 5 hrs , em vaig llevar i vaig fer els 500 Qm fins a casa,despres ho van fer en Ramon i en Moncho.
A les 10 hrs del matí a casa,pero tot el dimenge “trencat”.
Una sortida espectacular,amb la inmillorable companyía de Pascual ,Ramon i Moncho,per l`ordre que volgueu.Amb gent aixis es pot anar a tot arreu.
Moncho,ya te lo traduciré todo,aunque creo que lo entiendes perfectamente y cuando quieras volvemos a cenar a Cortina d`Ampezzo ;) ;)
Tot plegat m`han sortit 3.169 Qm. Aquest es el meu punt de vista pero segur que en Moncho,en Ramon hi en Pascual poden afegir moltes cosas.

P.D. RAMON,VEURAS QUE NO HE FET CAP COMENTARI DE LA TEVA PARTICULAR VISIÓ DE L`AIGUA CALENTA I FREDA, aixis que fes bondat ,que hi ha convidats que entran a tafanejar i despres demanan raons ;) ;)

PASCUAL , no cal que digui res,faras el que voldras............. :666 :666

MONCHO ,al menos tú, serás solidario ;) ;)

Vinga nois,quan ho repetim???????????
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 13, 2010 8:42 pm, en total s’ha editat 13 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 29, 2010 6:39 pm

pos fale ;)
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. juny 29, 2010 6:41 pm

Ara agafa color això, ja era hora ;)
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 29, 2010 6:43 pm

[quote user="Sagal" post="126183"]Ara agafa color això, ja era hora ;)[/quote]
l'unic color es blan, devia haver molta neu!!
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. juny 29, 2010 6:45 pm

Sort en tenim que l'Stelvio00 és eficient ;)
Ei, ara ves amb compte amb el que expliques, eh ? :lol:

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dt. juny 29, 2010 7:05 pm

Tanta reserva, promet molt...
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 29, 2010 7:33 pm

Estaven bons els spaghetti? :b9 :b9 :b9

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 29, 2010 7:43 pm

Imatge

O sigui, que......

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. juny 29, 2010 7:44 pm

[quote user="Pasqual" post="126194"]Estaven bons els spaghetti? :b9 :b9 :b9[/quote]

Pascual !! No comencem ,que et veig a venir !!!!! :sado :sado :sado
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 29, 2010 7:48 pm

[quote user="STELVIO 00" post="126196"][quote user="Pasqual" post="126194"]Estaven bons els spaghetti? :b9 :b9 :b9[/quote]

Pascual !! No comencem ,que et veig a venir !!!!! :sado :sado :sado[/quote]

Xavier = "Stelvio con dos 00" :b9

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. juny 29, 2010 7:50 pm

Reservat
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 29, 2010 7:51 pm

NO FOTO = NO ESPAGUETTIS Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dt. juny 29, 2010 11:19 pm

Va vinga no paris, explica, explica..volem veure fotos.

:evil: :evil: :evil:

Salut!

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am

Entrada Autor: Siono1000 » dt. juny 29, 2010 11:40 pm

Mira que en sou de "Jaumet"...que en lloc para quiet. :D

A la minima ja esteu donan voltes per aquest mon. ;)

Aixis m'agrada. jo també hauré de començar a fer la meva de cronica que sino en castigaran.

Salut i a disfrutar.
Salut i kilómetres

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 30, 2010 7:11 pm

Mentre l'Stelvio 00 pepara la continuació de la crònica aquí teniu algunes fotos tirades per una de les webcams que hi ha allà dalt ;)
A veure si ens trobeu :cool:
(pista: a la primera i última fotos no hi som)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 30, 2010 7:19 pm

Aquí un video del que va passar del 9 al 27 de juny

[youtube]ShzQESaoM2k[/youtube]

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm

Entrada Autor: Frank » dc. juny 30, 2010 7:20 pm

Ra-mon, això és com "Gran hermano"

Ens vigilen per a tot arreu.
Sort que mai fem res que no es pugui ensenyar. :D :D :D
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”