Castelltallat
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Castelltallat
En diverses ocasions us he parlat d'una ruta que em queda molt aprop de casa que, tot i ser curta, per mi és molt especial.
De fet, n'he fet un parell de cròniques i fins i tot algún intent d'ubicar-ho al mapa, ja que no surt al google maps.
Doncs l'altre dia la vaig tornar a fer, aprofitant l'estona que tinc lliure al migdia, i vaig fer aquest intent de video, del qual vull comentar un parell de coses:
*la camara utilitzada és una compacta de fotos, per tant la qualitat no és gaire elevada.
* no tinc cap mena de suport, així que vaig intentar grabar a pel, amb una ma aguantant la camara i amb l'altre conduint, aprofitant un tram més o menys recte i sense transit.
* no tinc experiència pujant videos, així que espero que surti...
* un cop pujat al "tube" he vist que la qualitat minva mooooolt de la original, desconec a què es degut i ho lamento.
Tenint en compte tot això, espero que tot i així, serveixi perquè us en pugueu fer una idea, encara que sigui aproximada.
El tram grabat és un dels més bonics en quant a paisatge, però els que coneixen la carretera saben que just abans i després és quan la carretera és recargola i disfruta més, però aquest tram no el podia fer a una ma :mrgreen:
[youtube]RI1v_lcjVqk[/youtube]
EDITO: Aquests boscos, malauradament, es varen cremar al '94 i al '98, tot i així, es van recuperant.
De fet, n'he fet un parell de cròniques i fins i tot algún intent d'ubicar-ho al mapa, ja que no surt al google maps.
Doncs l'altre dia la vaig tornar a fer, aprofitant l'estona que tinc lliure al migdia, i vaig fer aquest intent de video, del qual vull comentar un parell de coses:
*la camara utilitzada és una compacta de fotos, per tant la qualitat no és gaire elevada.
* no tinc cap mena de suport, així que vaig intentar grabar a pel, amb una ma aguantant la camara i amb l'altre conduint, aprofitant un tram més o menys recte i sense transit.
* no tinc experiència pujant videos, així que espero que surti...
* un cop pujat al "tube" he vist que la qualitat minva mooooolt de la original, desconec a què es degut i ho lamento.
Tenint en compte tot això, espero que tot i així, serveixi perquè us en pugueu fer una idea, encara que sigui aproximada.
El tram grabat és un dels més bonics en quant a paisatge, però els que coneixen la carretera saben que just abans i després és quan la carretera és recargola i disfruta més, però aquest tram no el podia fer a una ma :mrgreen:
[youtube]RI1v_lcjVqk[/youtube]
EDITO: Aquests boscos, malauradament, es varen cremar al '94 i al '98, tot i així, es van recuperant.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 14, 2010 6:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Castelltallat
No fa mala pinta..
ara el repte es que ens situis aquesta carretera en un mapa ;)
ara el repte es que ens situis aquesta carretera en un mapa ;)
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Grum, pot ser més o menys aquesta ruta ?
Veient la ruta sobre un mapa en relleu fa molt bona cara ja que passes força tros per la carena :D
Serà qüestió d'apropar-nos-hi alguna estona ;)
Veient la ruta sobre un mapa en relleu fa molt bona cara ja que passes força tros per la carena :D
Serà qüestió d'apropar-nos-hi alguna estona ;)
- GRUM
- Presentats
Ra-mon, juraria que si que és excatament aquesta, i si, vas durant bastanta estona per la carena mentre a un costat et queda Montserrat i a l'altra les muntanyes de pre-Pirineu. Val la pena apropar-s'hi. Això si, s'ha d'anar alerta si hi aneu en cap de setmana, doncs podeu trobar, des de la "canalla" de la zona fent "tramu", al pages amb el tractor o els carros tibats per cavalls d'una casa de la zona que fa excursions per la zona amb aquest tipus de "vehicle" Enllaç , a tot això, s'hi ha d'afegir que la carretera és més aviat estreteta, però mooolt maca de fer.
A mig camí també podeu trobar l'observatori de Castelltallat, no se si a algú de per aquí li pot resultar interessant...
