Exacte. Jo m'apunto a les sortides sense cap compromís quan pugui i/o vulgui. Comte !! cap comprimis sempre i quan mantigui una paraula de si hi vaig, hi vaig, i no deixo penjat a ningú, ni a restaurants ni a rutes.Albert ha escrit:
Les sortides son totalment obertes a qui vulgui venir, i no ha estat mai obligatori de fer el programa sencer.
Prou feina tenen els organitzadors com molt bé ha explicat l'Albert etc. .
Entre TOTS em d'anar dient el llocs factibles per menjar, però tenir en compte el tema de la gent que som i les nostres muntures. Això si, si algú no vol vindre al menjar, sigui restaurant i/o pícnic ( com jo ara per ara ), dons no passa absolutament res, fa el que pot, i se'n va cap a casa o on vulgui anar.
Exactament que tu Albert.Albert ha escrit: Moltes gràcies, i si en algun moment algú es pot sentir ofès o dolgut per les meves paraules, li voldria demanar perdó anticipadament, doncs en cap moment ha estat la meva intenció d’anar en contra de ningú, intentant evitar qualsevol personalització.
Anna jo només he fet dos sortides amb mototurisme, una amb menjar i l'altre l'ultima de l'Empordà només uns pocs quilometres. ¿..i..?Anna ha escrit:I aquest és el nostre mal està...
Os demanaríem que intentéssiu entendre la nostre postura, i que ens tractéssiu
de la mateixa manera com fins ara, encara que no os acompanyem a l’hora del dinar....
No em sento en cap moment desplaçat de la colla, tot el contrari em sento acollit les dos vegades que he anat.
Crec que TOTS però com a mínim JO, entenc perfectament la vostra decisió :ksss , i agraeixo a TOTS que siguem sincers, i anar als punts claus de les qüestions que ens preocupin, se'n LLIURES en els nostres pensaments i accions, sense atacar a ningú.
V'SSSSS a TOTS.