Ruta D'infiltraciò/exploraciò. Olot-Saldes.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Ruta D'infiltraciò/exploraciò. Olot-Saldes.

Entrada Autor: Vendetta » dc. ago. 04, 2010 12:47 am

La ruta escollida pel dissabte al matì és Olot-Ripoll-Gombren-Poble de Lillet-Saldes. Vaja aquesta.

Una ruta ja coneguda per molts, una ruta que passa pel peu del Pedraforca.

Imatge

Sempre m'ha cridat, i sempre m'he dit, carai, i no es pot pujar amb moto fins a dalt? Quin tipus d'aires hi deuen correr per allà dalt? Quines vistes?

Aixi doncs que em vaig unir i infiltrar amb un altre tipus de grup curios, tant o mès com els motards, els excursionistes. De tota manera vaig refusar invitaciò a pujar amb cotxe, no em podia estar de fer la carretereta de bon matì.

Quedem a les 9:00 , aparco la moto en bones vistes i cap amunt. El dilema era el tipus d'equipament a dur, he de dir que son peculiars aquests excursionistes, duen una de coses a la motxilla..., jo com a moto excursionista, doncs res, rinyonera per a dur cuatre coses per menjar, i aigua.

En fi doncs cap amunt, a estudiar el pati.

Imatge

I amunt..

Imatge

Nomès veig el terra de tant en tant aixeco el cap i veig totes les vistes i observo, precioses les vistes.
Imatge

Segueixo pujant el punt critic, aquell que sembla que ja no pots arribar, és superar aquest i ja està, amb la de temps que no vaig al gimnas.. I això encara s'ha de complicar mès, el terreny encara és mès dret i rocòs..
Imatge

Les vistes cada cop mès sorprenents i peculiars, ja em semblava des de baix que no hi havia gaire caminet per a pujar comodament..

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Havia dit que el terreny era dret? què vaa aquell era planer, el que tocava ara encara era mès dret, però bastant mès distret, pujar i grimpar, passet a passet.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

I bè com que tot el que puja ha de baixar.. doncs apa a baixar per entre les cames del Pedraforca, aixi de profund es veia des de dalt. Cullooons.. i pedres i pedres.. que les tocaves i no vegis com es corrien i baixaven i baixaven..

Imatge
Imatge

No vegis per baixar aquesta zona, poques trails, ni pans, ara que quan li agafes el tranquillo t'ho passes teta baixant, amb alguna caiguda que altra mès que inevitable.. Ara ja sè de primera mà què carai és una tartera com deu mana.

Les cames fan figa, no cansa pero con s'en ressenteixen els genolls, segueixo avall i veig un helicopter, serà possiblement aquest un servei d'Hijpnitat S.C.I.? M'acosto..

Imatge

Sembla ser que no, aquesta tartera és fotuda, o algù que és soci del Raac, i s'ha cansat abans d'hora.

Imatge

En fi, tota la resta ja se sap, bon dinaret, bona migdiada, talladet a Pobla de Lillet, vaja el de sempre.

Ara lo següent serà fer el triatlon, arribar amb moto, pujar a peu, i baixar amb paracaigudes, :cool:

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Ruta D'infiltraciò/exploraciò. Olot-Saldes.

Entrada Autor: Sagal » dc. ago. 04, 2010 4:50 am

Ostia ara si que quedo parat, tu. Quants cigarrets vas fer?.
C0nyes a part veig que estas molt en forma, unes fotos molt guapes.

No serias pas tu el de l'Helicopter, oi? :lol: :lol: :lol:
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 4:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. ago. 04, 2010 7:39 am

Estàs en forma, no? :lol: :lol:

Gràcies per compartir-ho i per les fotos

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. ago. 04, 2010 2:14 pm

Carai Jordi, qui t'ha vist i qui et veu.

