el que és orrorós és el diposit d'oli del fré devanter que sobresurt per sobre de tot i sembla una gibrelleta plena d'orins.

la direcció en parat ja notes que gira molt , té molt radi de gir.el soroll del motor és ronc com a mi m'agrada, arrenques i notes que el motor gira molt suau i és força comode a baixes voltes, la segona marxa la trovo un pel llarga per fer off road pero tantejant l'embrague va prou bé.entre 4000 rpm i 4500 rpm trovo que vibra una mica pero per sobre d'aquestes rpm la cosa canvia.
és un motor dels que estira i estira , en quinta velocitat pots anar de 40km/h fins a 120km sense problema.el canvi és força presís i el fré davanter frena molt bé.

El tacte de l'embrague és força bo en comparació al de la meva antiga yamaha xt660r.les marxes son bastant curtes pero estiran molt bé.pots fer la collada de tosses practicament sense canviar de cuarta velocitat, el que fa la conducció molt facil.entra en curva de manera molt facil donat la seva llargada i el centre de gravetat el notes molt baig , suposo que és per aixó que té un pas per curva bastant rapid sense forçár gens.
La protecció aerodinamica , fins a 120k/h está força resolta tenin en compta lo petita que és la pantalla. aixó si amb la pantalla touring de bmw segúr que millora bastant.

el seient és un pel dur pero com que estic acustumat a seiens d'aquest tipus(enduro)está força bé encara que millorable.les suspencions són molt toves , putser massa per carretera pero correctes per un ús trail, que en definitiva és el que és.(el millor el consum) només un 4.2 l de mitjana fent un ús prioritari de carretera normal.
be aixó es tot pel moment.salutacions i vsss.