Castelltallat

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Castelltallat

Entrada Autor: GRUM » dt. set. 14, 2010 6:17 pm

En diverses ocasions us he parlat d'una ruta que em queda molt aprop de casa que, tot i ser curta, per mi és molt especial.
De fet, n'he fet un parell de cròniques i fins i tot algún intent d'ubicar-ho al mapa, ja que no surt al google maps.
Doncs l'altre dia la vaig tornar a fer, aprofitant l'estona que tinc lliure al migdia, i vaig fer aquest intent de video, del qual vull comentar un parell de coses:
*la camara utilitzada és una compacta de fotos, per tant la qualitat no és gaire elevada.
* no tinc cap mena de suport, així que vaig intentar grabar a pel, amb una ma aguantant la camara i amb l'altre conduint, aprofitant un tram més o menys recte i sense transit.
* no tinc experiència pujant videos, així que espero que surti...
* un cop pujat al "tube" he vist que la qualitat minva mooooolt de la original, desconec a què es degut i ho lamento.

Tenint en compte tot això, espero que tot i així, serveixi perquè us en pugueu fer una idea, encara que sigui aproximada.
El tram grabat és un dels més bonics en quant a paisatge, però els que coneixen la carretera saben que just abans i després és quan la carretera és recargola i disfruta més, però aquest tram no el podia fer a una ma :mrgreen:

[youtube]RI1v_lcjVqk[/youtube]

EDITO: Aquests boscos, malauradament, es varen cremar al '94 i al '98, tot i així, es van recuperant.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 14, 2010 6:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Castelltallat

Entrada Autor: Steelman » dc. set. 15, 2010 9:28 pm

No fa mala pinta..
ara el repte es que ens situis aquesta carretera en un mapa ;)
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. set. 15, 2010 10:43 pm

Grum, pot ser més o menys aquesta ruta ?

Veient la ruta sobre un mapa en relleu fa molt bona cara ja que passes força tros per la carena :D

Serà qüestió d'apropar-nos-hi alguna estona ;)

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. set. 16, 2010 10:06 am

Ra-mon, juraria que si que és excatament aquesta, i si, vas durant bastanta estona per la carena mentre a un costat et queda Montserrat i a l'altra les muntanyes de pre-Pirineu. Val la pena apropar-s'hi. Això si, s'ha d'anar alerta si hi aneu en cap de setmana, doncs podeu trobar, des de la "canalla" de la zona fent "tramu", al pages amb el tractor o els carros tibats per cavalls d'una casa de la zona que fa excursions per la zona amb aquest tipus de "vehicle" Enllaç , a tot això, s'hi ha d'afegir que la carretera és més aviat estreteta, però mooolt maca de fer.
A mig camí també podeu trobar l'observatori de Castelltallat, no se si a algú de per aquí li pot resultar interessant...
Pels que porteu trails o calçat de tacs, la ruta pot agafar diverses variants més o menys interessants depenent de les ganes de "suar" que es tinguin. :twisted:
La veritat és que en alguna ocasió havia pensat proposar una mini-sortida per la zona, però tenint en compte que si jo he de fer de "road-lider" tothom hauria d'anar al meu ritme, entenc que pot resultar avorrit per la gran majoria de vosaltres :oops: Això si, si necessiteu informació de la zona només ho heu de demanar, que jo faré el que pugui :mrgreen:

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dj. set. 16, 2010 10:18 am

............. :D
Vini l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 10:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dj. set. 16, 2010 10:21 am

Per un sevidor es molt coneguda,i vaig a entrenar amb moto(mai caps de setmana).normalment,faig Callus-Sant Mateu de Bages,i si contunu-ho,ho faig un troç mes(fins a una masia)i giro,a Castelltallat,no hi arrivo mai,giro avanç.A Moterus tinc algun video.
Salut
Vini
.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. set. 16, 2010 11:08 am

[quote user="GRUM" post="137101"]Ra-mon, juraria que si que és excatament aquesta, i si, vas durant bastanta estona per la carena mentre a un costat et queda Montserrat i a l'altra les muntanyes de pre-Pirineu. Val la pena apropar-s'hi. Això si, s'ha d'anar alerta si hi aneu en cap de setmana, doncs podeu trobar, des de la "canalla" de la zona fent "tramu", al pages amb el tractor o els carros tibats per cavalls d'una casa de la zona que fa excursions per la zona amb aquest tipus de "vehicle" Enllaç , a tot això, s'hi ha d'afegir que la carretera és més aviat estreteta, però mooolt maca de fer.[/quote]

Em sonava el nom i la carretera per que justament fa uns 10 anys que vam fer una ruta de 2 dies amb carro i s'anava un tros de carretera i després per pistes, en total devia ser una trentena de quilòmetres.
Ens ho vam passar teta ! :mrgreen:

Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. set. 16, 2010 12:17 pm

Sempre podeu demanar a en Vini que organitzi alguna cosa per allà, ja que segur que ell es coneix cada revolt a fons, segur que per l'asfalt deu haver-hi, fins i tot, alguna marca de les seves estriberes :twisted: :mrgreen:
Per cert Vini, si segueixes, hi ha un bon tram d'asfalt més dolentot i carretera estreta, però després vas a parar a la carretera de Fonollosa que també és prou revirada i entretinguda (i segur que ja coneixes) ;)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 16, 2010 9:21 pm

Ara que la tenim siutada. ...l'haurem d´anar a catar doncs ,)
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. set. 17, 2010 10:29 am

És una ruta ideal per deixar-hi les estriberes d'una trail marcades a l'asfalt.
De fet, és de les poques que fins i tot jo amb la F 650GS havia arribat a sorprendre'm tocant a terra, cosa que no he tornat a fer mai més amb la Bandit... serà que no m'acostumo a ella :???:
Això si, alerta un cop més amb el transit en cap de setmana! però si la podeu catar entre setmana... :cool:
Per cert, si veniu per la zona podeu avisar, no sé si estaré operatiu, però es pot intentar :roll:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”