Escapada A Llívia

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Escapada A Llívia

Entrada Autor: GRUM » dl. ago. 16, 2010 10:25 am

Finalment, després de mooolts dies de no poder sortir en condicions amb la Blues, ahir diumenge varem poder fer una sortida de tot el dia. La ruta prevista va ser la següent, segons el Maps, 325Km i 5h53min., nosaltres anarquics com sempre i al nostre aire, entre parades a xerrar amb la gent i mirar el paisatge i els pertinents repostatges ens hi varem passar unes 10horetes, des de les nou del matí fins a les 19h que vam arribar a casa, això si, rebentats però contents.

Imatge

De moment no tinc les fotos disponibles, així que pugui les pujo, tot i que n'hi molt poques.
El dia va anar molt bé, jo estava una mica nerviós ja que, després dels comentaris de Betteriam, em vaig decidir a comprar els mateixos intercomunicadors japos via internet i just havien arribat divendres migdia, els vaig muntar com vaig poder a estonetes (cosa que mereix un post apart) i ahir els vam provar.
Durant el primer tram de carretera fins a Berga, no hi va haver manera de fer-los funcionar, jo no podia remenar-los en marxa i la meva companya no acabava de saber com anaven. Me..da, a veure si després de tot resulta que no funcionen :tremolant
Primera parada tècnica a Saldes, esmorzem alguna cosa calentona ja que, tot hi portat pantalons de cordura, botes i les jaquetes d'hivern sense el forro, ens hem fotut de fred!!
Aprofitem per remenar els comunicadors. Reprenem el camí i, carai, sembla que funcionen :eyes , encara estarem de sort.
Degut a la novetat, ens passem l'estona dient parides pels comunicadors, està bé l'invent, la veritat és que així es fa més amè, sobretot per l'acompanyant.
En arribar a Gòsol, el primer contratemps, fan una festa i la carretera està tallada, pretenen fer-nos donar una volta per un camí, ho intentem, s'acaba l'asfalt, , comencen els forats, ara els bassals, la Blues comença a perdre la poca tracció que tenia, la cosa es complica, i quan trobem el trencall que ens havien indicat, el camí està totalment rebentat, només hi passen 4x4, i una mè, donem mitja volta i ja ens farem els longuis passant pel mig del poble. Aprofitem un moment en què la desfilada està a les afores per creuar el poble sense més incidents, buff, se m'han carregat un munt els braços, respiro fons i seguim.
Arribats al mirador del Coll de la Trapa, parem una mica, ens trobem un xicot que arriba amb una R 1200R, moto que a mi sempre m'ha agradat molt, però veia molt grossa. Em crida l'atenció el seient tant baixet que porta, total que ens posem a parlar i em deixa provar l'alçada del seient, MAL FET :enfadat M'enamoro automàticament de la moto, la posició gairebé de trail, la relativa poca alçada de terra i, per lo poc que goso moure-la, no sembla massa pesada. No hi hauria d'haver pujat :enfadat :wall :martell Estem gairebé mitja hora parlant amb el noi i seguim camí cap a la Seu d'Urgell, fem un voltet i seguim. Són qurts de dues i decidim parar a dinar a mig camí de Puigcerdà, parem en un lloc de carretera, un menú de 12€ per cap sense pena ni glòria.
Tirem fins a Llívia, fem la volta i,quan ens decidim a pujar a la moto per culpa dels nuvols amenaçadors que venen de la part francesa, col...ns, el casc d'ella s'espatlla. Total, trec les eines de la moto i entre renecs i suors fredes, aconsegueixo reparar el casc.
Ara si, enfilem cap a la Molina on ens tornem a fotre de fred el coll de La Creueta està molt tapat. Seguim fins a la Pobla de lillet on parem a fer un beure, comencem a estar bastant cansats, parem al bar Orient, com sempre que passem per allà i, a l'hora de marxar, un cop sobre la moto, tinc la sensació que algú em mira, giro el cap i em sembla veure en Pep1600, el saludo com puc i seguim el camí, no sé si m'haurà conegut :roll: si l'hagués vist abans l'hauria anat a saludar, o sento Pep :oops:
Després d'això, tot és pur tràmit, carretera i manta fins a Manresa, bé, pel camí ens avança una Gs 1200 que podria ser en Pep1600, nosaltres anem fent, una última parada tècnica a la benzinera de Sallent i cap a casa.
Un dia complertet, però jo he arribat baldat, em fa mal tot, però estic mooooolt content. :lol:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Escapada A Llívia

