ELS DINARS DE MOTOTURISME: €€€€€€€€

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
KOSKI
Presentats
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 6:04 pm
Ubicació: Cornellà de Llobregat

Entrada Autor: KOSKI » dt. abr. 03, 2007 11:58 am

Nassss !!!

Albert ha escrit:
Les sortides son totalment obertes a qui vulgui venir, i no ha estat mai obligatori de fer el programa sencer.
Exacte. Jo m'apunto a les sortides sense cap compromís quan pugui i/o vulgui. Comte !! cap comprimis sempre i quan mantigui una paraula de si hi vaig, hi vaig, i no deixo penjat a ningú, ni a restaurants ni a rutes.

Prou feina tenen els organitzadors com molt bé ha explicat l'Albert etc. .

Entre TOTS em d'anar dient el llocs factibles per menjar, però tenir en compte el tema de la gent que som i les nostres muntures. Això si, si algú no vol vindre al menjar, sigui restaurant i/o pícnic ( com jo ara per ara ), dons no passa absolutament res, fa el que pot, i se'n va cap a casa o on vulgui anar.
Albert ha escrit: Moltes gràcies, i si en algun moment algú es pot sentir ofès o dolgut per les meves paraules, li voldria demanar perdó anticipadament, doncs en cap moment ha estat la meva intenció d’anar en contra de ningú, intentant evitar qualsevol personalització.
Exactament que tu Albert. :wink: :wink:
Anna ha escrit:I aquest és el nostre mal està...

Os demanaríem que intentéssiu entendre la nostre postura, i que ens tractéssiu
de la mateixa manera com fins ara, encara que no os acompanyem a l’hora del dinar....
Anna jo només he fet dos sortides amb mototurisme, una amb menjar i l'altre l'ultima de l'Empordà només uns pocs quilometres. ¿..i..?
No em sento en cap moment desplaçat de la colla, tot el contrari em sento acollit les dos vegades que he anat.

Crec que TOTS però com a mínim JO, entenc perfectament la vostra decisió :ksss , i agraeixo a TOTS que siguem sincers, i anar als punts claus de les qüestions que ens preocupin, se'n LLIURES en els nostres pensaments i accions, sense atacar a ningú.

V'SSSSS a TOTS. :wink:
ImatgeImatgeImatge
NT650 GOLD '98

Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Entrada Autor: Eli » dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Hola! Albert estic completament d'acord amb el teu escrit i tranquil em sembla que ningú s'ho pot pendre a mal, ja que està fet ( a la meva manera de veure-ho) desde una perspectiva neutral. Només donar-vos les gràcies a tots els organitzadors per la vostra feina absolutament desinteresada i per part nostra ens començarem a posar les "piles" per ajudar en el que calgui a l'hora de preparar una sortida. :wink:

Anna, dona de Déu!! no t'has de preocupar de que se us tracti diferent si veniu a dinar o no, faltaria més!, crec que sóm un grup de gent força obert i que podem gaudir de la companyia de tots plegats ja sigui damunt la moto, fent turisme pels llocs a on parem o davant un plat o un tallat.
Nosaltres personalment us trobarem a faltar a l'hora de dinar, però sé que al cap d'una estoneta tornarem a estar plegats i aqui no ha passat res.! :!: :!:
Una ultima reflexió: comencem a ser molta gent i no tots tenim els mateixos gustos ni pensaments (només faltaria quin avorriment), per aixó penso que hem d'acceptar totes les opinions o les idees que presentem als posts ( estem d'acord o no).
Apa quin totxo que he fotut! Soc que entro poc perque si no....
Siauuuuuuuuuuuuu!
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 03, 2007 4:23 pm

Eli ha escrit: Una ultima reflexió: comencem a ser molta gent i no tots tenim els mateixos gustos ni pensaments (només faltaria quin avorriment), per aixó penso que hem d'acceptar totes les opinions o les idees que presentem als posts ( estem d'acord o no).
Exacte, hem de començar per aqui, si senyora.Imatge

I aprofito aquest fil per demanar disculpes públicament a Xavitiger i a Cecitiger per el meu to en cert comentari. Per la meva part queda tot oblidat. I no patiu, teniu al Randy per estona i per gaudir de les sortides 100% motarres.

Una forta abraçada, Xavi!!!!Imatge

Un petonás, Ceci!!! :!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. abr. 03, 2007 4:53 pm

Randy-650 ha escrit:I no patiu, teniu al Randy per estona i per gaudir de les sortides 100% motarres.
Això espero!!!! Sinó vindrem tots a treure't de casa estiran-te de les orelles i lligant-te a la moto perquè ens acompanyis! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dt. abr. 03, 2007 10:09 pm

Bones!!!
Molts de vosaltres sabeu que sovint he fet públic l'entrenyable relació que tinc amb aquest foro, i sobretot amb la gent que el forma.
Haig de reconèixer però, que veient el desenvolupament d'aquest fil, tot aquest sentiment m'ha trontollat d'allò més.
Jo, al igual que tots vosaltres, vaig entrar a formar part del MotoTurisme Catalunya amb la única intenció de passar-m´ho bé, cosa que malauradament no ha estat possible aquest darrers dies.
Confeso que he arribat a pensar de tot, doncs no entenia res del que estava pasant.
Per sort, sembla que tot ha tornat al seu lloc, i això em fa feliç!!!
Ara ja només hem queda agraïr les paraules de l'Albert i d'en Randy, a l'hora que disculpar-me per si algú s'hagués pogut sentir ofés en algun moment!!!
Ens veiem aviat companys!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Cecitiger
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Cecitiger » dt. abr. 03, 2007 11:43 pm

Hola a tothom.
Desprès d'haver estat uns dies amuinada per aquest tema, ara em sento molt contenta, i feliç al llegir aquesta intervenció que ha escrit l'Albert.
Si alguna vegada necesiteu un cop de ma, estic totalment disposada a col.laborar amb el que fagi falta.
Per cert Randy, moltes gràcies pel detall, també et demano disculpes per la manera que vaig expresar-me en aquest fil.
Que per molts anys duri Mototurisme!!!
Salut i a reveure.
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. abr. 06, 2007 8:16 pm

Ooooo le le, oooooo la la
el mototurisme és, el millor que hi ha!!!

Hip hip, hurra!!!

Hip hip, hurra!!!

Hip hip, hurra!!!

Album de fotos

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. abr. 06, 2007 8:19 pm

Osti....... Miquel si que has tornat optimiste. Això vol dir que tot ha anat molt be per aquelles terres oiiiiii!!!!!!

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. abr. 08, 2007 11:45 pm

No dic res. :roll:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 09, 2007 1:54 am

JoanF ha escrit:Osti....... Miquel si que has tornat optimiste. Això vol dir que tot ha anat molt be per aquelles terres oiiiiii!!!!!!
És a mi? :?
Album de fotos

Respon

Torna a “General”