D'aquí res et veurem a la tele fent tots els 8.000, només hauràs de deixar el tabac. :D

No havia vist mai els paisatges que es veuen des del cim del Pedraforca, realment és una passada, i en un dia ben clar ha de ser bestial.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 04, 2010 3:48 pm

Ostres Jordi, aquests d' Hijpanitat SCI, s'han passat al enviar-te a buscar nous aires allà dalt :D i sense moto, a peu i sense fer tallats a mig camí !!

Suposo que en deuries trobar de bona qualitat, al menys en fa tot l'efecte. A veure si es pot vendre aire be de preu.

Enhorabona per la experiència xirucaire i gràcies per compartir-la amb nosaltres.

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. ago. 04, 2010 5:33 pm

Osti tu Vendetta, quina alegria em dones de veure que has vist la llum! :lol: :lol: :lol:

Quant dius que anem a la Pica?...al Canigó? :lol: :lol: :lol:

M'alegra veure que t'agradi la muntanya, és la re-hostia.

El passat 19 de juny hi vàrem anar amb la Montse, feia temps que no hi pujava i ho trobava a faltar.

Deixo una foto del cim que veig que no has posat cap i l'estat de les botes després de la tartera....Salut! ;)

Imatge Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. ago. 04, 2010 8:39 pm

Ara si que he quedat ben acollonit. :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

En Vendetta fent una escursio a peu!!!!!! :eyes :eyes :eyes

El Pedraforca te unes vistes impresionants, un cop quant era petit tambe hi vaig pujar, fa anys d'aixo.

Merci per la cronica.

Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 05, 2010 12:10 am

[quote user="Panotxa" post="130617"]Osti tu Vendetta, quina alegria em dones de veure que has vist la llum! :lol: :lol: :lol:

[/quote]
Per mi quan vulguis, sempre m'hi han cridat, però no he tingut ocasiò. Això si pujant, fins al peu del pedrusco en questiò amb moto.

Ara que diuen que la moto és perillosa, però t arreplega pluja per aquell pedragam,.. i no sè pas com s'hi espavilen.

Ah! i que consti que al cim em vaig fer el meu cigarret. :mrgreen: Bè a mig caminet algun! :mrgreen: és un entrenament, llavors si deixo de fumar tindrè una capacitat pulmonar brutal :mrgreen:

He vist la llum.. ves.. és questiò de distribuciò d'energies. :twisted:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. ago. 05, 2010 8:01 am

[quote user="Vendetta" post="130672"][quote user="Panotxa" post="130617"]Osti tu Vendetta, quina alegria em dones de veure que has vist la llum! :lol: :lol: :lol:

[/quote]
Per mi quan vulguis, sempre m'hi han cridat, però no he tingut ocasiò. Això si pujant, fins al peu del pedrusco en questiò amb moto.

Ara que diuen que la moto és perillosa, però t arreplega pluja per aquell pedragam,.. i no sè pas com s'hi espavilen.

Ah! i que consti que al cim em vaig fer el meu cigarret. :mrgreen: Bè a mig caminet algun! :mrgreen: és un entrenament, llavors si deixo de fumar tindrè una capacitat pulmonar brutal :mrgreen:

He vist la llum.. ves.. és questiò de distribuciò d'energies. :twisted:[/quote]

Tens raó, jo el Pedra el vaig fer quan era jove i recordo que la baixada corrent tartera avall era sucicida.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dj. ago. 05, 2010 8:11 am

Que n'es de maca la pujada al pedraforca!!!!!

Vendetta/Panotxa, si no us corra pressa, us podrieu esperar al juny/juliol vinent per pujar la pica? Calculo que a mitjans de febrer/març tornare a esta be per poder fer una caminadeta com aquesta, pero com que hi haura neu, per aixo dic d'anari al juny/juliol

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. ago. 05, 2010 8:32 pm

Et felicito noi, veig que estàs molt fort.
Gràcies per les fotos, ara ja sé el què es veu des de dalt el pedraforca sensa haver-hi de pujar. Quina feinada m'has estalviat !

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”