11-12/12/10 29ª Invernal PMZ

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: 11-12/12/10 29ª Invernal PMZ

Entrada Autor: Cristina » dg. des. 12, 2010 9:51 pm

[quote user="Sidru" post="149648"]EYYYYYYYYYYYYY Que puc vaixar del campanar??????????

Tinc molta porrrrrrrr!!!!!!
:crys :crys :crys :crys :crys[/quote]

Ei Sidru t'has de portar millor sinó res de res :mrgreen: :mrgreen:

Mira, l'Stelvio ja ha estat indultat :b9 :b9

Imatge

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dg. des. 12, 2010 9:57 pm

[quote user="Pasqual" post="149448"]Com alguns ja sabeu, encara no tinc la moto. No podré venir. Us enyoraré :halfcry Que vagi molt i molt i be. I ja sabeu, con "dos c..... y un palo"[/quote]

Pasqual ens ho hem passat de conya!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. des. 13, 2010 2:48 pm

Ei!!!
No ens vam veure en tot el dissabte! On us vau ficar?
sergibuda

they called me an accident

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dl. des. 13, 2010 3:56 pm

[quote user="Sergibuda" post="149751"]Ei!!!
No ens vam veure en tot el dissabte! On us vau ficar?[/quote]

A la panxa del bou on no neva ni plou :b9 :b9 :b9

Ei! Sergi vam sortir a fer ruta pel mati fins a Torla i vam arribar cap a la tarda.... el que passa que el bungalow ens tenia el cor robat :mrgreen: :mrgreen:

Varem estar a la foguera tota l'estona, només vam entrar a la carpa per repostar :lol: :lol:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. des. 13, 2010 8:03 pm

[quote user="Sidru" post="149648"]EYYYYYYYYYYYYY Que puc vaixar del campanar??????????

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara fes-te el martir, però si al final t'en vas salvar.. punyateruu.

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dl. des. 13, 2010 8:41 pm

[quote user="Vendetta" post="149809"][quote user="Sidru" post="149648"]EYYYYYYYYYYYYY Que puc vaixar del campanar??????????

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara fes-te el martir, però si al final t'en vas salvar.. punyateruu.[/quote]

Però al final, tu també vas anar al campanar o no ????? :b9, com que estaves a les dues bandes!!!!!!!! :D

Un cap de setmana fantàstic, un bon foc (ences per la gent de Mototurisme), bon temps i una companyia inmillorable. moltes gràcies a tots els/les del grup. :castell

Uff !!!! com està de gent el campanar. :b9 :b9

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am

Entrada Autor: Xgal » dl. des. 13, 2010 8:47 pm

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

Ostres, perdoneu, però l'ultim en entrar a Mototurisme, va ser en Sidro i he contestat amb el seu "nik" sense saber-ho. :oops:

El missatge,és el que importa.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 13, 2010 9:34 pm

Intentaré fer cinc centims del que va ser aquesta hivernal....................

Imatge

Finalment ,per questions de feina em va ser impossible anar divendres a Ligüerre,i vaig fer ho dissabte al mati.
Em vaig llevar aviat i a les 6 hrs ja estava sobre la moto,vaig anar per A2 fins Tarrega i despres per carreteras interiors amb una BOIRA :eyes :eyes :eyes ,que em va obligar a fer una parada a Binefar perqué ja no hi veia res absolutament a cinc metres.
Esmorzar important i altre cop amunt, un cop deixo la boira,el dia es clar i no gaire fred.
Haig de portar croissants per esmorzar i al arribar a Ligüerre veig una Honda blava que em resulta famil.liar,quan veig el tub d´escapament,ja no en tinc cap dubte ,es la Virginia!!!!
Comenta que ha sortit aviat ja que no podia dormir :mrgreen: :mrgreen: i despres de fer quatre fotos anem al bungalow,ja estan llevats i decidim anar a donar un volt.
També hi venen en Sidru i el Xgal i tots plegat anem fins Torla.

Imatge

El grup a Torla a la plaça del Hotel Villa de Torla (farem "publicitat" ,es que es de una de les mevas tias)

Imatge

Ara foto del grup al complert a Torla amb Mondarruego al fons ( foto feta per una nativa de Torla )
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 13, 2010 9:59 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 13, 2010 9:47 pm

Visita a l´esglesia i al poble,ón es tot tancat,no hi han estacions d´ski i la vida al hivern es prou dura.

Imatge

Baixem (alguns) fins el pont sobre el riu Ara ,foto de rigor i tornada amunt per marxar a dinar
Imatge

Uploaded with ImageShack.us

La primera intencio es dinar a Broto pero com es tancat em d´anar fent via a buscar lloc. A la alçada de Fiscal veiem un restaurant on ens aturem i tots diuen haver dinat molt bé. L´Anna i jo no diem res ( questió de sepia,potser?) ;)
Imatge

Imatge

Imatge

Mireu que bé que ha quedat l´Anna, que per més que s´esforça per semblar "rancia" es tot mentida,té un gran cor,en cap moment del cap de setmana em va fer cap comentari negatiu dels croissants :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 13, 2010 10:04 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Despres de dinar fem via cap a Ainsa on tenim de comprar el sopar,en Vendetta ens obsequia amb una coca autoctona i despres tots decideixen tornar cap el camping.
La Virginia i jo ens estimem més fer un tomb per Ainsa.