Entrada Autor: Frank » dl. ago. 16, 2010 10:39 am

Gràcies per compartir.
Ben explicat.
Esperem les fotos
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. ago. 16, 2010 10:40 am

La crònica molt bé, ara encara que sigui 4 fotos les esperem, eh ;) ja saps NO FOTO = NO SORTIDA :lol: :lol:
ImatgeImatge

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dl. ago. 16, 2010 10:48 am

Gracies per la cronica....
Compartir la carretera

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. ago. 16, 2010 10:49 am

La veritat és que ens fa il. lusió a tots de com ho expliques :shock: .Es nota
que vareu disfrutar,aquestes anécdotes del viatje son les que queden.Aviam si
compartim ruta algun día que ets molt difícil de veure,ja entenc que la gent de
mototurisme és una mica xunga,però no és per tant :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 16, 2010 11:43 am

I per fer aquesta volteta arribeu a casa fets caldo??? :lol: Em sembla que us falten hores de moto, crec. :cool: O potser és que la Bandit no és el teu estil? :roll:

Per cert, bona volteta, i gràcies per ensenyar-nos-ho. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. ago. 16, 2010 12:06 pm

[quote user="Randy-650" post="132197"]I per fer aquesta volteta arribeu a casa fets caldo??? :lol: Em sembla que us falten hores de moto, crec. :cool: O potser és que la Bandit no és el teu estil? :roll:

Per cert, bona volteta, i gràcies per ensenyar-nos-ho. :D[/quote]

Crec que és una mica de tot, la veritat és que feia una eternitat que no passava tantes hores damunt la moto... :enfadat
I en part, com ja deia en un altre post, no acabo de trovar-me del tot comode sobre la Blues, però la economia mana i ara com ara, no €=no moto ;)
A més a més, en cas de recuperar mínimament l'economia familiar, la preferencia seria trovar una moto per la dona, que ja n'havia portat i la vam haver de vendre, o sigui que no em queda més remei que acostumar-me a la Blues si o si :mrgreen:
També és cert que em canso bastant més quan vaig amb ella al darrera que quan vaig sol... :???:

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. ago. 16, 2010 12:58 pm

[quote user="GRUM" post="132202"][quote user="Randy-650" post="132197"]I per fer aquesta volteta arribeu a casa fets caldo??? :lol: Em sembla que us falten hores de moto, crec. :cool: O potser és que la Bandit no és el teu estil? :roll:

Per cert, bona volteta, i gràcies per ensenyar-nos-ho. :D[/quote]

Crec que és una mica de tot, la veritat és que feia una eternitat que no passava tantes hores damunt la moto... :enfadat
I en part, com ja deia en un altre post, no acabo de trovar-me del tot comode sobre la Blues, però la economia mana i ara com ara, no €=no moto ;)
A més a més, en cas de recuperar mínimament l'economia familiar, la preferencia seria trovar una moto per la dona, que ja n'havia portat i la vam haver de vendre, o sigui que no em queda més remei que acostumar-me a la Blues si o si :mrgreen:
També és cert que em canso bastant més quan vaig amb ella al darrera que quan vaig sol... :???:[/quote]

No et preocupis això fent kms t´anirà passant.Costa fer-se amb la moto nova,despres anirás mes suelto i no et
cansaràs tant.La veritat és que també hi ha rutas i rutas,i encara que facis "pocs" kms les carreteretes de muntanya
tambè et fan estar mes atent i amb una mica mes de tensiò,res greu.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. ago. 16, 2010 6:35 pm

Aquí teniu algunes de les poques fotos que varem fer:

Aquest és com una tradició per mi, la tinc amb les 3 motos que he tingut de moment.
Imatge
Imatge

El mirador del Coll de La Trapa, molt maco i amb bones vistes
Imatge
Imatge

Les vistes cap a on ens dirigiem semblaven més tapades, però el temps va aguantar perfectament
Imatge

Jo també hi era
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 16, 2010 10:00 pm

Aleix, gracies per la crónica i les fotos

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. ago. 16, 2010 11:09 pm

Molt guapa aquesta crònica, merci per compartir-ho.

La foto de la moto amb el Pedraforca sembla un camell.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”