Osti, suposo que per fer la foto amb HDR tens que jugar amb les icones de la dreta que et dona el RAW, oi? algú ho sap
Jo no les faig en Raw doncs m'ocupa molta memoria al pc i a mes despres per veure-les tinc mes problemes, aixi que les faig a la qualitat FINE (que tambe es de molta qualitat) i despres a la camera sel.lecciono M per fer-las manual i el "horquillado" per fer la sequencia de les 3 fotos seguides, això si, es molt important que no es mogui la càmera i fins i tot si vols que et surtin sense problemes, si tens un tripod i un disparador automàtic millor que millor...
A veure si en fas algunes per Sarlat (sobre tot els edificis de pedre surten expectaculars...). ;)
El que passa és que jo sempre tiro amb RAW, peró ja faré una prova a Sarlat, veig que haig de posar el disparador de rafaga per lo que interpreto i tirar-ne tres i fer la foto amb la millor qualitat possible i fer-ne 3.
Bé quant torni faré la prova si no surt, ja vindràs a fer un cafe, ;)
Sí, has de tirar en rafaga i en modo manual i posar el modo forquilla perquè la càmera automàticament et faci una sobrexposició i subexposició de la foto que tu previament has centrat en exposició.
Ja sigui en RAW o en qualsevol altre qualitat, es tracta de que agafis al menys 3 fotos del mateix motiu, una de molt clara (el que habitualment es diu "sobreexposada") per agafar els detalls de les parts fosques, unaltre de centrada, i unaltre de fosca (subexposada) per agafar els detalls de les parts clares. L'ordre no es important.
Els softwares d'HDR crec que poden tractar més de 3 fotos, però jo no ho he utilitzat perque si sense tripode, tal com diu la Carme, ja es dificil agafar 3 fotos sense moures, més de 3 deu ser impossible.
Espero que et serveixi l'explicació, si et cal res més ja ho dirás. Que vagi bé.