Aqui tenim a tot el grup amb en Sidru en primer terme a punt de sortir cap el "campanar",alguns membres masculins(els unics castigats al campanar) van ser indultats a derrere hora.
Potser es que van fer "merits" per no anar hi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Potser que els propis indultats ens expliquin els merits que van fer.................................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Com es pot veure per les fotos,vaig "pringar" campanar,aixó vol dir que no vaig fer "merits" ;)
Les fotos del vespre com es pot compendre no han passat la censura i vos ho teniu que imaginar.
Al matí,llevats a les 9 hrs ,esmorzar a l´exterior,no feia gaire fred i a les 10,30 hrs sortim amb direcció a Santa Maria d´Olo al dinar de Mototurisme,altre cop boira i força fred.
Ara més en serio,m´ho he passat genial,la companyia encara que sembli un topic de lo millor del cap de setmana,si Anna,tú també, encara que em recordis el tema croissant ;) ;)
Al sector femení ,només l´hi agrairia que el proper cop ,el termostat del bungalow el regulin a temperaturas del sud d´Europa i no de FINLANDIA!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
I el diumenge ja ho sabeu com va anar,tots plegats amb un dinar genial !!!!