Pels que porteu trails o calçat de tacs, la ruta pot agafar diverses variants més o menys interessants depenent de les ganes de "suar" que es tinguin. :twisted:
La veritat és que en alguna ocasió havia pensat proposar una mini-sortida per la zona, però tenint en compte que si jo he de fer de "road-lider" tothom hauria d'anar al meu ritme, entenc que pot resultar avorrit per la gran majoria de vosaltres :oops: Això si, si necessiteu informació de la zona només ho heu de demanar, que jo faré el que pugui :mrgreen:
A mig camí també podeu trobar l'observatori de Castelltallat, no se si a algú de per aquí li pot resultar interessant...
Pels que porteu trails o calçat de tacs, la ruta pot agafar diverses variants més o menys interessants depenent de les ganes de "suar" que es tinguin. :twisted:
La veritat és que en alguna ocasió havia pensat proposar una mini-sortida per la zona, però tenint en compte que si jo he de fer de "road-lider" tothom hauria d'anar al meu ritme, entenc que pot resultar avorrit per la gran majoria de vosaltres :oops: Això si, si necessiteu informació de la zona només ho heu de demanar, que jo faré el que pugui :mrgreen:
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
............. :D
Vini l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 10:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
.
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Per un sevidor es molt coneguda,i vaig a entrenar amb moto(mai caps de setmana).normalment,faig Callus-Sant Mateu de Bages,i si contunu-ho,ho faig un troç mes(fins a una masia)i giro,a Castelltallat,no hi arrivo mai,giro avanç.A Moterus tinc algun video.
Salut
Vini
Salut
Vini
.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="GRUM" post="137101"]Ra-mon, juraria que si que és excatament aquesta, i si, vas durant bastanta estona per la carena mentre a un costat et queda Montserrat i a l'altra les muntanyes de pre-Pirineu. Val la pena apropar-s'hi. Això si, s'ha d'anar alerta si hi aneu en cap de setmana, doncs podeu trobar, des de la "canalla" de la zona fent "tramu", al pages amb el tractor o els carros tibats per cavalls d'una casa de la zona que fa excursions per la zona amb aquest tipus de "vehicle" Enllaç , a tot això, s'hi ha d'afegir que la carretera és més aviat estreteta, però mooolt maca de fer.[/quote]
Em sonava el nom i la carretera per que justament fa uns 10 anys que vam fer una ruta de 2 dies amb carro i s'anava un tros de carretera i després per pistes, en total devia ser una trentena de quilòmetres.
Ens ho vam passar teta ! :mrgreen:

Em sonava el nom i la carretera per que justament fa uns 10 anys que vam fer una ruta de 2 dies amb carro i s'anava un tros de carretera i després per pistes, en total devia ser una trentena de quilòmetres.
Ens ho vam passar teta ! :mrgreen:

- GRUM
- Presentats
Sempre podeu demanar a en Vini que organitzi alguna cosa per allà, ja que segur que ell es coneix cada revolt a fons, segur que per l'asfalt deu haver-hi, fins i tot, alguna marca de les seves estriberes :twisted: :mrgreen:
Per cert Vini, si segueixes, hi ha un bon tram d'asfalt més dolentot i carretera estreta, però després vas a parar a la carretera de Fonollosa que també és prou revirada i entretinguda (i segur que ja coneixes) ;)
Per cert Vini, si segueixes, hi ha un bon tram d'asfalt més dolentot i carretera estreta, però després vas a parar a la carretera de Fonollosa que també és prou revirada i entretinguda (i segur que ja coneixes) ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- GRUM
- Presentats
És una ruta ideal per deixar-hi les estriberes d'una trail marcades a l'asfalt.
De fet, és de les poques que fins i tot jo amb la F 650GS havia arribat a sorprendre'm tocant a terra, cosa que no he tornat a fer mai més amb la Bandit... serà que no m'acostumo a ella :???:
Això si, alerta un cop més amb el transit en cap de setmana! però si la podeu catar entre setmana...
Per cert, si veniu per la zona podeu avisar, no sé si estaré operatiu, però es pot intentar :roll:
De fet, és de les poques que fins i tot jo amb la F 650GS havia arribat a sorprendre'm tocant a terra, cosa que no he tornat a fer mai més amb la Bandit... serà que no m'acostumo a ella :???:
Això si, alerta un cop més amb el transit en cap de setmana! però si la podeu catar entre setmana...
Per cert, si veniu per la zona podeu avisar, no sé si estaré operatiu, però es pot intentar :roll: