Primeras Impresions De La Bmw 800gs

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

Primeras Impresions De La Bmw 800gs

Entrada Autor: Joscoma » dc. ago. 04, 2010 11:02 am

en primer lloc al pujar la troves un pel alta, encara que amb el seient baix 85cm i la meva altura 1.75m s´hi arriva prou bé.un cop a sobre notes que tot está al seu lloc,la informació dels rellotges i ordinador son clars.encara que si els rellotges fossin un pel mes grans....el manillar és ample y la seva posició la trovo força comode.

el que és orrorós és el diposit d'oli del fré devanter que sobresurt per sobre de tot i sembla una gibrelleta plena d'orins.

Imatge

la direcció en parat ja notes que gira molt , té molt radi de gir.el soroll del motor és ronc com a mi m'agrada, arrenques i notes que el motor gira molt suau i és força comode a baixes voltes, la segona marxa la trovo un pel llarga per fer off road pero tantejant l'embrague va prou bé.entre 4000 rpm i 4500 rpm trovo que vibra una mica pero per sobre d'aquestes rpm la cosa canvia.
és un motor dels que estira i estira , en quinta velocitat pots anar de 40km/h fins a 120km sense problema.el canvi és força presís i el fré davanter frena molt bé.

Imatge

El tacte de l'embrague és força bo en comparació al de la meva antiga yamaha xt660r.les marxes son bastant curtes pero estiran molt bé.pots fer la collada de tosses practicament sense canviar de cuarta velocitat, el que fa la conducció molt facil.entra en curva de manera molt facil donat la seva llargada i el centre de gravetat el notes molt baig , suposo que és per aixó que té un pas per curva bastant rapid sense forçár gens.

La protecció aerodinamica , fins a 120k/h está força resolta tenin en compta lo petita que és la pantalla. aixó si amb la pantalla touring de bmw segúr que millora bastant.

Imatge

el seient és un pel dur pero com que estic acustumat a seiens d'aquest tipus(enduro)está força bé encara que millorable.les suspencions són molt toves , putser massa per carretera pero correctes per un ús trail, que en definitiva és el que és.(el millor el consum) només un 4.2 l de mitjana fent un ús prioritari de carretera normal.

be aixó es tot pel moment.salutacions i vsss.

Imatge
Joscoma l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 05, 2010 7:03 pm, en total s’ha editat 17 vegades.

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Primeras Impresions De La Bmw 800gs

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. ago. 04, 2010 12:22 pm

Bona màquina aquesta 800. Jo crec que és la que la majoria de gent que es compra una 1.200 necessitaria :mrgreen:

Aquestes impressions, amb unes quantes fotos, millorarien encara més el post :lol:

Salut

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dc. ago. 04, 2010 4:13 pm

Estic d'acord, una maquina encertada, crec, lo que la majoria busquem, però, a mi em tira enrere el diposit sota el cul, prefereixo la tenere 660 a costa de perdre cv., continuarem esperant al moviment de Aprilia i Suzuki

I es que BMW ocupa el capdavant de les llistes en venta Trail les 3 primeres posicions la 4 es tota una veterana com la DL650 lo que demostra lo encertat de la maquina, llastima que la 1000 no tingues el mateix exit, una bona maquina incompresa

...V...
cor V-Twin

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dc. ago. 04, 2010 4:16 pm

Per cert, Albert, que si, que las KTM son la canya, massa fins i tot per un pobre mortal com jo :cerv

...V...
cor V-Twin

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 04, 2010 10:09 pm

Estic d´acord amb les teves primeres impressions.

Jo hi vaig disfrutar molt i molt amb la 800 perque es molt "ratonera" i a l´hora de fer corbes es molt divertida.

Per fer pistes t´encantarà.

Amb el tema del seient vaig acabar posant-hi un de gel.

Que la disfrutis molt i molt.

