De moment no tinc les fotos disponibles, així que pugui les pujo, tot i que n'hi molt poques.
El dia va anar molt bé, jo estava una mica nerviós ja que, després dels comentaris de Betteriam, em vaig decidir a comprar els mateixos intercomunicadors japos via internet i just havien arribat divendres migdia, els vaig muntar com vaig poder a estonetes (cosa que mereix un post apart) i ahir els vam provar.
Durant el primer tram de carretera fins a Berga, no hi va haver manera de fer-los funcionar, jo no podia remenar-los en marxa i la meva companya no acabava de saber com anaven. Me..da, a veure si després de tot resulta que no funcionen :tremolant
Primera parada tècnica a Saldes, esmorzem alguna cosa calentona ja que, tot hi portat pantalons de cordura, botes i les jaquetes d'hivern sense el forro, ens hem fotut de fred!!
Aprofitem per remenar els comunicadors. Reprenem el camí i, carai, sembla que funcionen :eyes , encara estarem de sort.
Degut a la novetat, ens passem l'estona dient parides pels comunicadors, està bé l'invent, la veritat és que així es fa més amè, sobretot per l'acompanyant.
En arribar a Gòsol, el primer contratemps, fan una festa i la carretera està tallada, pretenen fer-nos donar una volta per un camí, ho intentem, s'acaba l'asfalt, , comencen els forats, ara els bassals, la Blues comença a perdre la poca tracció que tenia, la cosa es complica, i quan trobem el trencall que ens havien indicat, el camí està totalment rebentat, només hi passen 4x4, i una mè, donem mitja volta i ja ens farem els longuis passant pel mig del poble. Aprofitem un moment en què la desfilada està a les afores per creuar el poble sense més incidents, buff, se m'han carregat un munt els braços, respiro fons i seguim.
Arribats al mirador del Coll de la Trapa, parem una mica, ens trobem un xicot que arriba amb una R 1200R, moto que a mi sempre m'ha agradat molt, però veia molt grossa. Em crida l'atenció el seient tant baixet que porta, total que ens posem a parlar i em deixa provar l'alçada del seient, MAL FET :enfadat M'enamoro automàticament de la moto, la posició gairebé de trail, la relativa poca alçada de terra i, per lo poc que goso moure-la, no sembla massa pesada. No hi hauria d'haver pujat :enfadat :wall :martell Estem gairebé mitja hora parlant amb el noi i seguim camí cap a la Seu d'Urgell, fem un voltet i seguim. Són qurts de dues i decidim parar a dinar a mig camí de Puigcerdà, parem en un lloc de carretera, un menú de 12€ per cap sense pena ni glòria.
Tirem fins a Llívia, fem la volta i,quan ens decidim a pujar a la moto per culpa dels nuvols amenaçadors que venen de la part francesa, col...ns, el casc d'ella s'espatlla. Total, trec les eines de la moto i entre renecs i suors fredes, aconsegueixo reparar el casc.
Ara si, enfilem cap a la Molina on ens tornem a fotre de fred el coll de La Creueta està molt tapat. Seguim fins a la Pobla de lillet on parem a fer un beure, comencem a estar bastant cansats, parem al bar Orient, com sempre que passem per allà i, a l'hora de marxar, un cop sobre la moto, tinc la sensació que algú em mira, giro el cap i em sembla veure en Pep1600, el saludo com puc i seguim el camí, no sé si m'haurà conegut :roll: si l'hagués vist abans l'hauria anat a saludar, o sento Pep :oops:
Després d'això, tot és pur tràmit, carretera i manta fins a Manresa, bé, pel camí ens avança una Gs 1200 que podria ser en Pep1600, nosaltres anem fent, una última parada tècnica a la benzinera de Sallent i cap a casa.
Un dia complertet, però jo he arribat baldat, em fa mal tot, però estic mooooolt content. :lol: