30-06-10
Avui anem mes al sud de La Toscana i ja veiem un canvi important: La zona hi ha menys vinya i molt de blat, però tot i així es famós el seu vi.
Montepulciano es famós per el seu vi i de fet es on hem vist els preus mes cars. Segons l’ amo de la casa, es el millor d’Italia, en segon lloc els de la zona del CHIANTi i 3er els de la zona de San Gimignano (el seu!!!be, no ens queda cap mes remei que creure el que diu, per que provar-los tots....dons ....va ser que si!!! Be, tots tots...no!!!).
Aprofitem la visita del poble i també una de las bodegues amb degustació i vende de vins i formatges, i es clar, com bon català i turista, dons a catar tot el que faci falta per saber quin tenim que comprar. (bufff quina bufa....)
Busquem un altre lloc per dinar i que també es recomanat en un bloc i deu ni do el que em va costar trobar. La ruta ens deia que teníem que fer una pista de terra i desprès de fer-la d’anada i tornada, (no el trobàvem) resulta que estava 300 metres mes avall d’on varem començar la pista. :enfadat La moto plena de pols i amb molta gana. El resultat del lloc, dons molt bo, encara que si no agafes el "piatti del giorno" dons surts mes arrisat.
Pel que fa al menjar en general, dons ens hem alimentat molt be i molt bo (crec que >2kgs). Si deixem a part la pasta que la tenen molt bona, el vi de cullons i pel que fa a las carns, dons tambe las tenen molt bones, vaja, com a la nostre terra!!!
Important i a tenir en compte de La Toscana, es que a tots els restaurants disposen d'oli verge a sobre la taula. En aquest cas i la majoria de dies que menjàvem amanida, dons ho acompanyàvem de PA AMB TOMAQUET I UN BON RAIG D'OLI (això si que no te preu!!! i ells no ho saben, je,je,je...)

Desprès de dinar i com cada dia.... :enfaduu (quant el Sol escalfa mes), dons aprofitem fer la tornada per noves carreteres interiors amb bon estat i poc transit amb vistes típiques: camps de blat i xiprers i visitant un parell de pobles mes.
Un cop reposats, duxats i amb gana :lol: avui per sopar tocava UNA RODA DE CARRO. (Bonísssssssssssssima!!!)
01-07-10
Avui es el darrer dia i decidim fer una excursió matinal i a la tarda relax a la casa. Visitem Volterra.
Volterra es un poble amb art etrusc, romà i medieval. Com la majoria dels pobles de La Toscana, també està a sobre de una muntanya (uns 600 metres) i diuen que es pot veure el Mar.... (dons jo encara l’estic buscant!!!!). Las carreteres tornen a ser formidables amb poc transit i amb un entorn mol maco.
Anem a dinar a San Gimignano i el tornem a visitar, realment es bonic i sobre tot cap al tard quant el sol s’amaga i els turistes ja no hi son.
Aprofitem per està a la terrassa de la casa rural, fer relax i tenir una conversa amb l’amo de la casa, que amb els seus 76 anys i el seu italiano-espagnolo fa que ens entenguem prou be. Ell va viure amb 10 anys la II Guerra Mundial i encara recorda com els alemanys deixaven anar bombes i els americans els feien recular. Ens ho varem pasar molt be i el fet de poder tenir converses mes o menys entenadores amb una persona com en Bruno.... dons et fa sentir com a casa...
La tarda nit varem anar a La Birreria, un Bar/restaurant de carretera (a 1km de la cas) especialitzat amb cerveces i carn a la brasa.

Una terrasa cullonuda i com no, amb pantalla gran per sopar i veure el mundial a la fresca.
...un plat de teca a la brasa; una ma a l'ampolla de chianti i un partit de futbol del mundial: mes feliç que un anis....
02 i 03707/2010 RETORN A CASA FENT NIT A FRANÇA
Igual que l’anada, decidim fer-ho en dues jornades. Aquest cop va ser un IBIS a prop de Cannes, però com no podia ser d’altre manera, teníem que fer un tros de circuit de Montecarlo (no hi havíem estat mai!!!)
De Montecarlo, que puc explicar? Dons a part de MOLTA CALOR i que el tractor bavares va començar a pujar la temperatura entre tants passos de vianants amb pujada, semàfors i molt de turisme, dons poca cosa mes: 20 minuts de passejar amb la moto per el circuit (però al reves del traçat) i cap a l’hotel que no ens aguantem de calor i suò!!!!
I ja per últim, el DARRER DIA!!! Sortim aviat per aprofitar la fresca i intentar no trobar “embouteillages o buchons” ja que comencen las vacances per molts europeus i que per sort o no?, venen cap a Catalunya o mes avall.... Varem trobar dues grans retencions, però aquí si que es quant dius: jo tinc calor, però no em quedo parat!!!! je,je,je..
Ja queda poquet per explicar, el cami de tornada es fa feixuc :oops: , es autopasta, fa calor i tens ganes d'arribar a casa i a sobre es Festa Major a Hostalric (crec que a ballar aquesta nit...res de res... ja la ballo a sobre la bavaresa, abrigat de dalt a baix (recomenacions dels jefes del foro... ):mrgreen: amb Sol que espetarnega i fent cami....
Son las dues i estem arriban a la Frontera, la autopasta dona temps per pensar.... això s'acaba..... que trist..... no pot ser.... i de cop i volta :mrgreen: em dic: això es te que celebrar. Tot ha anat be, em disfrutat, em menjat molt be, em rigut, la moto perfecta, la calor (encara en fa mes hores d'ara), i que carai!!!, que celebrem 25 anys de casats!!!! Dons un cop som a prop de Pont de Molins, la bavarese gira a la dreta i fem camí cap al poble de Boadella. Allà hi trobem el restaurant El Trull d’en Francesc, un racó al costat del riu La Muga per llepar-se els dits i a sobre amb un entorn ben bonic i res d’envejar als altres llocs...... Fer 30 km mes, desprès de 450 km i acalorats, dons va valer la pena per celebrar-ho collunadament be.
FI
resum:
Un zona recomanable al 100% tant si t'agrada el art medieval, etrusc, romà, com la naturalesa.
Es menja molt be.
Els preus dons son una mica mes elevats que aquí, però tampoc, cap bestiesa.
La benzina, dons si, es mes cara, encara que es fan molta competència entre ells.
Els Toscanesos ...encantadors
I la casa, dons tant la casa com els propietaris, perfecta, una casa senzilla amb uns propietaris amables i senzills, espaiosa, neta i amb possibilitats de llogar-la sencera amb cuina i tot. (només vaig trobar a falta una piscina, però no es pot tenir tot...) Nosaltres només varem llogar una part: una gran habitació de matrimoni, amb bany, tv, taula y una terrassa ben gran. Amb esmorzar inclòs: 50 eur/dia/parella.
Siau!!!