Imatge

Imatge

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. ago. 05, 2010 9:27 am

[quote user="XaviTwin" post="130612"]Per cert, Albert, que si, que las KTM son la canya, massa fins i tot per un pobre mortal com jo :cerv

...V...[/quote]

Ein ?

Jo no dic enlloc que la KTM sigui la canya (tot i que ho és :mrgreen: ) només crec que molts usuaris de la GS 1.200 anirien millor amb la "petita" (entre els que m'hi incloc)

Si no s'han de fer molts viatges llargs, el menor pes de la 800 ajuda molt en carreteres de curves i per fer pistes i per voltar pel poble ....

Potser la nova Triumph serà una bona rival . A veure com surt, de moment pinta bé. :cool:

http://www.triumphadventure.com/

En tot cas, quan hagi de canviar la meva moto, la GS 800 està entre les meves preferides i llegint les impressions d'en Joscoma, encara més.

A disfrutar-la amb salut !!

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dj. ago. 05, 2010 9:56 am

[quote user="ALBERT_KTM" post="130685"][quote user="XaviTwin" post="130612"]Per cert, Albert, que si, que las KTM son la canya, massa fins i tot per un pobre mortal com jo :cerv

...V...[/quote]

Ein ?

Jo no dic enlloc que la KTM sigui la canya (tot i que ho és :mrgreen: ) només crec que molts usuaris de la GS 1.200 anirien millor amb la "petita" (entre els que m'hi incloc)

Si no s'han de fer molts viatges llargs, el menor pes de la 800 ajuda molt en carreteres de curves i per fer pistes i per voltar pel poble ....

Potser la nova Triumph serà una bona rival . A veure com surt, de moment pinta bé. :cool:

http://www.triumphadventure.com/

En tot cas, quan hagi de canviar la meva moto, la GS 800 està entre les meves preferides i llegint les impressions d'en Joscoma, encara més.

A disfrutar-la amb salut !![/quote]

No m'ho crec :shock: :shock: :shock:
EStás pensant en BMW?, però si es paren, gasten oli, ................. :mrgreen: :mrgreen:

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. ago. 05, 2010 10:38 am

Que nooooooooorrrrrrr Joan :mrgreen: , de moment estic molt bé i molt content.

Dic "quan hagi de canviar la meva moto" però si la Katy va bé i no es xafa :tremolant , això trigarà encara molt de temps. Segur que per llavors tu ja hauràs passat 4-5 campanyes d'aquestes :mrgreen:

Una abraçada

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dj. ago. 05, 2010 11:04 am

[quote user="ALBERT_KTM" post="130691"]Que nooooooooorrrrrrr Joan :mrgreen: , de moment estic molt bé i molt content.

Dic "quan hagi de canviar la meva moto" però si la Katy va bé i no es xafa :tremolant , això trigarà encara molt de temps. Segur que per llavors tu ja hauràs passat 4-5 campanyes d'aquestes :mrgreen:

Una abraçada[/quote]
El dia que hi caiguis ja no en sortiras més!!! :lol:

SAlut

Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

Entrada Autor: Joscoma » dt. nov. 16, 2010 9:39 am

a veure si puc pujar el fil.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 16, 2010 11:43 am

Gracies per les explicacions.
Es una moto que sempre he pensat que es molt polivalent
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 16, 2010 10:15 pm

es una bona moto,lleugereta i divertida l'unic que es te que fer per anar comode es canviar el sillin ja que es un martiri si fas molts km's d'una tirada, lo demes correctisim,la gaudiras molt ;) ;)
Imatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. nov. 17, 2010 9:52 am

[quote user="Albert_KTM" post="130685"]

(...)

(...)
[/quote]

Tot i que també m'incloc entre els que valoreu bé la BMW 800 no veig el pas d'una MERAVELLOSA KTM 990 ADVENTURE a una BMW 800...

Amb tots els respectes a la GS800, la teva KTM, Albert, és un maquinón. Vols dir que no trobaries a faltar emocions taronjes?? :mrgreen:

Salut.

Respon

Torna a “General”