Imatge

Imatge

Despres de la volta a la plaça i abans de tornar al camping, la Virginia "ordena" la pujada al campanar. Campanar que será visitat per tots els membres masculins de la sortida :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Imatge

El cert es que la vista des de dalt s´ho val i aquesta hora encara més. Un cop fetas las fotos ,tornem al camping ón tot just abans d´arribar tenim un petit ensurt amb un cervól que creuava la carretera.Es nit tancada i no sé qui es va espantar més el cervól o jo.........................o la Virginia que quasi m´enforquilla per derrere ;) ;)

Imatge
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 13, 2010 11:20 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Imatge

Aqui tenim a tot el grup amb en Sidru en primer terme a punt de sortir cap el "campanar",alguns membres masculins(els unics castigats al campanar) van ser indultats a derrere hora.
Potser es que van fer "merits" per no anar hi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Potser que els propis indultats ens expliquin els merits que van fer.................................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Com es pot veure per les fotos,vaig "pringar" campanar,aixó vol dir que no vaig fer "merits" ;)
Les fotos del vespre com es pot compendre no han passat la censura i vos ho teniu que imaginar.
Al matí,llevats a les 9 hrs ,esmorzar a l´exterior,no feia gaire fred i a les 10,30 hrs sortim amb direcció a Santa Maria d´Olo al dinar de Mototurisme,altre cop boira i força fred.
Ara més en serio,m´ho he passat genial,la companyia encara que sembli un topic de lo millor del cap de setmana,si Anna,tú també, encara que em recordis el tema croissant ;) ;)
Al sector femení ,només l´hi agrairia que el proper cop ,el termostat del bungalow el regulin a temperaturas del sud d´Europa i no de FINLANDIA!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
I el diumenge ja ho sabeu com va anar,tots plegats amb un dinar genial !!!!

Imatge
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 13, 2010 10:34 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Xgal
Presentats
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am

Entrada Autor: Xgal » dt. des. 14, 2010 8:15 am

Si senyor, d'això en dic jo fer una crònica del cap de setmana.

Sobre el tema de no pujar al campanar, ho haurem de preguntar al Vendeta !!!!!

Comparteixo el que diu l'Estelvio, el millor va ser la companyia. :D :D :D :D

Per el que comenteu, el dinar tamé va anar bé, cap de setmana rodó.

Una abraçada.

AnnA
Presentats
Entrades: 438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)

Entrada Autor: AnnA » dt. des. 14, 2010 2:29 pm

Mireu que bé que ha quedat l´Anna, que per més que s´esforça per semblar "rancia" es tot mentida,té un gran cor,en cap moment del cap de setmana em va fer cap comentari negatiu dels croissants

RANCIA???? el que em faltava per sentir. :enfaduu
Menys mal que ens has fet 5 centims del cap de setmana, si arribes a detallar una mica més et fan fora del fòrum. Va, de moment no t'apallissaré que encara no tinc la memory stick. :lol: . Croissants?? quins croissants??
Al bungalow hi feia calor, però era una estratègia, el que volíem era veure els pantalons curts de l'Stelvio :twisted:
La veritat és que tot i que fós en companyia d'una colla "d'animalets" em vaig fer un fart de riure.
Ha estat la meva primera hivernal amb força caliu, però Arguis res de res.

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Electra » dt. des. 14, 2010 5:19 pm

Xavi t'has lluit!!! ;)

Una crònica increible, molt detallada i amb fotos, perque la gent que no va estar es poguès fer cinc cèntims!!!, i els que hi vam ser recordar aquells moments tant divertits i entranyables. :lol:

Us he de confessar una cosa: el dilluns quan em vaig despertar tenia unes imperiosses ganes de croissants, perquè serà?? Tant que abans de marxar a treballar, vaig parar al forn de pà per comprar-ne, qui és el culpable?? jajajajajajaja :mrgreen:

GRÀCIES A TOTS PEL CAP DE SETMANA TANT INCREIBLE, en la meva primera hivernal amb tant de caliu ambiental, jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjaja.
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 14, 2010 8:49 pm

[quote user="AnnA" post="149904"]Mireu que bé que ha quedat l´Anna, que per més que s´esforça per semblar "rancia" es tot mentida,té un gran cor,en cap moment del cap de setmana em va fer cap comentari negatiu dels croissants

[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 jo crec que tè raò.

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm

Entrada Autor: Sidru » dt. des. 14, 2010 10:23 pm

Cap comentar-hi a afegir ........ buenu un encare no tinc clar el tema Vendetta :cool: :cool: "camiseru" "xaqueteru" potser "xaperu" ...... nose nose ...... :tremolant :tremolant :tremolant

Fora conyes .... Borja-Maris i Ana-Maris un cap de setmana fantastic, una abraçada!!!!
Moltes gracies!!!!

Salut i amotu!!

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dc. des. 15, 2010 8:33 am

[quote user="Sidru" post="149964"]Cap comentar-hi a afegir ........ buenu un encare no tinc clar el tema Vendetta :cool: :cool: "camiseru" "xaqueteru" potser "xaperu" ...... nose nose ...... :tremolant :tremolant :tremolant [/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. des. 15, 2010 2:52 pm

[quote user="AnnA" post="149904"]

Va, de moment no t'apallissaré que encara no tinc la memory stick. :lol: . [/quote]

Si em dius aixó,potser millor que no la tinguis mai ;) ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

AnnA
Presentats
Entrades: 438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)

Entrada Autor: AnnA » dc. des. 15, 2010 3:06 pm

Tu ja sap que en el foooooons t'estimo molt. :mrgreen:

Xgal
Presentats